تعداد بازدید: 3401

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 8 ارديبهشت 1394-18:56

دامادی از دعوت آخوندی به مجلس می گوید:

وزیر راه برای فرودگاه دشت ناز«آی ال اس» می خرد

نماینده ساری و میاندورود: وزیر راه به کمیسیون عمران  دعوت و نسبت به لزوم عذرخواهی از مردم به دلیل حادثه سوادکوه و حل مشکلات فرودگاه دشت ناز تذکر داده شد.


 مازندنومه، سرویس اجتماعی: محمد دامادی -نماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس شورای اسلامی- با اشاره به آن که در پی حادثه مرگ بار تصادف اتوبوس در سوادکوه که منجر به فوت 12 نفر از مسافران پرواز مشهد به ساری شد، از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران جهت پاسخگویی دعوت شد، گفت: در روز اول اردیبهشت به دلیل بدی آب وهوا با تشخیص خلبان هواپیمای مسافر بری مشهد- ساری در فرودگاه ثانویه مهرآباد بر زمین نشست و تعدادی از مسافران با اتوبوس راهی مازندران شدند که متاسفانه شاهد  حادثه تاسف بار در محوره اوریم سوادکوه بودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عصر یکشنبه 6 اردیبهشت ماه 94 وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس حاضر شد، اظهار کرد: آقای وزیر ضمن توضیح پیرامون سایر مسائل مطروحه در حوزه عمرانی در خصوص مساله فرودگاه دشت ناز به عنوان بزرگترین فرودگاه در مازندران به ایراد سخن وتوضیح پرداخت.

نماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه با این دعوت در کمیسیون عمران مجلس، وزیر راه  قول پیگیری لازم جهت برطرف کردن نواقص این فرودگاه را داد، اظهار کرد:  قرار شد تا در اسرع وقت با حضور وزرای مربوطه راه و نیرو در خصوص خرید زمین های اطراف فرودگاه وجابجایی سیم های فشار قوی اطراف آن جلسه ای  برگزار شود تا به جمع بندی لازم در این خصوص برسیم.

دامادی با بیان اینکه در دولت قبل قول خریداری دستگاه آی ال اس فرودگاه از طرف وزیر وقت راه و شهر سازی جهت تامین امنیت مسافران در شرایط بحرانی داده شد اما هرگز محقق نشد، تصریح کرد: جناب آقای آخوندی خرید این دستگاه برای دشت ناز را در دستور کار قرار داده است که با خرید این دستگاه، فرودگاه دشت ناز از انفعال درشرایط حالت بحرانی خارج می شود؛ ضمن اینکه مقرر شد تا زمین های اطراف فرودگان نیز خریداری شود..

نماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به تلاش هایی که  در کمیسیون تلفیق انجام گرفت به جز حمایت های لازم از سوی وزارت کشور، مبلغ 35 میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه در سال 94  در نظر گرفته شد.

گفتنی است افکار عمومی استان نسبت به سکوت و ضعف بیشتر نماینده های استان در قبال این حادثه ناراضی است. غیر از اقدام عملی محمد دامادی که در خبر بالا آمد و پی گیری های ایرج نیازآذری به نمایندگی از برادرش، در 8 روز گذشته اقدام خاص دیگری از سوی سایر نماینده های استان انجام و اطلاع رسانی نشده است.

*مطالب مرتبط:

آن ها که فوت شدند، این ها که سکوت کردند

دریغ از یک عذرخواهی ساده/بازمانده حادثه ماهان از مسئولان تقاضای پیگیری کرد

نجات ازسانحه هوايي، مرگ در جاده

 


  • پنجشنبه 10 ارديبهشت 1394-7:8

    قرارشد بخرند وعده سر خرمن !!
    راستي گفتي پيگير شدي پادگان ساري را انتقال بدي!! چي شد !!
    يه نامه كذايي را درسايتها وروزنامه ها زدي كه چي بشه !!؟؟
    خودت هم خوب ميدونستي كار پادگان را شهردارعبوري نهايي كرده گفتي اين نامه را توسايتها ميزنم عبوري ازپادگان دست ميكشه !! چرا اگرعبوري اين انتقال را انجام بده ديگه كسي تره خورد نميكنه براي ديگران!!
    دكتر اسلامي راجع پادگان درسايت...حرفهايي زده تاييد كرده كي پيگيركارپادگانه

    • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-7:48

      پادگان با کارشکنی ....در مزایده به ی سرمایه گذار واگذار شد

    • چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-19:43

      به نظر میاد که علاج واقعه را قبل از وقوع بایدکرد،گرچه پیگیریها هم درجای خود جای تشکر دارد

      • چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-15:4

        پی گیری ایرج از طرف برادرش؟؟؟؟ مگه مسئولیت نمایندگی قابل تفویض شدن هست؟؟ خیلی جالب بود برای من...!!!

        • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 3 2
          چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-8:24

          محمددامادی مانند پدربزرگوارشان هیچ وقت مردم رافراموش نکرده وهرجایی که احساس کنند حقی ازکسی ضایع شده شیرمردانه وارد می شود .معنا ومفهوم سکوت نماینده های سوادکوه وقائم شهر چیست .نمی دانیم؟

          • سه شنبه 8 ارديبهشت 1394-20:41

            آقای دامادی متشکریم باید این کارا زودتر انجام میدادی
            اگر میشه بعنوان نماینده ساری نه بعنوان نماینده ایتان یک تصمیم هم برای پایگاه امداد نجات منطقه لفور بگیرید تا آدمها زنده زنده در آتش نسوزند
            خدا پدرت را بیامرزه چون ما از نمایندگان خود نا امیدیم


          ©2013 APG.ir