تعداد بازدید: 2285

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 9 آذر 1384-0:0

همه چیز به خوبی پیش می رود

حسین سینکایی قهرمان نوشهری تيم ملي قايقراني گفت: هر کسی که در رده ملی ورزش می کند باید برایش امکاناتی در حد یک ملی پوش فراهم باشد.


حسین سینکایی ملی پوس نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران به خبرنگار ما گفت: تیم ملی قایقرانی جوانان ایران درشرایط بسیار مطلوبی به لحاظ بدنی و روحی و روانی قرار داردو امید زیادی است تا در رقابت های آسیایی در کشور مالزی بدرخشد.

 سینکایی که رکورد آسیا را در رقابت های جهانی مجارستان را از آن خود کرده ، افزود:می خواهم از این عنوان خودم در رقابت های آسیایی دفاع کنم و علاوه بر آن این رکورد را ارتقا ببخشم.

 وی در خصوص کادر فنی تیم ملی قایقرانی جوانان ایران اظهار داشت:در حال حاضر با حضور آقای رایف زیکلر مربی با دانش آلمانی همه چیز به خوبی پیش می رود و این مربی خارجی رابطه بسیار خوبی را با اعضای تیم برقرار کرده است.

حسین سینکایی ملی پوش ارزنده نوشهری درباره محل و امکانات تمرین در زمان حضور خود در نوشهر گفت: من وقتی که در نوشهر هستم در محوطه بندر نوشهر تمرین می کنم و باید بگویم که هر کسی که در رده ملی ورزش می کند باید برایش امکاناتی در حد یک ملی پوش فراهم باشد تا بتواند تمرینات خوبی داشته باشد و این امکانات در نوشهر کم است.

 وی در پایان افزود: بندر نوشهر می تواند با ایجاد یک باشگاه قایقرانی و قرار داد بستن با استعداد های منطقه و ملی پوشان حاضر در این رشته و حمایت نمودن آنها به لحاظ مالی یکی از قطب های اصلی پرورش استعدادها در رشته قایقرانی در سطح کشور تبدیل گردد

محمدحسین ملایی کندلوسی - (kandelous_village@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir