تعداد بازدید: 3246

توصیه به دیگران 1

جمعه 29 اسفند 1393-19:42

از 25 اسفند تا 28 اسفندماه 93:

360 مسافر نوروزی دچار حادثه شدند

خبرهای روز جمعه ستاد تسهیلات سفر استان/بزرگ نیا: بازار هدف بزرگ ما استان تهران است/ نبیان: همدلی، همفکری و هم افزایی در دولت تدبیر و امید تقویت شده است.


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، محمداسماعیل بخشی سورکی: دلاور بزرگ نیا -مدیر کل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران- صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: امروز سومین روزی است که تمام اعضای کمیته های 13 گانه ستاد خدمات اجرایی سفراستان مازندران در ستاد حضور یافتند و اطلاعات سطح استان رصد می شود.

وی گفت: عصر پنج شنبه مرکز اطلاع رسانی و رزرواسیون اماکن اقامتی مرکزکلاردشت در این شهرستان گشایش یافت که به عنوان مرکز ما در کلاردشت فعالیت خواهد کرد.

بزرگ نیا ادامه داد:امروز در بسیاری از شهرهای ما مراسم استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بازار هدف بزرگ ما استان تهران است، افزود: مسافران تهرانی لحظه تحویل سال را در شهر خود سپری می کنند و بعد از آن به مازندران به عنوان یکی از اصلی ترین شهرهای هدف سفر خود مراجعه می کنند.

*همدلی، همفکری و هم افزایی در دولت تدبیر و امید تقویت شده است

علی نبیان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران- نیز صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: از اصحاب رسانه که در لحظه های آخر سال با انرژی خاص در این مکان جهت رصد اطلاعات، آمار و ارقام و اطلاع رسانی به مردم حضور دارند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه از 25 اسفند اجرای عملیات ستاد اجرایی خدمات سفر در استان رقم زده شده است، افزود: همه همکاران پرتلاش در مجموعه های مختلف آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

نبیان با بیان اینکه تاکنون علی رغم بارندگی ها هیچ مشکل خاصی در مبادی ورودی استان مشاهده نشده است گفت: با گام بلندی که دولت تدبیر و امید برداشته است امروز شاهد آن هستیم که بخش اعظمی از ترافیک حل شده است.

وی ادامه داد: یکی از نقاط دارای چالش محور سوادکوه تونل ورسک بود که با تدبیر دولت به اتمام رسید و از تهران تا پل سفید رفت و آمد در دو لاین مجزا در حال انجام است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران ادامه داد: در سال آینده با تخصیص اعتبارات ادامه محور نیز دو بانده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه از اکنون تا فردا عصر بیشترین حضور را در استان مازندران خواهیم داشت گفت: بسیاری از افراد بعد از لحظه تحویل سال مسافرت خود را آغاز می کنند که همکاران اورژانس، هلال احمر و آموزش و پرورش نیازاست سرویس دهی را در دستور کار قرار دهند.

نبیان گفت: شهرداران 58 شهر استان نسبت به پاکسازی مبادی ورودی اقدام کنند چرا که باید امسال با ادبیات دیگر و با انرژی بیشتری در خدمت مردم باشیم.

وی با بیان اینکه همدلی، همفکری و هم افزایی در دولت تدبیر و امید تقویت شده است، افزود: هر جایی که کار گروهی به سمت و سوی اجرایی پیش رود بهتر می توانیم خدمت رسانی به مردم صورت پذیرد و ایجاد این وظیفه سنگین بر دوش دولت تدبیر و امید است.

*77 واحد متخلف شناسايي شد

در پایان روز جمعه 29 اسفند ماه مهمترین آمار و اطلاعات ارسالی به ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران به صورت زیر است:

کمیته امداد و نجات و ایمنی سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در نوروز94 شمار حادثه دیدگان مسافران نوروزی از 25 اسفند تا 28 اسفندماه 93 را 362 نفر اعلام کرد.

این کمیته همچنین تعداد مصدومان امدادرسانی شده 271 اعلام کرد و گفت: از این تعداد 260 نفر به صورت سرپایی مداوا و 11 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

كميته بازرسي استان نيز از فعاليت 160 بازرس فعال روزانه خبر داد.

تاكنون 974 مورد بازرسي در خصوص تنظيم بازار صورت گرفته است كه در بازرسي هاي انجام شده 77 واحد متخلف شناسايي شد.



    ©2013 APG.ir