تعداد بازدید: 4529

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-10:19

این فرماندار باید عوض بشه!

بازتاب حضور فرماندار بابل در سخنرانی احمدی نژاد/اقدام تاسف برانگیز فرماندار بابل در طول مدت مسئولیت او ناامیدکننده بود/گویی فرماندار بابل خود را وامدار مخالفان دولت می داند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: سایت «انتخاب» امروز از نقش حمایتی ویژه فرماندار بابل در مورد گردهمایی اخیر محمود احمدی نژاد در این شهرستان خبر داد و نوشت: «پنجشنبه اخیر محمود احمدی نژاد گردهمایی ویژه ای در بابل برگزار کرد و نشست های مختلفی با برخی همفکرانش در این شهرستان داشت و فرمانداری بابل فضای بسیار ازادی برای تبلیغات در اختیار طرفداران احمدی نژاد قرار داد.

به نوشته این سایت، علی رغم برخی محدودیت ها که برای برگزاری مراسم دیگر طیف های سیاسی در استان مازندران وجود دارد، اما جناح شکست خورده انتخابات بدون هیچ گونه محدودیتی مراسم خود را در فضایی کاملا ویژه برگزار کردند و پس از پایان مراسم برخی بزرگان استان مازندران تا پاسی از شب در منزل یکی از مسئولین سابق دولت و با حضور محمود احمدی نژاد تشکیل جلسه دادند. بسیاری از مسئولین شهرستان بابل به ویژه فرماندار ویژه و معاون استانداری مازندران هم در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش این سایت به بجز مقامات مختلف فرمانداری، برخی فرمانداران و بخشداران که از دوره احمدی نژاد همچنان مشغول فعالیت هستند، در جلسه خصوصی با احمدی نژاد شرکت کردند.

زیر این خبر، مخاطبان کامنت های مختلفی گذاشتند که برخی از آنها به این قرار است:

- ساری که مرکز استانه هم فرماندار بشدت احمدی نژادی داره
- به نظر میاد آقای روحانی در مورد استانداران و فرمانداران منفعل بود.من خودم بابلی هستم و این رو میگم که در بابل (مثل بیشتر شهرهای دیگه)طرفداران آقای روحانی بیشتر از بقیه کاندیداها بود.حداقل خواست ما از آقای روحانی این بود که فرماندار شهرمان با خواست اکثریت و با دولت تدبیر وامید هماهنگ باشه که این طور نشد
-قابل توجه آقای روحانی،لطفا در انتخاب استانداران و فرمانداران نهایت دقت را داشته باشید شما میدیران میانی را هم فراموش کرده اید کارشکنی بیداد میکند
- این فرماندار سریعا باید برکنار شود.
-    وقتی پست وزارت کشور به یک وزیر که حرف میزنه بعد حرفش عوض میکنه میدهند نباید توقع داشت که فرماندار دوران 8ساله مو غول عوض کرده باشد
-که ما هرچه میکشیم از عوام است
-یارانه. سهام مثلا عدالی. سیب زمینو کیسه ای 500. حرفهای بچگانه در تریبون و .....
-دلیلش که خیلی روشنه،70درصد مردم 2سال است دادمیزنندکه آقای رحمانی فضلی وزیر دولت روحانی نیست!!!!درتمامی استانها وضعیت همینه.
- خدايا به دادمان برس اى دادرس مظلومان چشم آقاى مهندس مقيمى روشن !!!
- امیدوارم مسئولان وزارت کشور برخورد مناسبی با این آقا بکنن!!! هر چند بعید میدونم
- وزیر کشور دولت باعث ناامیدی طرفداران دولت شده
- هر روزی که میگذره از وزارت کشور و جناب وزیر ناامیدتر می شویم.
-اینم دسته گل وزیر کشور روحانی است که مدیرانش دل در گرو ان مرد رفته دارند و پیاده نظام دلواپسان هستند
-روحانی چوب رها کردن وزارت کشور رو خواهد خورد و بهمین دلیل بدست خودش با همین کارش در انتخابات دوره دوم شکست میخوره.
- فکر میکنید اگر این کار را فرماندار قبلی در زمان احمدی نژاد انجام میداد احمدی نژاد با او چکار میکرد .
- آقای روحانی هنوز هم فکر می کنید کابینه نیاز به ترمیم ندارد ؟!!!
- مشکل فرماندار نیست چون اونم منصوبه مشکل استانداران و در مرحله بالاتر وزیر کشور .
- فکر می کنید در زمان اقای روحانی چند درصد مسئولین عوض شدند
-    اینی که شرایط برای فعالیت آزادانه شان فراهم شده باعث افتخار دولت روحانی است، اما بهرحال حضور فرماندار در مراسم به شدت ایراد داره و نشون میده ایشون طرفدار جناح مقابله ، اما -اگر با این مراسم مخالفت می شد، دیگه نمی توان فرقی برای دولت روحانی و احمد نژاد قائل شد.
- اشکالش اینه که اگه علاقمند به دکتر محمود هستن چرا فرماندار دولت تدبیر شدن ؟؟؟؟
-بردار من کجایی فرماندار نجف آباد در استان اصفهان هنوز فرماندار احمدی نژاد است و در جلسات اداری هنوز از احمدی نژاد به عنوان اسطوره یاد می کند. طرفداران بیچاره روحانی
-حالا هی بگین روحانی مچکریم.
- اینوباید به اوس محمودمیگفتی که یک استاندار رابخاطراحترام گذاشتن به هاشمی بلافاصله
برکنار کرد.امان ازفراموشکاری!!!!!!
- این وزیر کشور باید عوض بشه کلا آدن ضعیفیه
- خيلي از اين مقامات وزارت داخله وبه تبع آن روساي سازمان‌هاي مختلف دل درگرو يار قبلي خود دارن
- راستی ؟
اونهاییکه اینجور مراسم ها را به هم می زندد کجا بودند ؟؟
- فرماندار ویژه دیگر چه صیغه ای است؟
-چشم آقای دکتر روحانی و همه ما رای دهندگان به اصلاح و اعتدال روشن !
- این تازه اولشه
-جای بسی شگفتی است در دولتی که اعتدال را سرلوحه کارش قرار داده ،بگذریم از اینکه خاستگاه رای روحانی عمدتا طیف اصلاح طلب بوده
-در بدنه این دولت کسانی وجود دارند که از افراطی گری حمایت میکنند
-فراموش کردند همین جناب احمدی نژاد در همایش فرمانداران سراسر کشور در دوره خودش وقتی آگاهی یافت تعدادی فرماندار اصلاح طلب از دولت قبل وجود دارد از شرکت در همایش خودداری کرد
-امروز به لطف وزیر کشور فرماندارانی داریم که امکانات دولت و بیت المال را صرف راحتی و پیشبرد برنامه های جناب احمدی نژاد میکند!!!!
- وزير كشور ،وزير كدام دولته!!؟
- جناب آقای روحانی قبل از انتخابات باید به فکر وزارت کشور باشد وگرنه در انتخابات مجلس باخته است
- اتفاقا اين از بزرگي دولت اعتدال است. بايد جستجو كرد چرا در زمان دولت نهم و دهم چرا آن همه محدويت براي رقبا بويژه حاميان اصلاحات بود.
- این گونه فرمانداران و بخشداران با وزیر محترم کشور کاملا هماهنگ هستند!!!!!!!!!
- تا کی باید این افراد تحمل کنیم .آقای وزیر کشور چه میکنی؟؟؟
- بااین حساب ،آقای روحانی رای منو پس بده.
- جای تاسف و تامل داره.
- هشدار به روحانی ! وزیر کشور رو عوض کنید !
-    متاسفانه حدود 2 سال از رياست جمهوري اقاي دكتر روحاني رئيس جمهور محترم مي گذرد ودر استانداري ها فرمانداري ها وبخشداري ها عوامل رياست محترم جمهور سابق در حال عمليات براي انتخابات اتي هستند اكثر انها چنان عرصه را بر مردم تنگ كرده اند وبا كارشكني ها وبه چالش كشيدن مردم چنين به مردم القا مي كنند كه اين دولت توان وكارائي انجام امور مردم را نداردو روز به روز مردم را از دولت اقاي روحاني مايوس تر مي نمايند تا در انتحابات اتي با خيال راحت به اهداف خود برسند زمان ان رسيده كه قبل از دير شدن رياست محترم جمهورچاره اي بينديشند هر چند كه هم اكنون هم بسيار دير است ضمنا وزير محترم كشور امتحان خود را نسبت به جنجال پولهاب كثيف وانكار ان در مجلس پس داده است
- آقای روحانی ما به شما رای دادیم
-خودتان کلاه قاضی کنید و معنی کنید که این یعنی چه ؟
- هنوز بسیاری از شهرها توسط حامیان احمدی‌نپاد اداره میشه و آقای روحانی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند. دود این اتفاق در انتخابات پیش رو در چشم ما خواهد رفت.
- اقای روحانی با این کاراش یه دوره بیشتر ریس جمهور نیست
- روحانی کجایی که فرمانداران دولت تدبیروامیدهنوزهم دل بسته دولت قبل هستند
- آقای روحانی شما دو سال دیگر دوباره به رای مردم نیاز داری. اینقدر به رای و نظر مردم دهن کجی نکن.
- اينجاست كه يادم افتاد يك بنده خدايي مي گفت ( اينجي كُليش واس ماس )
-    احمدی نژاد هر کس که به سایر رقبای سیاسی تمایل داشت اخراج و یا خانه نشین میکرد بعد از ان هم برایش پرونده درست می کردند.
-احمدی نژاد به وضوح این رفتار های تحقیر امیز را انجام میداد.
-احمدی که قصد مدیریت جهان را داشت رعایت اخلاق را انجام نمی داد.
- آقای روحانی. ما به شما رای ندادیم که هنوز مدیرانی با تفکرات عقب مانده و پوسیده و به قهقرا برنده احمدی نژادی بر سر کار باشند. حداقل بالاترین مقام دولت در شهرستانها را که فرمانداران هستند عوض کنید و همسو با خود کنید.
- این فرماندار باید عوض بشه
- در تمام شهرستانها مدیران میانی احمدی نژادی دارن جولان میدن معلوم نیس چرا دولت کاری نمیکنه
- انتخاب استاندار ها اين قدر طولاني و با گذر زمان و با وسواس شديد انجام شد، اما ظاهرا ميبينيم نتيجه ي عكس داده و بوي تدبير و اميد به بسياري از استان ها نرسيده است...
- اگه وزیر کشور تغییر نکنه روحانی انتظار نداشته باش رای بیاری
- عارف باید وزیر کشور شود. او مسلط به اوضاع کشور و منطقه هست بهترین گزینه دکتر عارف محبوب قلبهاست
-من مازندرانی ام اما احمدی نژادی نیستم.من مازندرانی ام و از 8 سال بی تدبیری خسته.من مازندرانی ام واز دروغگو متنفر.من مازندرانی ام و از اختلاس بدم می آید.من مازندرانی ام و عاشق دولت تدبیر.

--اینها از برکات وزیر کشور اصول گراست جانم .... هر دم از این باغ بری می رسد !!!

*برخورد ویژه با فرماندار ویژه

علی زنده دل -یکی از مخاطبان ما- مطلب کوتاهی در همین زمینه فرستاده که در آن چنین آمده:

فرماندار بابل در اقدامی عجیب نقاب از چهره برداشت تا مشخص شود به چه دلیل افرادی از جریان تندروی مخالف دولت در مجموعه فرمانداری و بخشداری های بابل چنبره انداخته اند.

تذکر جدی این موارد متوجه شخص ربیع فلاح است که ستاد داری کرد اما کمکی به سبد رای آقای روحانی در مازندران نکرد.

اقشار مختلف مردم شهر و روستا که با بلوغ سیاسی مثال زدنی همراه با نخبگان کشور در نهایت متانت رای شان را به آقای روحانی -نماد اعتدال و اصلاح طلبی- دادند تا چهره شهرستانهای استان از وجود ناکارآمدان و چندچهره گان پاک شود.

اقدام تاسف برانگیز فرماندار بابل در طول مدت مسئولیت او ناامیدکننده بود. فضای شهرستان همچنان در انحصار حامیان دروغگویان کج اندیش است و او از ایجاد کمترین فضا و فرصتی برای حامیان مظلوم دولت تدبیر و امید در بابل سرباز می زند.

گویی فرماندار بابل خود را وامدار مخالفان دولت می داند که روش او در انتخاب برخی معاونان و ابقای ضعیف ترین بخشداران به دلیل طایفه گرایی آن هم از طیف مخالف دولت خودنمایی می کند.

با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در سالجاری بعید به نظر می رسد افرادی با چنین تفکر و خط و مشی انحرافی، در راس فرمانداری بابل بتوانند حق الناس بودن رای مردم را سرلوحه خود قراردهند؛ همان گونه که به آرمان های دولت تدبیر و امید که همان آرمان های انقلاب اسلامی است و به تایید قاطبه مردم رسیده است، وفادار نماندند.

تا دیرنشده است باید فکری برای این موضوع کرد و از طریق رسانه ها از وزارت کشور خواسته شود با فرماندار ویژه به شکل ویژه برخورد و فرد شایسته ای را در اسرع وقت جایگزین او کند.


  • فريدونكناريپاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-8:17

    آقاي رضوي راست گفت الان بعد از رفتن آقاي حسين زاده فرماندار قبلي مردم وشهروندان فريدونكناري فهميدند كه چه فرماندار با دل وجراتي را از دست دادند چرا كه آقاي ابراهيمي جز مماشات وباج دادن براي حفظ ميز خودش هنر ديگري ندارد ناديده گرفتن زمين خواري خواص وتعدادي انگشت شمار ومهمتر از همه ناديده گرفتن تخلفات شوراي شهر و شهردار بابلي اظهر من الشمس است براي همه هويدا است واقعا مردم فريدونكنار به اين نكته رسيدند كه اگر كسي مثل فرماندار قبلي جدي باشد افرادي با استفاده از وا‍زه هاي مقدس به مقابله بر ميخيزند آقاي حسين زاده هركجا هستند خدا نگهدارشان باشد ولي مردم فريدونكنا قدر اين بزرگمرد را نداستند وفريدونكنار رنگ پيشرفت را نخواهد ديد ودر كوچه وبرزن مردم از خدمات آقاي حسين زاده دفاع ميكنند وهيچ فرمانداري در جدي بودن و وامدار نبودن كسي به ايشان نميرسد وقابل مقايسه نيست

    • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:58

      توهین به فرماندار جهت دادن فضا به مخالفین دولت احمقانست و روال دولت قبلیه
      به جای این کارها از این حرکت استفاده کنید در جهت بهره مندی از تواناییهای فرمانداری برای هماهنگی با موافقین دولت

      • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-17:56

        از اینکه آقای مولایی شعبده باز افرادی را دارد که برایش کامنت گذاری کنند بازهم خوبه چون افراد فرصت طلب اینچنینی به هیچ چیز وفادار نیستند حتی به خانواده شان

        • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-11:22

          من هم همین نظر را دارم. اشتباه نکنیم که احمدی نژادی ها از آن بهره ببرند. یکی از دوستان خود من با اینکه از طرفداران دو آتیشه احمدی نژاد هست، علیه فرماندار و استاندار کامنت می گذاره و از فرصت سو استفاده می کند.

        • فیس بوک مازندنومه-7پاسخ به این دیدگاه 0 4
          دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:52

          اگر قانون در مملکت مان حکمفرما باشد و رسیدگی کند به این حرفهایی که دولت فعلی در رابطه با دولت قبلی و حیفو مبل ها میزند - دیگر نه این آقا میتواند متینگ بدهد و نه این دولت پشت سر دولت قبلی حرف میزند - حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!!

          • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-11:23

            اگر ا به مقابله با این میتینگ ها بپردازیم، نباید از رفتار و بد اخلاقی جناح مقابل ناراحت باشیم.

          • فیس بوک مازندنومه-5پاسخ به این دیدگاه 2 9
            دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:51

            مازندنومه عزیز بدار برات از احوالات ملایی بگم او ابراهیم خان کلانتر بابل هست...در یکی از مراسم خواهرزاده ام مازیار وقتی ماشین خود رو درست روبروی درب ورودی خانمها پارک کرد و خانمها نمیتونستن وارد مسجد بشن مستقیما به او وراننده اش تذکر دادم برگشت بهم گفت زیاد مهم نیست به راننده اش تاختم و گفتم ماشینو از سرراه بردار بهم گفت نمیدونی فلانی فرماندار شهره بهشون گفتم مگه خداست نعوذبالله هر کی میخواد باشه زیر پا گذاشتن حقوق مردم شهر از سوی فرماندار برام خیلی سنگینه خیلی چیزها از او دیدم در همه مراسم مربوط به نیاز و ناصری و فاطمی و دکتر معلم و خلاصه هرکی میخواد نماینده بابل بشه هست .

            • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-1:24

              وقتی راننده فرماندار ماشین پارک میکنه جلوی در چه ربطی یه فرماندار داره. فرماندار که ماشینو آنجا پارک نکرده. این دیگه گیر بنی اسرائیلی بود.

            • فیس بوک مازندنومه-4پاسخ به این دیدگاه 1 0
              دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:49

              جالبه واسم....خب همیشه هر دولتمردی یسری موافق و مخالف داره..چرا همش باید جبهه بگیریم!!!!؟؟خب یه عده ای تو این مملکت محمود احمدی نژاد رو دوست دارند..طرز فکرش رو میپسندند..نوع اداره کردن اموراتش رو دوست دارند..شیوه حرف زدنش رو هم دوست دارند...همونطور که همین علائق در مورد روسای جمهور قبلی و قعلی هم بوده...نباید اینقدر حساسیت نشون داد..باید به نظر و علائق مردم احترام گذاشت....اگر محمود احمدی نژاد آدم خیلی خوبی نباشه..مطمئنا کاری از پیش نخواهد برد..اما اگه تو دل مردم باشه مطمئنا موفق خواهد بود..البته این برای آقای روحانی ودولتش هم صادقه...پس بزارید مردم خودشون انتخاب کنن....البته از همه اساتید و سرورام عذر میخوام...

              • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-17:27

                بزرگوار؛ این موضوع ربطی به علائق مردم نداره! فقط به عده ای خاص مربوطه که هم شریک دزدند و هم رفیق قافله!

              • فیس بوک مازندنومه-4پاسخ به این دیدگاه 1 7
                دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:46

                از بابل بعید بود!!!

                • فیس بوک مازندنومه3پاسخ به این دیدگاه 0 4
                  دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:46

                  آقای صادقی متشکریم

                  • فیس بوک مازندنومه-2پاسخ به این دیدگاه 4 6
                    دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:45

                    ملایی ریزه خوار سفره کس دیگری است.

                    • فیس بوک مازندنومه-1پاسخ به این دیدگاه 2 8
                      دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-21:45

                      دستمریزاد، آقای صادقی! ملایی کاره ای نیست. فرماندار اصلی بابل ، یه جای دیگه نشسته وداره فرمانروایی میکنه..

                    • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-14:43

                      مطلب سایت انتخاب غیرمنصانه و دور از واقیعت هست. مدیران سایت انتخاب در متن نسئل شهرستان بابل نیستند. فرماندار بابل برای ایجاد نظم و جلوگیری از تنش شرکت کردنه ازسر طرفداری.

                      • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-13:29

                        بعضی از اصلاح طلبان بابل هم همراه ایشون بودند مثل همین اقای.....که درعکس حضور دارند عجب ادمهایین این اصلاح طلبان بابل احسنت

                        • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-8:43

                          متاسفانه وقتی اون حمله به همایش حامیان دولت تدبیر و امید در آمل شد و استاندار توانای ما کوچکترین اقدامی نکرد باید انتظار بدتر ازینا رو هم داشته باشیم . وزیر بی کفایت کشور وقتی با کوچکترین تشر حرفی که زد و قولی که داد و کللن فراموش کرد و عذرخواست بایدم استاندار توانایی داشت . تو شیراز به مطهری حمله کردن استاندارش خیلی هنر کرد پا شد اومد تهران باهاش ملاقات کرد و یه سری اراجیف تحویل داد و رفت.

                          • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-10:24

                            اتفاقا به نظر بنده حضور فرماندار کار پسندیده ای بود و این اخلاق مداری می تواند حتی طرفداران جناح مقابل را به خود جذب کند.

                            • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-10:17

                              نکنه می خواستی اصلاح طلبان هم از احمدی نژاد مثل شیراز استقبال کنند. یه فرقی باید بین این دولت و دولت قبل باشه. مگرنه خوب چرا دولت عوض کردیم. فضای باز سیاسی باید از یه جا شروع شه.

                            • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-7:54

                              من عاشق اين كامنتم:
                              (رییس جمهوری سابق:
                              با دوتا آبگوشت خوردن قضیه حل نمی شود)
                              آقاي محترم آبو بريز اونجات كه ميسوزه خخخخخخخخخخخخخ هزارتا لايك

                              • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-3:20

                                مهندس مولایی به معنای واقعی اعتدال رو بیان کرده است. بعضی ها هنوز پیام خرداد92 را درک نکردند. اعتدال اعتدال اعتدال. اگه این دولت بخواد با مخالفینش با مشت آهنین برخورد کند که فرقی با اون دولت نداره. 8 سال بزرگترین انتقاد ما همین بود. نباید همانند دولت قبل پیش برویم. مهندس مولایی همین طور با اعتدال پیش برو. به این رسانه ها توجه نکن.

                                • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-11:16

                                  ... اعتدال این نیست که پاچه خواری دریوزگان را کنی بلکه باید امنیت و آرامش را برای همه گروه های سیاسی فراهم کند نه اینکه امپراطور دروغ را همراهی کند

                                • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-2:32

                                  فرماندار فریدونکنار هم بدتر از فرماندار بابله.

                                  • فريدونكناريپاسخ به این دیدگاه
                                    سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-13:15

                                    ولي متاسفانه

                                    • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-10:20

                                      شما از فریدونکنار نظر در مورد بابل نده لطفا. مولایی بهترین فرمانداری است که بابل به خود دیده. اینو تمامی دوست و دشمن ابراز می کنند. سال گذشته نیز بهترین فرماندار استان شد. ما مردم بابل تا آخرین لحظه پشت مهندس می استیم.

                                      • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-19:29

                                        ناکارآمدترین فرماندار ...سوال این است حکیم با چه سابقه اداری معاون سیاسی شد و چه نسبتی با دولت تدبیر دارد بخشدار مرکزی چه نسبتی با دولت دارد

                                        • از بابل شهربهارنارنجپاسخ به این دیدگاه 0 5
                                          دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-15:5

                                          همولایتی فریدونکناری حرف دل مردم بابل رو زدی
                                          همشهری! اونجای آدم دروغگو


                                    ©2013 APG.ir