تعداد بازدید: 2410

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 آذر 1384-0:0

تاثر دريابيگي

"نصرالله دريابيگي"- نماينده كارگران مازندران-گفت: اميدوارم كساني كه قصد تخريب خانه كارگر و مخدوش كردن چهره زحمتكشان واقعي جامعه كارگري را دارند ، در محضر خداوند و جامعه كارگري رسوا شوند .


"نصرالله دريابيگي" ، گفت: از بيانيه منتسب به كانون شوراهاي اسلامي كار استان تهران پيرامون خانه كارگر و انتخابات كانون عالي شوراها متاثر و متاسف شده است.

نماينده كارگران مازندران ، به حضور همه جانبه كارگران در عرصه هاي انقلاب , جنگ 8 ساله و دوران سازندگي اشاره كرد و خانه كارگر و افرادي چون كمالي و محجوب را پيشگامان جنبش كارگري دانست و گفت : انقلاب و نظام مديون تلاش هاي كارگران و خون دل خوردن هاي نمايندگان خدوم و عزيز كارگري هستند , اگر چه عزت جامعه كارگري از انقلاب و الطاف مسوولان است ، اما چرا عده اي با عنوان نمايندگان كارگري در كانون شوراها , به خود اجازه دادند كه جهت دستيابي به اهداف و منافع شخصي , عملكرد 27 ساله تشكيلات را زير سوال برده و اتهام هاي غير قابل بخشش به اين تشكيلات و نمايندگان واقعي كارگران بزنند.
دريابيگي ، اضافه كرد : اگر خانه كارگر و تشكيلات كارگري در سالهاي گذشته رانت خواري كرده اند , اين آقايان به اصطلاح نمايندگان كارگري هم در اين كار شريك بوده و سر سفره رانت خواران نشسته اند ، اگر اين گونه نيست , چرا اين كار زشت و ننگين را انجام داده اند .
اين نماينده كارگري ، با تاكيد بر وحدت و يك پارچگي تشكيلات كارگري در مقابل جريان هاي خطرناكي كه ظرف سالهاي اخير شكل گرفته ، گفت : اين جريان ريشه در بازار و تفكرات سنتي دارد و هر بار كه خواست تشكيلات كارگري را زير سوال ببرد ، با يكپارچگي و انسجام اين تشكيلات مواجه و عقب نشيني كرد ، اما اين بار با علم كردن خودي ها ، به جنگ تشكيلات خانه كارگر و جامعه كارگري آمده و اگر هشيار نباشيم ،بعدها انگشت حسرت به دندان گرفته و تمامي دستاوردهايمان به باد خواهد رفت.

دريابيگي ، گفت : در سالي كه سال همبستگي و مشاركت ملي نامگذاري شده ،مي خواهند ميان تشكيلات خانه كارگر و وزارت كار اختلاف بياندازند و متاسفانه برخي عوامل وزارت كار و فريب خوردگان كانون شوراهاي اسلامي كار استان تهران , گردانندگان اين سناريوي خطرناك شده اند.

وي ، ضمن انتقاد از مسوولان سيما كه اقدام به پخش خبري راجع به سو استفاده مالي تشكيلات خانه كارگر كرده , گفت : از رسانه ملي و خبرگزاريها و مطبوعات انتظار مي رود كه چنين مسايلي را با حساسيت و دقت بيشتر دنبال كرده و پس از تاييد صحت يك مطلب , آن را در انتشار دهند تا اين چنين عملكرد و زحمات 27 ساله يك تشكيلات را زير سوال برند .

وي ، هرگونه رانت خواري و سو استفاده مالي خانه كارگر از وزارت كار ظرف سالهاي گذشته را تكذيب كرد و گفت : ستاد بن كارگري با نظارت دستگاههاي دولتي در امر توزيع و تامين اقلام بن عمل مي كند و هيچگونه موارد غير قانوني در اين زمينه وجود ندارد و مطالب عنوان شده با هدف تخريب خانه كارگر و اتهام زدن به مسوولان زحمتكش اين تشكيلات صورت گرفته است.

وي ، با بيان اين كه ادعا كنندگان اين چنين مواردي بايد مدارك و مستندات خود را اعلام نمايند،پيگيري جدي موضوع را از سوي خانه كارگر و مسوولان قوه قضائيه خواستار شد و با تاكيد بر اين كه وزير كار مرد قانون و طرفدار تعامل است ، اعلام کرد : از وزير كار و دبير كل خانه كارگر تقاضا داريم كه در نشستي صميمانه به اين گونه بحث ها پايان داده و اجازه ندهند كه بدخواهان و فريب خوردگان با سو استفاده از اختلافات اخير وزارت كار ، خانه كارگر و كانون عالي شوراها، به اهداف شوم خود دست پيدا كنند.(ilna)



    ©2013 APG.ir