تعداد بازدید: 2098

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 16 آذر 1384-0:0

پزشک قلابي دستگير شد

پزشك قلابي و كلاهبردار دو ميليارد ريالي به همراه همدستانش در مازندران دستگير شدند.


سرهنگ "اسكندري فرد" معاون اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي مازندران،از دستگيري يك كلاهبردار دو ميليارد ريالي تحت عنوان پزشك در اين استان خبر داد و گفت: شخصي به نام "س-ت" اهل آمل ساكن تهران با همكاري خانم مطلقه اي به نام "ف-م" 25 ساله اهل فريدونكنار با مراجعه به مغازه هاي بابلسر و شهرهاي همجوار اين خانم را همسر خود معرفي كرده و به بهانه خريد اسباب و اثاثيه براي ويلايشان به خريد لوازم خانگي با ارايه چك هاي بلامحل اقدام مي كرد.

سرهنگ اسكندري ادامه داد: در راستاي اجراي يك عمليات غيرمحسوس متهمان دستگير شده و به جرم خود اعتراف كردند و مشخص شد اين افراد با نام مستعار و تحت عنوان پزشك اقدام به كلاهبرداري مي كردند.

او اظهار داشت: متهمان در بازجويي هاي انجام شده گفتند كه با همدستي دو تن از دوستان خود به نام هاي "ا-ب" و "ح-ت"  هر دو اهل ملاير و "ا-د" اهل كرج اقدام به تاسيس يک شركت بازرگاني  در يوسف آباد تهران كرده اند.

وي افزود: متهمان در بانك هاي رفاه كارگران ، تجارت، و ملي تهران يوسف آباد به دريافت حساب جاري و دسته چك در پوشش شركت اقدام نموده و در شهرهاي تهران، آمل، بابل، رشت و ... كلاهبرداري مي كردند.

وي افزود: متهم رديف اول در رشت 10 ميليون تومان لوازم خانگي، در تهران 5 ميليون تومان مبل و ميز و در آمل 130ميليون تومان برنج و پارچه خريداري کرده است. سپس يكي از متهمان به نام "ا-ب" کالاهاي خريداري شده را در تهران به يك بنگاه دار مي فروخته است.

سرهنگ اسكندري ادامه داد: جهت بازگرداندن اموال و پول هاي كلاهبرداري شده اقدام شده و بعضي از اموال متهمان نيز در اين راستا مصادره شده است.(police)



    ©2013 APG.ir