تعداد بازدید: 6088

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-9:29

عبوری نویسنده شد

5 کتاب شهردار ساری در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات شلفین با چند اثر تازه در نمایشگاه امسال کتاب تهران شرکت می کند که 5 کتاب تازه انتشاریافته را مهدی عبوری و معاون سابق فرهنگی اش تالیف کرده اند+تصاویر روی جلد و معرفی 9 کتاب


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 اردی بهشت ماه آغاز به کار می کند و انتشارات شلفین از مازندران نیز با چاپ چند کتاب تازه در این نمایشگاه حضور دارد.

فریده یوسفی، عطاالله قبادیان و حجت الله حیدری هر کدام با یک اثر تازه و مهدی عبوری با 5 تالیف جزو مولفانی هستند که کتاب آن ها در غرفه انتشارات شلفین عرضه می شود.

به گزارش مازندنومه، مهدی عبوری -شهردار ساری- با کمک محمدرحمانی -معاون سابق فرهنگی اش- 5 کتاب در حوزه علوم انسانی تالیف کرده که نشر شلفین با همکاری پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی این کتاب ها را منتشر کرده است.

«مدیریت دانش» یکی از کتاب هاست که  شامل این فهرست می شود:

تاريخچه و علل پيدايش مديريت دانش، مفهوم دانش، تعاریف مدیریت دانش، انواع دانش، اهداف مدیریت دانش، فرایند، مدیریت دانش، اصول مدیریت دانش، مزاياي مديريت دانش، دانش به عنوان منبع اساسی مزیت رقابتی و عوامل حیاتی پیاده سازی مدیریت دانش.

کتاب دیگر شهردار ساری«جامعه شناسی مهاجرت نخبگان» است که فهرست آن به این قرار است:



 سابقه تاريخي فرار مغزها در جهان، تاريخچه مهاجرت نخبگان در ايران، نگاهي‌ به‌ وضعيت‌ متخصصان‌ ايراني‌ مقيم‌ كشورهاي‌ خارج‌، کشورهای متأثر از فرار مغزها، ادوار مختلف مهاجرت نخبگان در ايران، تعريف فرار مغزها يا مهاجرت مغزها، مفهوم‌ شكار مغزها، چيستي مهاجرت و اشكال متنوع آن، مهاجرت اوليه و ثانويه، مهاجرت داخلي و خارجي و مهاجرت اختياري و اجباري.

هوش و معنویت سازمانی کتاب سوم عبوری و رحمانی است که شامل این عنوان ها می شود:

تعاریف هوش، هوش چندگانه‌ی گاردنر، انواع هوش، هوش منطقی- رياضي، هوش احساسي، هوش احساسي (EI)، هوش عاطفي، هوش عاطفي و بهره هوشي،هوش عاطفي در محيط كار و هوش فرهنگي.

کتاب «تعارض سازمانی» هم اثر دیگر تیم عبوری-رحمانی است که فهرست آن به این شرح است:

 تعاریف تعارض، سيرتكاملي انديشه تعارض، ديدگاه سنتي، ديدگاه روابط انساني ، ديدگاه تعاملي، تعارض سازنده يا كاركردي، تعارض مخرب يا غيركاركردي، تعارض وماهيت آن، علت هاي، بروز تعارض، فرايند تعارض و مديريت تعارض.

 و بالاخره کتاب پنجم شهردار ساری و معاون فرهنگی سابقش «امنیت اجتماعی» نام دارد که در فهرست آن مطالب زیر دیده می شود:

تعريف لغوی امنيت، معناي اصطلاحي و عرفي امنیت اجتماعی، تعریف امنیت، مفهوم و تعريف امنيت اجتماعي، امنيت اجتماعي و تلقي‌هاي گوناگون در اين زمينه، تبارشناسي امنيت اجتماعي
رابطه امنيت اجتماعي با هويت، نظريه سازي تاريخي، تجربه ی تاريخي، شاخص‌هاي امنيت اجتماعي و تهديدات كلان.

اما انتشارات شلفین دو کتاب تازه را در حوزه مازندران شناسی به نمایشگاه کتاب امسال می رساند.

«زن در فرهنگ عامه مازندران» نام کتابی از فریده یوسفی -مدیر پژوهنده و اهل قلم انتشارت شلفین- است که این عنوان ها در سه فصل کتاب دیده می شود:

 فصل اول
پيشينه‌ي گردآوري ادبيات شفاهي    
جایگاه زن درآغازشکل‌ گیری تمدن بشر    
ویژگی‌های فرهنگ عامه مازندران    
فصل دوم
جایگاه افسانه‌‌ درفرهنگ مردم    
ویژگی‌های افسانه‌های مازندران    
زن درافسانه‌های مردم مازندران    
افسانه‌های مازندران    
فصل سوم
جایگاه ترانه درفرهنگ مردم    
زن درترانه‌های مازندران    
انواع سروده‌های مازندران    
 عاشقانه    

«مازرونی هسنی» هم کتاب دیگری است در حوزه ادبیات مازندرانی که شاعر بنام -حجت الله حیدری سوادکوهی- با الهام از چند داستان کوتاه بومی، به بررسی طالب و زیره معروف پرداخته است.

کتاب دیگر نشر شلفین «آیین مهر و بازتاب آن در بخش شاهان پیشدادی شاهنامه» نوشته مرضیه زارع است.

در مقدمه کتاب چنین امده: «آیین مهری، یکی از آیین‌های کهن و تأثیرگذار بر فرهنگ ایرانی است. این آیین هند و ایرانی که در ایران و بخش وسیعی از آسیا و اروپا رواج داشته است چنان تأثیری بر آیین‌هاي پس از خودگذاشته که برخی پژوهندگان معتقدند«بسیاری از نهادهای دینی مسیحیان و پاره‌ای از جنبه های ادیان دیگر، اقتباس از بنیادهای آيين مهري است.»

و بالاخره آخرین کتاب «ایران و بحران زیست محیطی» نام دارد که تالیف پروفسور عطاالله قبادیان است.

در بخشی از مقدمه کتاب چنین آمده: «پوشش گیاهی به‌عنوان بنیان و اساس چرخه حیات که برای فلات خشک ایران از خارهای کویری تا درختان جنگلی هر یک به‌ظرفیت و به نوبه خود در بسترسازی زیستی برای مردمان این سرزمین خشک عمل می کنند، برخورد نامسؤولانه و قطع نابخردانه هر نوع از پوشش گیاهی از خار کویری تا درخت جنگلی برای ایران امروز که با بحرانی ترین شرایط در انهدام عرصه های زیستی– تولیدی خود گرفتار آمده به‌ معنی و مفهوم تیشه به ریشه حیات و هستی مردم ایران و نسل آینده این سرزمین زدن است، روند خزنده و مرگباری که امروز در پهنه های فلات خشک ایران جریان دارد، جای بحث و چک و چانه زدن نمانده، باید با هرگونه دخل و تصرفی به ‌هر عنوانی قاطعانه مقابله شود.»




  • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-9:21

    تمام آنهائی که به حاج مهدی عبوری حمله می کنند، ساروی و بچّه شهر نیستند، بعد می گویند شما شهری دهاتی می کنید، بابا خودتان دارید این کار را می کنید، شما دشمن ساری و بچه شهرهای ساروی هستید، تحمل خودتان را هم ندارید.

    • دکتر محمدرضا عبدالله زادهپاسخ به این دیدگاه 3 0
      چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-8:34

      آنهائی که اطاق فکر درست کردند تا مهدی عبوری را نگذارند به مجلس برود، اشتباه می کنند، دارند مهدی را تحریک می کنند، و مردم هم قطعاً به مهدی رای خواهند داد. پس بهتر است که انصاف داشته باشند، به فکر مردم شهر هم باشند.

      • دکتر محمدرضا عبدالله زادهپاسخ به این دیدگاه 4 0
        سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-18:25

        ایت الله طبرسی،آقای دکتر اسلامی،حاجاقا صدوق ، حاجاقا نظری و ... اگر مهدی عبوری در انتخابات مجلس شرکت کنه فردای قیامت ازش شکایت میکنم. پس از سی سال خنده رو بر زبانمون جاری کرد. ایشون اشتباهم داره ولی کاری کرد کارستان. من به شهداش قسمش میدم که به فکر مجلس نباشه و این چهار نفرو هم گفتم .بینی و بین الله. هیچکی راضی نیست ایشان نماینده بشه. چون مردم دوست دارن کار کنه. آقایان ترو خدا چوپ لای چرخ ایشان نکنید .

        • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-8:23

          خودزني وزيراب زني تعدادي از همشهريان ارجمند!!؟؟
          برخي خواب زدگان ميكفتند عبوري ديپلم هم نداره!!
          هرقدر به انتخابات نزديك ميشويم حرفها وكامنتها اقرباكانديداها به فحش وناسزا تبديل ميشود فحش وناسزا صدتا يه قران!؟؟؟؟؟؟؟؟
          آيا درسمناني كه دورييس جمهورتحويل كشور داد بامديرانش اينطوربرخورد ميكنند!!؟/
          اصلا دركارمديران ديگراستانها ايرادي نيس›!!!

          • یک ادم بی سوادپاسخ به این دیدگاه 4 1
            دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-15:50

            خدا رحمت کند حاج عزت دامادی را که در زمان شهرداری ساری بالای دوازده هزار مورد تخلّف شهری داشت ، مجوزهای غیر قانونی در تبدیل بولوار 150 متری کمربندی غربی به50 متر و جلو آمدن از سینما سپهر تا دروازه بابل که نصف اماکن عقب نشینی کرده بودند و تولّد تمام محلات غیر فنی و اصولی بولوار کشاورز و..... که در تمام موارد منهدس حجازی همراه بود، مهندس شهرسازی بود، چهل سال در شهر سازی شهرداری بود و حالا چهار صد سال طول می‌کشد تا خرابیهای آنان جبران شود و مردم ما به پاس قدردانی از آنها پسر حاج عزّت را که مجلس فرستادند، فقط مانده است که آقای حجازی را هم مجلسی کنند، و پاره پاره شدن ساری و جدائی سورک از ساری هم زمان فرمانداری حاج منصور زارعی بود.

            • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-14:52

              فقط عبوری
              احسنت به رحمانی دلاور و همه دوستان خوب عبوری
              فقط و فقط عبوری
              دوستت داریم

              • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-12:20

                مردم ما دنبال چه هستیم. این خودزنیها تا کی ادامه دارد.
                خجالت هم چیز خوبی است. اگر شهردار اصفهان و آذربایجان بودند مردمشان اینطوری فرزندکشی میکردند. متاسفم

                • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:56

                  من نه اقای عبوری را می شناسم و نه ساروی هستم اما همچنان که دوستی در یاد داشتها اظهار کرده بود نوشتن یک مقاله علمی مدتها وقت می برد. اینکه یکی دو نفر چند کتاب در حوزه های متفاوت بنویسند از عجایب است. البته از ما ایرانیها با این همه توانایی و هنر بر می آید. گمان نکنم کسی که در حوزه جامعه شناسی خبره است در زمینه هوش یا زمان و امنیت اجتماعی هم خبره باشد. البته قصاص قبل از قتل نباید کرد . کتاب را ندیده و نخوانده نمی شود قضاوت کرد. باید دید. ام...

                  • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:52

                    نویسندگان عزیز مجموعه کتاب های انتشارات شلفین علی الخصوص سرکار خانم یوسفی- پرفسور قبادیان- عبوری و رحمانی عزیز را ارج می نهم. به امید روزی که در استان مازندران شاهد شکوفایی بالنده علم و ادب و هنر و فرهنگ کامل باشیم

                    • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:50

                      به نظر می رسد قضاوت خیلی زود هست. باید ابتدا این کتب که در مجموعه شلفین چاپ شده است را مطالعه نمود بعد قضاوت علمی و فرهنگی کرد. ضمن اینکه بنده به عنوان یک نویسنده این کار شهردار ساعی ساری را ارج می نهم. لازم به ذکر است چاپ هر کتاب برای گرفتن مجوزهای لازم دارای مسیرهای پیچیده بررسی در مراجع ذی ربط هست حتما این کتابها هم از این مراجع دارای مجوز هستند بدون شک. پس بیایید به جای تخریب کودکانه به نگاه علمی این مدیر جوان ارزش بدهیم و کمک کنیم در راستای توسعه عمرانی شهر و استان توسعه علمی مبتنی بر موارد جامعه شناختی و فرهنگی داشته باشیم. رضایی عضو هیات علمی دانشگاه

                      • فیس بوک مازندنومه15پاسخ به این دیدگاه 16 1
                        دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:42

                        بنده نه آقای عبوری رو می شناسم و نه دیدمشون ولی تعریفات بسیاری از کارهای ایشون شنیدم. اگر این توانایی ها صحت داشته باشه چه کسی بهتر از خانواده ی معظم شهدا. حتماً باید ............استغفرلله

                        • فیس بوک مازندنومه15پاسخ به این دیدگاه 0 16
                          دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:42

                          دوستان! زود قضاوت نکنیم. شاید اینا کتاب نباشه، دفتر نقاشی باشه

                          • فیس بوک مازندنومه14پاسخ به این دیدگاه 1 16
                            دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:41

                            "مهدی عبوری "با موقعیت خانواده شهید عبوری به پست رسید

                            • فیس بوک مازندنومه13پاسخ به این دیدگاه 1 15
                              دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:41

                              انتشارات شلفین رو که یه آدم فرهنگی می گردونه. واقعا انتقدر به تنگنا افتاد که دست به چنین کاری زده. الفاتحه...

                              • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:28

                                عبوری که ادعایی نداره نویسنده اصلی رو کنار اسم خودش گذاشت و نشون داد معرفت داره شما برین کتاب ... رو ببینید بعد لطفا کتابایی که خودش چاپ کرد از ... و ... را ببینید آنوقت متوجه سرقت هایی می شوید که این ... چه گندی به فرهنگ زد .
                                زمان آقای بزرگ نیا یادمان هست؟ ...
                                دوره احمدی نژاد سوگلی دستگاه ارشاد بودند
                                هم اکنون هم ببینید و ملاحظه کنید چطور در حال دور زدن جاودانی هستند
                                خجالت را باید ...بکشد نا شهردار ساری
                                صادقی جرات انتشار ندارد میدونم ولی خودن بخون مردم را ..... فرض نکنید

                                • صدا و سیماییپاسخ به این دیدگاه 15 1
                                  دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:55

                                  با توجه به اطلاعی که دارم مدتی است عبوری دارد مسایل علمی خودش را گسترده می کند همین الان ایشان دانشجوی دکتری هم هستن. اینکه در این رابطه ادعایی ندارد من هم قبول دارم. ایشان به کار تیمی اعتقاد دارن که به اینجا رسیدن. عبوری نماینده اصلح و شجاع از ساری

                                • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-0:51

                                  من عبوری رو واقعا قبول دارم یکی از بهترین مدیرایی هست که تا به حال دیدم هم جدی هم متعصب نسبت به شهرش واقعا دوست داشتنیه

                                  • فیس بوک مازندنومه12پاسخ به این دیدگاه 5 7
                                    دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-0:42

                                    به به

                                    • فیس بوک مازندنومه11پاسخ به این دیدگاه 3 10
                                      يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:13

                                      ...همت مضاعفه

                                      • فیس بوک مازندنومه10پاسخ به این دیدگاه 1 12
                                        يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:13

                                        رجِبِ چش روشن!

                                        • فیس بوک مازندنومه9پاسخ به این دیدگاه 2 14
                                          يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:12

                                          نويسنده پنج كتاب كدام يكى است؟ رحمانى يا عبورى؟
                                          دو نفرى شهردار سارى هستند؟
                                          سپهرى هشت كتاب نوشت
                                          شهردار پنج كتاب!!!!!!
                                          زنده باد شلفينِ ناشر!!!!

                                          • پاسخ فیس بوک مازند نومه 1 تا 9پاسخ به این دیدگاه 14 2
                                            دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-8:44

                                            اینکه یک نفر به ترتیب 9 نظر می ده برای من جالب است. نگاه بدون بغض -البته در مازندران اصلا وجود ندارد!!!!!-این کار پسندیده یک مدیر شهری را نشان می دهد.عبوری با سن کمش اثبات کرد که توانمند است.در این شهر فرزند کش باید از این فرد حمایت کرد و اسطوره ساخت.من به شخصه از جامعه دانشگاهیان این استان دوست دارم کارهای علمی این فرد را مطالعه کنم

                                            • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 1 9
                                              دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:29

                                              دوست عزیز، لینک خبرهای مازندنومه در فیس بوک آن نیز قرار می گیرد و کامنت های فیس بوک هم هر کدام به طور مستقل در زیر همان خبر قرار می گیرد. نویسنده هر شماره از کامنت فیس بوکی یک نفر است، به همین دلیل جداگانه قرار داده شده است. خلاصه این که کامنت های 1تا9 را 9 نفر نوشته اند نه یک نفر!

                                          • فیس بوک مازندنومه8پاسخ به این دیدگاه 0 18
                                            يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:12

                                            مهدی عبوری کارشناس ارشد سرقت فرهنگی

                                            • فیس بوک مازندنومه7پاسخ به این دیدگاه 3 10
                                              يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:11

                                              عزیزان واقع بین باشید
                                              چرا آنقدر همیشه انتقاد دارید. و بدبین هستید.
                                              خوش بین باشید. اها حالا حل شد.

                                              • فیس بوک مازندنومه6پاسخ به این دیدگاه 2 16
                                                يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:11

                                                خدا عاقبت نویسندگی را دراین مملکت ختم بخیر کند

                                                • فیس بوک مازندنومه5پاسخ به این دیدگاه 1 18
                                                  يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:10

                                                  واقعا... یاد اون نفری می افتم که پول میداد کتاب بنامش بنویسن

                                                  • فیس بوک مازندنومه4پاسخ به این دیدگاه 11 6
                                                    يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:10

                                                    اول بخونین بعد نظر بدین ..

                                                    • فیس بوک مازندنومه3پاسخ به این دیدگاه 1 17
                                                      يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:9

                                                      ۵تا؟؟؟؟؟!!!!

                                                      • فیس بوک مازندنومه2پاسخ به این دیدگاه 0 14
                                                        يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:9

                                                        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                        • فیس بوک مازندنومه1پاسخ به این دیدگاه 1 22
                                                          يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:8

                                                          شرم آور هست . به عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی ایران هنوز برای نوشتن مقاله تردید داریم اون وقت ایشون با یک سواد بسیار ناچیز...

                                                          • استاد دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 14 0
                                                            دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:57

                                                            سواد سنج عزیز خوب نیست با معیارهای شخصی دیگران را زیر سوال ببرید. معیار سواد از سوی شما چیست؟ ایا خود با سوادید؟

                                                            • يکشنبه 11 شهريور 1397-11:22

                                                              نوشتن کتاب آسان هست .. شما کمی خردورزی کنید و کتاب بنویسید....پول که داشته باشی ، با پانزده میلیون تومان می توان کتاب نوشت .. یکی بیاد به من پول بده براش می نویسم ...

                                                          • محمد انصاری نیاپاسخ به این دیدگاه 20 1
                                                            يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-16:16

                                                            با سلام و احترام خدمت سرکار خانم یوسفی فرهیخته مازندرانی
                                                            باعث بسی خوشحالی و مباهات می باشد که زحمتکشان در عرصه هنر، فرهنگ، تاریخ و اجتماعی آثاری در این زمینه نشر داده اند که با مدیریت سرکار خانم فریده یوسفی مدیر پژوهنده و اهل قلم انتشارات شلفین مانند همیشه این مسولیت مهم را در این عرصه بر دوش کشیده است.
                                                            وهمچنین تشکر و قدردانی از شهردار محترم ساری جناب آقای عبوری که همانطور در زمینه مدیریت شهری و اجرایی سوابق درخشانی برجا گذاشته اند و با نگاه مدبرانه و پژوهشگرانه پا در عرصه نشر کتاب در زمینه مدیریت استراتژیک و آسیب های اجتماعی که قسمتی از مدیریت شهری را در بر میگرد نهاده اند که بنده با زحمات ایشان و گروه توانمند ایشان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری در نمایشگاه بین المللی تهران در سالی که گذشت آشنا شدم.
                                                            برای ایشان و همه زحمتکشان در عرصه فرهنگ آرزوی موفقیت دارم.
                                                            با تشکر از سایت مازندنومه که اطلاع رسانی نموده اند.

                                                            • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-15:31

                                                              مازند نومه اعتبار خود را با این خبر اورده پایین یه این کارها میگند کتاب سازی !!!!! میگند این ادم صبح تا نصف شب مشغول کار بود اخه چطور ممکنه !!!!!! حداقل کمی فکر کنید !

                                                              • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-23:0

                                                                آقای رضاخان! با خبررسانی درست و بموقع اعتبار سایت میره بالا نه اینکه میاد پایین! اینکه عبوری خودش این کتابها رو نوشته یا رحمانی استاد سابقش در دانشگاه این کتابها رو نوشته ربطی به اطلاع رسانی فرهنگی مازندنومه ندارد. این یه مساله هست و اون یه مساله دیگه. این کتاب سازی هست یا هرچی باید در جلسات نقد و بررسی بحث شود. لطفا با ادله من دراوردی جلوی اشاعه خبر را نگیرید. ممنون از شما مازندنومه که در راه اطلاع رسانی چپ و راست نمیکنی. ترو نداشتیم چی میشد

                                                              • محمدرضا نیکخواه- مداح اهل بیتپاسخ به این دیدگاه 18 2
                                                                يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-15:30

                                                                از استادم و بزرگ دوست داشتنیم دکتر محمد رحمانی و از شهردار و برادر مقامم حاج مهدی عبوری بابت نوشتن کتاب تقدیر و تشکر میکنم

                                                                • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-15:1

                                                                  درود بر شهردار اهل فرهنگ ساری
                                                                  درود بر آقای رحمانی
                                                                  دست مریزاد

                                                                  • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-14:55

                                                                    خدا کنه مطلب با ارزشی در کتاب باشه خیلی خوبه که شهرداران علاوه بر کالبد شهر به روح جامعه توجه داشته باشند

                                                                    • شهروند ساروی پاسخ به این دیدگاه 29 3
                                                                      يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-13:55

                                                                      باید به خودمان تبریک بگوییم که شهردار شهر ما هم فرد دانشی است و هم اجرایی. نمی دانستم ایشان پژوهشگر هستند. خدا قوت

                                                                      • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-13:40

                                                                        با تشکر از انتشارات شلفین و تلاش های خانم یوسفی .
                                                                        امیدوارم تبلیغات مناسبی برای حضور این انتشارات در نمایشگاه صورت گیرد .
                                                                        کتابهاب اقای عبوری باید خوانده شود چرا که محتوای آن بینش و منش نویسنده را نمایان خواهد کرد هنوز برای قضاوت زود است .

                                                                        • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-12:26

                                                                          به نظر می رسد این یک نگاه خوب شهردار به مقوله علمی هست. من ایشان را در همه زمینه ها قبول دارم. و اکنون با کار ایشون اعتقادم کامل شد. عبوری تو بهترینی

                                                                          • انتشارات شلفینپاسخ به این دیدگاه 33 1
                                                                            يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-12:26

                                                                            هر کتاب جدیدی که چاپ می شود، خونی تازه در رگهای جامعه، جریان می یابد. باید سپاسگزار خالق اثر بود و دستش را به گرمی فشرد.
                                                                            جناب آقای عبوری حدود دوسال پیش مجموعه نوشته هایشان را به دفتر انتشارات شلفین ارسال نمودند که در ابتدا قرار بود در دوجلد منتشر شود اما به دلایل حجم بالای کتاب و رعایت صرفه اقتصادی خوانندگان با اجازه آقای عبوری کتابها را بر اساس موضوع در حجم کمتر، به پنج جلد تغییر دادیم. حال اگر فردی یا جریانی بخواهد به جای سپاسگزاری از ایشان که وقت و سرمایه خودرا برای ارتقای سطح دانش عمومی جامعه، صرف کرده، خرده بگیرد، این ایراد به انتشارات وارد است نه ایشان. چون ایشان به نظر کارشناسی ناشر احترام گذاشتند.

                                                                            • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-13:41

                                                                              این کار تیمی آقای عبوری قابل ستودن هست مثل همه کارهای تیمی این فرد!!

                                                                              • دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-10:21

                                                                                شلفین محترم، این کار به ضرر شما هم تمام نشد، چون به جای دو حق نشر، حق نشر پنج کتاب را دریافت کردید.
                                                                                این برای شما که در فرهنگ مازندران به ظاهر اسم و رسمی دارید، کار فرهنگی به حساب نمی آید.
                                                                                امیدواریم از این به بعد به فرهنگ لطمه نزنید و شاهد چاپ کتاب هایی حداقل در شأن سابقه نشر شلفین باشیم

                                                                              • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-13:23

                                                                                احسنت بر بزرگ زن عرصه فرهنگ و ادب مازندران سرکار خانم یوسفی . اهل دیار شیران سوادکوه
                                                                                من با شما هم عقیده ام . عبوری را هم که برای فرهنگ بومی ما تلاش می کند را می ستایم و برخلاف دیگر منتقدین ایشان را به توسعه بیشتر تشویق می کنم

                                                                              • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-11:59

                                                                                اینکه این کتاب ها را انتشارات وزینی مانند شلفین چاپ نموده است مایه افتخار اهالی فرهنگ استان است. و اینکه پژوهشکده مطالعات راهبردی ان را صحه گذاشته از اهمیت علمی ان خبر می دهد. به نظر می رسد کار علمی عبوری و تیمش که از چند سال پیش آغاز شده است یواش یواش داره به منصه بروز می رسد. توانمندی یعنی همین . افرین بر مدیر لایق

                                                                                • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-10:46

                                                                                  من فکر می کنم شهردار ساری برای ریاست جمهوری برنامه بلند مدت داره با این روندی که در پیش گرفته... حالا اگه ظرفیت داشته باشه سوتی نده به زودی خودشو میکشه بالا..

                                                                                  • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-19:57

                                                                                    دوست مازرونی
                                                                                    لقمه های بزرگ گاهی گلو گیر می شود باید مراقب بود!

                                                                                    • يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-11:56

                                                                                      ایشان لیاقت بیشتر از اینها را دارن من به شخصه به عنوان یک شهروند اعتقاد دارم این فرد با پتانسیلی که دارد می تواند استان را به خوبی مدیریت کند. البته اگر این را تایید کنید که محال است مازند نومه!!


                                                                                    ©2013 APG.ir