تعداد بازدید: 2212

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 22 آذر 1384-0:0

رييسان بانک ها، تخلفات کارکنان خود را مخفي مي کنند

هشدار معاون آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران در مورد افزايش جعل اوراق بهادار بانكي در استان.


سرهنگ حسين آزرده با اشاره به روند رو به تزايد جعل اسناد بانكي در مازندران افزود: جاعلان با مراجعه به باجه هاي شلوغ بانك ها شكار خود را از بين افرادي كه چك جاري در اختيار و براي وصول وجه آنها در صف قرار دارند انتخاب مي كنند.
وي افزود: جاعلان به بهانه اين كه قصد واريز كردن پول دارند افراد را اغفال و وجه را به صاحبان چك پرداخت مي كنند و با تحويل گرفتن اصل چك اقدام به جعل و نقد كردن آنها با ارقام بالاتر مي كنند.

سرهنگ آزرده در ادامه با اشاره به تخلف برخي از كاركنان بانك ها در سوءاستفاده مالي يادآور شد: برخي از كاركنان متخلف سيستم بانكي در مازندران با مراجعه به بايگاني پرونده هاي مشتريان وام دار شعب از طريق جعل امضاي وام گيرنده به نام آنان تسهيلات ديگري دريافت و تنها چند قسط را بازپرداخت كرده و سپس به مشتريان قبلي اعلام مي كنند كه چندين قسط عقب افتاده دارند.

وي با انتقاد از عدم نظارت جدي بر فعاليت سيستم بانكي افزود: متأسفانه برخي از رؤساي شعب بانك ها به خاطر ترس از مقامات بالادستي خود تخلفات مالي شعب مربوط را مخفي و از ارجاع آن به مقامات انتظامي و قضايي خودداري مي كنند.


  • الحسين، مصباح الهديپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 29 آذر 1384-0:0

    هوالعزيز
    «هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ اِنَّمَا يَتَذَكَّرُ اُولُواالْاَلْبَابِ»(زمر ـ 9 )
    سلام عليكم - وقت بخير
    زمان ارسال به پايگاه «مازندنومه»، ساعت 07:03 صبح روز سه‌شنبه 29/09/84 ـ ذيل خبر «رييسان بانک ها، تخلفات کارکنان خود را مخفي ميکنند.»
    آقا جان من!! برادر بزرگوار!! استاندار هم انتخاب شد، باز منتظر هستيد منِ يك لاقبا، تلنگر به يك سايت مُعْظَمِ خبري بزنم كه . . . در خصوص خبر منتشره آنهم از اقوال خلق الله، به سبك دو سده‌ي پيش، مبني بر سرقت مسلّحانه از طلافروشي در شهر بهنمير واقع در جوار شهر توريستي و دانشگاهي «بابلسر»، خبري و دلهره‌اي و بگير و ببندي به چشم نمي‌خورد!(نخورد!!!) يحتمل اين هم از نتايج سحر صنعت اطلاع رساني به سبك «تپورستاني» ست؟! كه طبق فرمايش بزرگان ميهن اسلامي، «تنه به صنعت نفت مي‌زند»، لذا اميد است كه ضمن احداث يك مزرعه‌ي پرورش صنعت شتر مرغي «IT »، لختي هم به حال و روز صنعت «گردشگري»(Tourism) در ديار تاپورستان، «هاي هاي» خنده‌اي سر دهيد كه از گريه غم‌انگيزتر باشد!!


    ©2013 APG.ir