تعداد بازدید: 2168

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 4 دی 1384-0:0

طلبه‌‏ بايد از مسائل روز جهان آگاهي داشته باشد-جوادي آملي

آيت الله "جوادي آملي" نسبت به جعل و تحريف قرآن كريم هشدار داد .


 آيت الله "عبد الله جوادي آملي"  از تعرض جديد دشمن به ساحت مقدس قرآن كريم ابراز نگراني كرد و گفت : استعمار پير، استكبار پليد و صهيونيسم جهاني به طور رسمي براي مبارزه با دين خدا به ميدان آمده‌‏اند و قرآن جعلي و تحريف شده را به جامعه مسلمين عرضه كرده‌‏اند .
وي با انتقاد از حكام كشورهاي خليج فارس در كمك به توزيع و ترويج اين قرآن جعلي افزود : در برخي كشورهاي عربي كتابي به نام "الفرقان الحق" عرضه كرده اند كه در آن بسياري از آيات قرآن را جا به جا، تحريف و به عنوان قرآن ارائه كرده‌‏اند . شيوخ عرب هم راه را براي ترويج اين قرآن تحريف شده باز كرده‌‏اند .

اين استاد مازندراني دروس تفسير حوزه علميه قم، رسالت طلاب علوم اسلامي را در اين دوران بسيار سنگين دانست و خاطر نشان كرد : طلاب و روحانيون بايد از مسائل روز آگاه باشند و زبان دشمنان و راه دفاع از اسلام را بشناسند .
وي خطاب به حوزه‌‏هاي علميه افزود : شما نمي‌‏توانيد در فضاي بسته درس بخوانيد، ولي در فضاي باز رسالت خود را انجام دهيد؛‌‏ زيرا طلبه مدار بسته، مدار بسته هم زندگي خواهد كرد .
اين مفسر قرآن كريم يادآور شد : طلبه‌‏اي كه از مسائل روز جهان آگاهي نداشته باشد و نداند چگونه و چه كساني نسبت به ساحت مقدس قرآن كريم هتك حرمت مي‌‏كنند، كاري نمي‌‏تواند بكند .(rasanews)



©2013 APG.ir