تعداد بازدید: 2145

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 1 آذر 1384-0:0

مازندراني ها دخالت مي کنند

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي گفت:تاخير در برگزاري كنگره شهيد هاشمي‌نژاد هيچ‌گاه به معناي لغو كنگره و يا بي‌توجهي مسوولين نيست،مازندراني ها دخالت مي کنند.


سيد حسين حسيني با بيان اين مطلب افزود: ستادي كه در ابتداي شكل ‌گيري كنگره، نقش اصلي را ايفا مي‌كند، در همين مرحله متوقف شده است.

وي گفت: متاسفانه هم زماني تاريخ تعيين شده براي كنگره با هفته دفاع مقدس و كنگره سرداران شهيد از يك طرف و دخالت‌هاي بعضي افراد كه گفته بودند كنگره بايد در مازندران برگزار شود، باعث مدعي شدن مازندران شده بود.

رييس بنياد شهيد خراسان رضوي افزود: ما تعلل در برگزاري اين كنگره را مي‌پذيريم، ولي انتظار داريم حوزه علميه با قوت بيشتري وارد عرصه شود.

وي تصريح كرد: دعوت از حوزه علميه، سازمان تبليغات اسلامي و خانواده شهيد به عنوان دست‌اندركاران برگزاري كنگره وظيفه ماست و آن را انجام داده‌ايم و در همين راستا، بنياد شهيد كليه آثار مكتوب شهيد را جمع‌آوري و چاپ مجدد كرده است و در حال حاضر بعضي از اين مجلات مستند سازي و بازنگري مي‌شود.

حسيني گفت: مستندسازي آثار ايشان به وسيله انساني متعهد، متدين، فرهيخته و فاضل، داراي دكتراي ادبيات فارسي و تحصيلات خارج فقه و اصول، فرزند و برادر شهيد كه رياست دانشگاه را به عهده دارند انجام مي‌شود.

علاوه بر اين زندگي‌نامه ايشان به وسيله آقاي موسوي‌گرمارودي در قالب داستان به رشته تحرير درآمده است. (isna)



    ©2013 APG.ir