تعداد بازدید: 2237

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 4 دی 1384-0:0

شیطنت

ساعت10 صبح امروز محمدرضا طالقانی و مهدی خالدی راهی مازندران شدند تا از سالن سید رسول حسینی -محل برگزاری دو مسابقه بین المللی تختی و جام جهانی- بازدید کنند.


 
در حالی که مسئولان هیات کشتی مازندران از یک ماه قبل بازسازی سالن مورد نظر را با اضافه کاری های ترمیمی و جانبی آغاز کرده اند، عده ای معتقدند که مازندران نمی تواند میزبان خوبی برای برگزاری این دو تورنمنت مهم بین المللی باشد.

مهندس مهدی پور رییس هیات کشتی مازندران که از رواج این بدبینی ها ناراحت است و می گوید:
خوشبختانه از مدتی قبل با همت مسئولان ورزشی و استانی مقدمات میزبانی مسابقات جام جهانی و جام تختی را مهیا کردیم. در حالی که هنوز فدراسیون بودجه امسال و بدهی های گذشته خود را به هیات مازندران نداده اما ما برای بازسازی و هزینه های دیگر به مشکل مالی برنخوردیم و تا اول بهمن ماه هم تمام تجهیزات لازم فراهم می شود.
حتی ما برای این که استرس فیلا از بابت مناسب نبودن مکان برگزاری مسابقات را برطرف کنیم، قصد داریم پس از اتمام بازسازی سالن از محل اسکان میهمانان، سالن مسابقات، سالن تمرین و... فیلمبرداری و آن را در CD پیاده کنیم و برای مسئولان فیلا بفرستیم.
در شرایطی که همه ما تلاش خود را می کنیم تا همه چیز عالی برگزار شود بعضی ها دنبال مشکل تراشی هستند و با حرف های خود شیطنت می کنند. مثلا برای امروز کنفرانس مطبوعاتی هم گذاشته ایم و از خبرنگاران هم دعوت کرده ایم اما بعضی از دوستان مطلب نوشته اند که نوع دعوت مناسب نبوده و حتی نوشته اند آقای مهدی پور از کجا می دانی مسابقات در مازندران برگزار می شود؟!
واقعا جالب است بعضی ها هنوز شک دارند که قرار است یکی دو ماه دیگر دو رویداد ورزشی مهم در این استان برگزار شود.
من از آقایان خواسته ام که بیایند مازندران تا همه چیز را از نزدیک ببینند و راهکارهای خود را بدهند اما جز مشکل تراشی کاری نمی کنند.

"محمدرضاطالقاني" رييس فدراسيون كشتي در بازديد امروز خود گفت: تا اين لحظه مشكل خاصي براي برگزاري اين مسابقات نداشتيم و ان شاء‌الله دراينده نيز مشكلي به وجود نخواهد آمد.

وي افزود: دراين بازديد قرار بود دكترمحمد توكل هم به عنوان بازرس فيلا حضور داشته باشد ولي به علت مشكلي كه براي وي به وجود آمد ازاين سفر بازماند ولي دو هفته ديگر در ساري خواهد بود تا نظر نهايي را به فيلا اعلام كند.

وي روند پيشرفت كار براي آماده‌سازي محل مسابقات و ساير امكانات و تمهيدات را مثبت ارزيابي كرد و افزود: تمام مقدمات كار در حال انجام است و ان شاء اله مسابقاتي خوب و آبرومند درساري برگزار خواهد شد.

مهدي خالدي ازاعضاي برجسته وقديمي فدراسيون كشتي وعضو كميته داوران فيلا نيز دربازديد از سالن سيد رسول حسيني ساري محل برگزاري مسابقات جام جهاني گفت: ساري از نظر ميزباني مشكلي ندارد.

وي افزود: از نظر سالن مسابقات احساس ضعف وجود دارد كه بايد در مدت باقي مانده تا زمان مسابقات اين سالن به صورت آبرومند و جهاني درآيد.

وي با ذكر اين مطلب كه به طور حتم مسابقات جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬در ساري برگزار خواهد شد ، اضافه كرد: اين سالني كه اكنون از آن بازديد مي‌كنيم درحد و اندازه برگزاري مسابقات جام جهاني نيست ، مگر اينكه مسايل جانبي آن حل شود.

وي با اشاره به ظرفيت سه هزار نفري سالن سيد رسول حسيني گفت: علاقمندان بيشماري براي ديدن مسابقات به ساري خواهند آمد كه امكان حضور همه آنها در سالن به هيچ وجه وجود ندارد.

وي افزود: بايد برنامه ريزي شود كه در سالن‌هايي در سطح شهر بوسيله تلويزيون‌هاي بزرگ و يا پرده‌هاي سينمايي مسابقات را پخش كنند و مردم در اين مكانها مسابقات را دنبال كنند.

اما از سوي ديگرمحمد رضا طالقاني با اشاره به وضعيت ميزباني شهرستان ساري براي برگزاري مسابقات جام جهاني كشتي ، خاطرنشان ساخت: با توجه به اين كه نزديك به سه ماه پيش شهرستان ساري در استان مازندران آمادگي خود رابراي ميزباني مسابقات جام جهاني اعلام و تاييديه فدراسيون را نيز در همان زمان دريافت كرده است ، به هيچ عنوان قصد تغيير محل برگزاري اين مسابقات را نداريم.
وي افزود: "ساري" ، كليه امكانات لازم براي استقبال از شش تيم برتر جهان را مهيا كرده است. سالن، هتل محل اسكان و هم چنين تشريفات اين مسابقات ازماه ها پيش آماده پذيرايي از شركت كنندگان است.
صبح فردا نيز به همراه دكتر توكل (نايب رئيس فدراسيون جهاني كشتي فيلا) به استان مازندران سفر مي كنيم تا مراحل پاياني هماهنگي هاي اين شهر را انجام دهيم.
رئيس فدراسيون كشتي با اشاره به اظهارات مدير كل تربيت بدني استان اصفهان گفت: مهندس منتقمي در تماس با فدراسيون كشتي ابراز علاقه كرد تا ميزباني مسابقات جام جهاني از شهر ساري به اصفهان تغيير كند.
در همان گفت و گوي تلفني به ايشان اعلام كرديم با توجه به هماهنگي ها و تدارك كامل اين مسابقات توسط ساري به هيچ عنوان قصد تعويض شهرستان محل مسابقات جام جهاني را نداريم.گفتني است منتقمي مديرکل پيشين تربيت بدني مازندران است که رابطه خوبي با مديران ورزشي استان ندارد.    

امامنابع خبري خبر دادند رييس‌ و دبير کل‌ فدراسيون‌ جهانى‌ کشتى‌ براى‌ حضور در جام‌جهانى‌ کشتى‌ آزاد در سارى‌ به‌ ايران‌ سفر خواهند کرد.

رافائل‌ مارتينتى‌ رئيس‌ فيلا به‌ همراه‌ ميشل‌ دوسو دبير کل‌ فدراسيون‌ جهانى‌ کشتى‌ و همچنين‌ ماريو سالتنيک‌ رئيس‌ کميته‌ داوران‌ فيلا در جام‌جهانى‌ کشتى‌ آزاد که‌ بين‌ شش‌ تيم‌ جهان‌ در سارى‌ برگزار مى‌شود حضور خواهند يافت.
طالقانى‌ در خصوص‌ حضور تيم‌ آمريکا در جام‌جهانى‌ گفت: مسئولان‌ فدراسيون‌ کشتى‌ آمريکا به‌ فيلا و همچنين‌ در بوداپست‌ به‌ ما گفتند که‌ اگر از شش‌ تيم‌ جام‌جهانى‌ تيمى‌ غيبت‌ کرد، علاقمند به‌ حضور در اين‌ رقابت‌ها هستند و اگر تيمى‌ شرکت‌ نکند، آمريکا جايگزين‌ آن‌ مى‌شود.
 (irna+khabars+iranews+koshti)


    ©2013 APG.ir