تعداد بازدید: 2253

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 14 آذر 1384-0:0

دزد و شاه دزد به دام افتادند

پليس،آلومينيوم ساز جويباري را ناکام گذاشت.


در پي انتقال يك خودروي سواري مسروقه توسط سارقي به آلومينيوم سازي در شهرستان "جويبار" ،صاحب آلومينيوم سازي پس از اطلاع از مسروقه بودن خودرو قصد اخاذي از صاحب خودرو را داشت كه با حضور پليس ناكام شد.

فردي به نام "هادي - الف" با مراجعه به ماموران انتظامي شهرستان جويبار گفت: «چند روز پيش خودروي پرايدم را به سرقت بردند تا اين كه امروز فردي طي تماس تلفني با منزلم درقبال تحويل خودرو مبلغ 3 ميليون ريال وجه نقد از من درخواست كرد.»

ماموران پليس پس از آموزش هاي لازم به مالباخته از او خواستند طي يك معامله صوري با سارق در محل قرار براي پرداخت وجه نقد حاضر شود.

براساس اين گزارش، زماني كه متهم قصد تحويل خودرو و دريافت وجه نقد را داشت ناگهان خود را در محاصره ماموران پليس ديد.

متهم به نام "داود-ع" پس از انتقال به كلانتري در توضيح ماجرا به پليس گفت: چند روز پيش فردي به نام "عابد-ع" خودرو مسروقه را كه بدون پلاك بوده براي نصب پلاك آلومينيومي به مغازه آلومينيوم سازي من آورد. من با بررسي مدارك داخل خودرو متوجه سرقتي بودن آن شدم و از آنجا كه مشكلات مالي داشتم تصميم به طرح اين نقشه كشيدم تا از صاحب خودرو پولي دريافت كنم.

با اعترافات داود و همكاري او سارقان به نام "عابد-ع" و "مهرزاد-ر" در شهرك صنعتي دستگير و از آنان يك قبضه كلت كمري كشف شد.(police)



    ©2013 APG.ir