تعداد بازدید: 2118

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 21 آذر 1384-0:0

پزشکي که جاي ويزيت،کلاهبرداري مي کرد

فرمانده انتظامي قائم شهر از دستگيري پزشك كلاهبرداري در اين شهر خبر داد كه با همكار همدستانش حدود 200 ميليون تومان كلاهبرداري كرده بود.


عليرضا عليزاده گفت: اين شخص به نام سعيد - ت اهل يكي از روستاهاي آمل و ساكن تهران بوده كه خود را پزشكي معرفي نموده و با همكاري خانمي مطلقه بنام زيبا - م با مراجعه به مغازه‌هاي لوكس شهرهاي مازندران اقدام به كلاهبرداري مي‌كرد.
وي افزود: پشكي كه خود را دكتر سعيد - ث معرفي كرده، اقدام به خريد لوازم خانگي با ارائه چك‌هاي بلامحل مي نموده است.
فرمانده انتظامي قائم شهر ادامه داد: اين افراد به همراه همدستانش ( ابراهيم و كوروش) به هنگام فروش در حلقه لاستيك در مغازه‌اي در ميدان امام اين شهر دستگير شدند.
عليزاده با بيان اين كه كلاهبرداران با تاسيس شركت بازرگاني در تهران هم اقدام به كلاهبرداري مي‌كردند، خاطرنشان كرد: اين افراد با دريافت حساب جاري و دسته چك در بانك‌هاي رفاه، تجارت و ملي تهران در شهرهاي تهران، آمل، بابل و رشت به كلاهبرداري مشغول بودند كه با هوشياري مغازه دار قائم شهر دستگير شدند.
وي به شرح كلاهبرداريهاي اين پزشك قلابي پرداخت و اظهار داشت: 60 ميليون تومان در تهران براي خريد گوشي موبايل و كامپيوتر، 10 ميليون تومان براي خريد لوازم خانگي در رشت، 5 ميليون تومان براي خريد مبل و ميز در تهران و 130 ميليون تومان براي خريد برنج و پارچه در آمل مجموعه كلاهبرداريهايي بوده كه تاكنون اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي قائم شهر در پايان تصريح كرد: عده‌اي از مردم هم از شهرهاي مختلف براي شكايت از نامبرده به اداره آگاهي قائم شهر مراجعه كردند.(farsnews)


    ©2013 APG.ir