تعداد بازدید: 3384

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-9:22

احمدی نژاد با حرف های آبگوشتی، آبگوشت را هم از مردم گرفت

احمدی برنمی گرده!

جایی که آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور دارد، احمدی نژاد دیگر جزو بزرگان نظام محسوب نمی شود/ فرماندار بابل قطره را با اقیانوس اشتباه گرفته است/احمدی نژاد با حرف ها و تفکرات آبگوشتی خود، آبگوشت را هم از مردم گرفت.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، لطف الله محمدنژاد: در دورانی که صحبت از مهرورزی و عدالت و هزاران شعار دهان پر کن، فضای جامعه را پرکرده بود، دولت وقت با درآمد افسانه ای که از فروش نفت نصیب ملت ایران شده بود، متاسفانه به دلیل نبود مدیریت صحیح، مردم ایران را بدهکار و کشور دچار رکود شدید مالی کرد. خدا می داند تا چند سال دیگر مردم باید تاوان این سوء مدیریت را بپردازند.

از سوی دیگر در عرصه داخلی جنگ حرمت شکنی از داخل خانواده ها تا توهین به بزرگان نظام شگل گرفت تا جائی که به استوانه نظام -حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی- که حضرت امام رحمه الله علیه، زنده بودن ایشان را به زنده بودن نظام توصیف کرد و سایر شخصیتها مثل آیت الله ناطق نوری، آیت الله سید حسن خمینی که چشم و چراغ مردم ایران است، برادران لاریجانی و... چه جسارت ها که نشد. این دافعه بی اساس نزدیک بود نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مشکل روبرو کند.

اختلاس های وحشتناک از بیت المال که صاحبان قدرت با مصونیت کامل به تاراج بردند و امروز یکی یکی در دادگاه عدل دستگیر و زندانی می شوند، اهمیت ندادن به نظر مجلس و اجرای طرح های خودسرانه و عوام فریبی بدون کارشناسی در توزیع به اصطلاح یارانه و سهام عدالت و اقتصاد کمیته امدادی و غیره که کمر دولت فعلی را با شرایط درآمد کنونی خم کرده، نبودعدالت اجتماعی واقعی مثل بهداشت و درمان، نبود داروهای خاص، افزایش قیمت به صورت لحظه ای در بازار، ایجاد استرس و فشارهای روانی بر روی مردم، معضل بیکاری، رکود و ورشکسته شدن شرکتهای صنعتی، افزایش ناهنجاریهای اجتماعی مثل سرقت، طلاق و اعتیاد، بالا رفتن سن ازدواج و غیره  از مصادیق مختصر این ماجراست.

شاهکار دیگر دولت مهرورز مصوبه های چند صدتایی بی پشتوانه در استانها ظرف چند ساعت بود که اکثر آنها فقط جنبه نمایشی داشت و مابقی با پیشرفت بسیار کم مواجه شد که الان دولت رقم زیادی بابت آنها به  پیمانکاران بدهکار است.

در عرصه سیاست خارجی با بی تدبیری مسبب صدور قطعنامه های ظالمانه و آسیب های فراوانی به اقتصاد کشور شدند که جبران آن سالها زمان می خواهد، امّا دولت تدبیر و امید با توکل بر خدا  و رهنمودهای مقام معظم رهبری، با دیپلماسی فوق العاده در حال لغو این تحریم ها و شکست پروژه ایران هراسی و اسلام هراسی در جهان است و سیاست تعامل را به جای تقابل و تکریم ملت به جای تهدید را پیش گرفته است.

اگر محمود احمدی نژاد التزام عملی به ولایت داشت فرمان تاریخی ولایت را در امر فساد اجرا می کرد تا این همه بیت المال به غارت نرود و خود نیز 11 روز قهر نمی کرد و خانه نشین نمی شد.

درباره این نوع مصادیق نامبارک را می توان چندین کتاب نوشت ولی آقای ملائی فرماندار دولت تدبیر و امید در بابل اینها و هزاران مسائل دیگر را یا نمی داند یا خود را به ندانستن زده است که در مجلس تبلیغاتی احمدی نژاد شرکت می کند.

فرماندار بابل در این قضیه دو اشتباه مرتکب شد: اول این که بنا بر هر دلیلی -حتی اگر از استانداری و وزارت کشور به او گفته باشند- در میتینگ رییس دولت قبلی شرکت کرد و دوم این که بعد از اشتباهش، احمدی نژاد -رییس جریان انحرافی- را از بزرگان نظام دانست.

این چه بزرگ نظام است که 8 سال هاشمی رفسنجانی -یاور امام و رهبری- را خانه نشین و منکوب کرد. اگر او عضو مجمع تشخیص مصلحت است که هاشمی رییس آن است!

برای حضور او چند شهر استان را پر از بنرهای تبلیغاتی کردند، در حالی که زمان دولت گذشته حتی ملاقات ساده با امثال هاشمی رفسنجانی نوعی جرم محسوب می شد و و هیچ مسئول رده پایینی هم اجازه شرکت در مراسم غیر دولتی ها و نزدیکان هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی را نداشت

  مگر آیت الله هاشمی از بزرگان نظام نبود و نیست؟ آقای فرماندار قطره را با اقیانوس اشتباه گرفته است! احمدی نژاد با حرف ها و تفکرات آبگوشتی خود، آبگوشت را هم از مردم گرفت.

آقای ملائی شما به عنوان فرماندار ویژه با جایگاه( معاون استاندار) با چراغ سبز چه کسی در مراسم شرکت کردید؟ نکند شعار احمدی بر می گرده را باور دارید؟ فقط استعفا یا عذر خواهی شما می تواند تا اندازه ای طرفداران دولت تدبیر و امید را راضی کند.

من از طرفداران دولت تدبیر و امید و شخصیت های اثرگذار تقاضا دارم با توجه به شرایط و زمان خاص که دولت کنونی در مظلومیت کامل بسر می برد، برای تکمیل پازل تقویت دولت به فکر مجلس بعدی باشند و همایش 24 خرداد امسال را برای ارادت به مقام معظم رهبری و تقویت سیاستهای دولت تدبیر و امید هرچه با شکوه تر برگزار کنند. البته اگر فرماندارها و نفوذی های اشتباهی و جاگرفته در دولت یازدهم بگذارند.

 


  • پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394-8:55

    سخنگوی دولت، در پاسخ به سوالی درباره کارشکنی نسبت به برگزاری نشست های سیاسی حامیان دولت و همزمان، برگزاری جلسات سیاسی مخالفان دولت، برگزاری نشست های مخالفان، در چهارچوب قانون را امری پذیرفته دانست و تصریح کرد که اعتبار دولت یازدهم به قانون مداری و ظرفیت دولت برای شنیدن صدای مخالفان است، اما درعین حال اقدامات نیروهای خودسر را تقبیح کرد و گفت که در صورت لزوم، مواردی از این دست پیگیری می شود.

    ظرفیت دولت برای شنیدن صدای مخالفان

    سخنگوی دولت درباره حضور فرماندار بابل در سخنرانی اخیر احمدی‌نژاد در این شهرستان، با اشاره به اینکه «نفس این جلسات و سخنرانی‌ها غیرقانونی نیست»، خاطرنشان کرد که «البته مهم است چه محتوایی در آن جلسات مطرح می‌شود، اما اینکه مقامات محلی چه موضعی در این رابطه داشته باشند، دولت هیچ دستوری را به فرمانداران و استانداران ابلاغ نکرده است.»

    وی ادامه داد: «دولت معتقد است هر کس که بخواهد در چارچوب قانون نظراتش را مطرح کند، باید به آن احترام گذاشته شود و زمینه کار آن فراهم شود، بویژه اینکه اعتبار دولت هم به قانون‌مداری و ظرفیت دولت برای شنیدن صدای مخالفان است.»

    به گفته نوبخت، «دولت در رابطه با سخنرانی مسئولان دولت‌های قبلی و بیان نظرات مختلف در سطح کشور موضعی ندارد و اینکه مقامات محلی تشخیص دهند در این مراسم شرکت کنند یا خیر نیز، مسائل داخلی است.»

    وی درباره برگزاری جلسات اصلاح‌طلبان در شهرها نیز تأکید کرد که «اصلاح‌طلبان هم می‌توانند در چارچوب قانون از این فرصت استفاده کنند، چنان که همه احزاب رسمی و قانونی در چارچوب قانون باید از آزادی بیان برخوردار باشند و دولت نیز از آن حمایت می‌کند.»

    نوبخت در ادامه درباره حوادثی که در سخنرانی برخی چهره‌های سیاسی یا دولتی در شهرستان‌ها روی می‌دهد، اظهار کرد: «وظیفه دولت فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت آنها در چارچوب قانون است و اگر افرادی خودسر مانع این کار شوند، از قانون فراتر رفته‌اند.»

    نوبخت اقدام‌های خودسرانه را تقبیح و تأکیدکرد که «در صورت لزوم، این موارد پیگیری می‌شود.»

    پاسخ استانداری مازندران به منتقدین

    در پی انتشار مطلبی با عنوان حضور دولتی‌ها در مراسم احمدی‌نژادی ها در برخی از رسانه های کشوری و محلی که در آن از فرماندار بابل به شدت انتقاد شده بود ، استانداری مازندران جوابیه‌ای صادر کرده است .

    در جوابیه استانداری مازندران آمده است :

    در مورد مطلب حضور دولتی‌ها در مراسم احمدی‌نژادی‌ها به استحضار می رساند: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خامنه‌ای به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و در راستای سیاست اخلاق گرایانه جناب دکتر روحانی رئیس جمهوری محترم دولت تدبیر و امید، ذکر چند نکته ضروریست:

    1- مراسم جشن ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) در شهرستان بابل توسط یک هیئت مذهبی با انجام مراحل قانونی و کسب مجوز و هماهنگی لازم برگزار شده است.

    2- در راستای مشی اخلاقی و اعتدالی دولت تدبیر و امید و برخلاف رویه گذشته فرماندار بابل با هماهنگی مسئولین ذیربط در مراسم حضور یافت.

    3- برخلاف عنوان آن روزنامه مبنی بر حضور دولتی‌ها در مراسم فقط فرماندار بابل در این مراسم شرکت کرده بود.

    4- از دست اندرکاران روزنامه آفتاب یزد انتظار می‌رود با موضوعات و مسائل، با رویکرد اعتدال و منطقی به سبک و منش دولت عمل نمایند.

    • لیلا از ساریپاسخ به این دیدگاه 2 0
      چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-22:26

      ...واقعا دلم برای تو می سوزد،که هنوز دنبال چه هستی

      • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-8:53

        حیف از ایران وایرانی که با سابقه درخشانش که رئیس جمهور ی به اشتباه انتخاب نمود که تا کنون ایران وایر انی چنین رئیس جمهوری بخدش ندیده بود کشوری که در شخصیت های بزرگی را بخود دید کشور اندیشمندان ونام آوران و ادیبان را در دامن خود پرورش داد وپادشهان بزرگی بخود دید کشور کوروش وداریوش مولوی وسعدی وحافظ فردوسی را در خود پرورش داد کشور خمینی کبیر بلی ریاست جمهوریکه مدعی بود که سایه امام زمان علیه السلا م بربالای سرش بود ودر سر سفره افطاری آیت الله جوادی آملی ... ولغاط زشتی را در کشور ادیبا ن برزبان میآوردو دهها رفتار وسخن زززز

        • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-20:13

          استاد محمدنژاد با سلام و خسته نباشید. لطفا پخته تر حرف بزنید. با این ریش سفید نباید توهینی کنی که خودت را در گروه افراد ... قرار دهید. تقوا تقوا تقوا ادب ادب ادب

          • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-19:53

            اقای محمدنزاد خداقوت جدا ازموضعگیری بجا وتحلیل شایسته جنابعالی متشکرم ارزوی موفقیت برای شما ارزومندم

          • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-15:34

            احسنت به این ادب آبگوشتی و این سعه تحمل مخالف. همه مثل همید

            • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-13:10

              فرماندار در دام افتاد، ملایی قافیه را باخت، ملایی قربانی شد.ملایی نباید در ای میتینگ شرکت می کرد، او نماینده عالی دولت در شهرستان بابل است، حتی اگرمافوق او به او میگفت او نباید شرکت می کرد چون دلیل محکمی داشت، من فرماندار دولت تدبیر و امیدم و نیازی نمی بینم در آن محفل تبلیغاتی حاضر شوم. مگر حرف مافوق، وحی منزل است؟؟؟

              • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-9:44

                این موضوع آبگوشت مربوط میشه به اقای مهندس ترکان جزه اعضای دولت تدبیر وامید که فرمودند که ملت ما جزه درست کردن آبگوشت بزپاش و قورمه سبزی چیز دیگه ی بلد نیستند.

                • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-3:44

                  ...
                  خجالت داره ولله

                  • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-11:15

                    این سخنرانی چیزی نبود آتش دامن ملا رجب ملایی را گرفت

                  • تدبیر و امیدپاسخ به این دیدگاه 10 10
                    سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-0:36

                    بسیار نکات بجا و قابل توجهی را اشاره نمودید
                    آقای مولایی بالاترین مسولیتش شهرداری بوده که عملکردش برای این مردم مشهود است...
                    آقای مولایی شما عملکرد مناسبی در این مدت نداشتید و حال هم از ترد شدگان اصلاحطلبان استان و شهرستان هستید خوب است خودتان استعفا دهید تا شما را نگرفته اند

                    • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-1:5

                      شما که به روحانی رای هم ندادی واسه چی سوسه میای؟

                    • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-0:4

                      چه نویسنده بی منطقی
                      وقتی دستور دادند که نمی توانست شرکت نکند. از طرفی آقای احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هست.

                      • سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-0:1

                        به این میگن به تحیل آب دوغ خیاری

                        • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-23:56

                          آقای محمد نژاد خود دکتر رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور راسا اعلام کردند فرماندار در میتینگ احمدی نژاد شرکت کند. مشکل از یه جایه دیگه است.


                          ©2013 APG.ir