تعداد بازدید: 3317

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 16 فروردين 1394-12:52

حمایت تعدادی از امامان جمعه مازندران از استاندار

فلاح: نیامده ایم مانور سیاسی دهیم

استاندار: همه مسئولان و مجموعه دولت به دنبال حل مشکلات مردم هستند /امام جمعه جویبار: در طول این ده سال خدمت هیچ استانداری نرسیدم/ امام جمعه میاندورود: برخورد پدرانه شما بسیاری از مسایل را حل می کند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: عصر شنبه جمعی از ائمه جمعه استان با استاندار مازندران دیدار کردند.

ربیع فلاح جلودار-استاندار مازندران- در این دیدار با تبریک سال جدید و قدردانی از حضور ائمه جمعه اظهار داشت: استاندار باید شخصی تاثیرگذار در استان باشد، مشکلات بسیاری در جامعه و استان وجود دارد که به هر حال باید حل شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مازندران سو مدیریت ها را نمونه بارز به وجود آمدن و آشکار شدن مشکلات دانست و گفت: بسیاری از افراد خرده می گیرند که چرا درگیر مسایل سیاسی نمی شوید؟ پاسخ این است که استان به اندازه کافی در این زمینه درگیر شده است و مشکلات بسیاری که وجود دارد ناشی از همین مساله است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم در اولویت کار ماست، افزود: نیامده ایم که مانور سیاسی دهیم و یا جنگ شهرها به راه بیندازیم.

استاندار مازندران به روشن بودن سوابق مدیریتی وزرا و مدیران دولت دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده در برابر قدرت های دنیا از منافع کشور دفاع کرده است و باید این خدمات را ارج نهاد.

فلاح جلودار با بیان اینکه ایران به عنوان قدرت برتر منطقه امروز در برابر دنیا ایستاده است، گفت: همه مسئولان و مجموعه دولت به دنبال حل مشکلات مردم هستند و امیدواریم در سال جدید با همدلی و همزبانی بیشتر مشکلات مردم حل شود.

استاندار مازندران به مسابقه بین استان های کشور در راستای جذب اعتبارات و سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز بیش از 10 میلیون نفر به استان وارد شدند و از مواهب مازندران بهره بردند.

وی به ظرفیت های بسیار بالای مازندران در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: با همه این پتانسیل ها باید تلاش شود که سرمایه گذاری در استان رونق یابد و مشکل اشتغال جوانان حل شود.

* کارنامه بسیار ارزشمندی دارید

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور-امام جمعه جویبار- در این دیدار خطاب به استاندار مازندران با بیان اینکه همدلی و همراهی حضرتعالی سبب این حضور شده است، افزود: در طول این ده سال خدمت هیچ استانداری نرسیدم اما رویکرد شما در راستای تعامل و رعایت اعتدال بوده است.

وی با اشاره به دو مقوله انصاف و واقع نگری اظهار داشت: اگر با این دید به عملکرد جنابعالی بنگریم، کارنامه بسیار ارزشمندی دارید.

*زبان محلی در حال فراموشی است

حجت الاسلام سیدمجتبی رسولی جویباری نیز در این جلسه اظهار داشت: زبان مازندرانی در حال فراموشی است و این دغدغه جدی برای ما است، چرا که حتی 60 درصد سخنان محلی ما، فارسی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از اصطلاحات محلی را خود ما مازندرانی ها از یاد برده ایم، افزود: لازم است در این گونه جلسه ها که رسمیتی ندارد، از زبان محلی استفاده کنیم.

امام جمعه میاندورود با اشاره به اولین مصوبه شورای فرهنگ عمومی میاندورود گفت: در جلسه های ما حتما باید به زبان محلی سخن گفته شود.

وی با بیان اینکه باید تعارفات را کنار بگذاریم و زبان محلی مازندرانی را رایج کنیم، افزود: در همین راستا همایشی با کارشناسان زبان در میاندورود خواهیم گذاشت که روی این قضیه کار کنند که برای صیانت از زبان مازندرانی چه کاری می توانیم انجام دهیم.

خطیب جمعه سورک با تبریک ایام سال نو به استاندار مازندران اظهار داشت: این کار برای اولین بار در استان اتفاق افتاده است و ما از این بابت خرسندیم.

وی با بیان اینکه تا به حال هر جا لازم بود از جنابعالی حمایت کرده ایم، گفت: عملکرد شما و تیم شما در استان با توجه به شرایطی که وجود دارد و سنگ اندازی هایی که می شود، بسیار عالی است.

حجت الاسلام رسولی به موضع گیری های درست استاندار مازندران در مسایل مختلف اشاره کرد و گفت: در حادثه اخیر نیز همه منتظر یک سخنرانی یا موضع گیری از جانب شما بودند اما شما با متانت در این قضیه ورود پیدا نکردید.

وی ادامه داد: این کار شما، یک موضع گیری قوی سیاسی است که به دور از حاشیه سازی وارد نگاه های مطبوعاتی و رسانه ای نشدید.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه این حرکت وزن استاندار مازندران را نشان داد، افزود: این کار باعث خوشحالی ما شده است، چرا که اعتقاد داریم برخورد پدرانه بسیاری از مسایل را حل می کند.

وی با اشاره به بازدید خود از روستاهای مختلف مازندران ابراز داشت: در بسیاری از روستاها شکل روستانشینی عوض شده است و می توان ادعا کرد که تا 20 سال آینده روستاها با آنچه که در قبل بوده اند به طور کلی تغییر می کنند.

حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه ضرر این امر از بین رفتن گردشگری در روستاها است افزود: می توان با استقرار امکانات اندک، بسیاری از گردشگران را ترغیب به حضور در این مناطق کرد.

وی در پایان با بیان اینکه قصد ما از حضور هم حمایت از حضرتعالی و هم حمایت دولت در راستای شعار سال مقام معظم رهبری بوده است، افزود: امیدواریم این وحدت و همدلی در استان بیشتر شود.

در این جلسه حجت الاسلام انتظاری مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، حجت الاسلام تیموری امام جمعه کیاسر و حجت الاسلام عابدی امام جمعه فرح آباد نیز حضور داشتند.


  • شنبه 22 فروردين 1394-10:23

    من در شگفتم امام جمعه محترم جویبار اونجا چکار میکنه؟

    • دوشنبه 17 فروردين 1394-19:17

      آقای فلاح از دیکته ننوشته غلط املایی نمی توان گرفت!!!!!

      • دوشنبه 17 فروردين 1394-19:13

        بکار بردن لفظ(جنگ شهرها) از سوی استاندار باتوجه به سابقه کاربرد این لفظ از سوی نامبرده .خود دامن زدن به جنگ شهرها میباشد .در ضمن انتصابها از سوی نامبرده بهترین دلیل این حرکت میباشد.متاسفانه هیچگونه تلاشی از سوی تیم مستقر در استانداری برای پیشرفت در استان دیده نمیشود .عدم انجام سفر استانی دکتر روحانی به مازندران بخاطر بر زمین ماندن مطالبات هیات دولت وشهروندان این استان میباشد .اگر نمیتوانند پس زحمت را کم کنند

        • دوشنبه 17 فروردين 1394-12:29

          حالا چرا امام جمعه چند شهر کوچک که روی هم 50000 نفر جمعیت هم ندارند رفتند به دیدار استاندار؟؟ آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه چرا نیامد؟ آقای روحانی بچه محل استاندار چرا نیامد؟ عجیبه...

          • دوشنبه 17 فروردين 1394-7:14

            پيرو فرمايش مقام معظم رهبري امام جمعه شهرهاي استان با استاندارديداركردند وپيامشان همدلي وهم زباني بود وجلوي بهانه گيري گرفته شد
            انشاا...مديران از اين فرصت بوجود آمده استفاده كنند وكاركنندواز سياسي بازي وباند بازي بپرهيزند
            اميدواريم درپايان سال گزارش واقعي از عملكرد ربيع فلاح داشته باشيم


            ©2013 APG.ir