تعداد بازدید: 2182

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 5 دی 1384-0:0

يک کويتي، معلم بابلسري را گروگان گرفت

تبعه كويتي با اجيركردن چهار زورگير، يك معلم بابلسري را از منزل خود ربود و پس از انتقال به تهران و اخذ ميليون ها تومان وجه نقد و چك، وي را آزاد كرد.


سرهنگ پاسدار «مسعود اسكندري فرد» -رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران- با اعلام اين خبر افزود: اين زورگيران با جعل عنوان مقامات قضايي، اطلاعاتي و انتظامي پس از ورود به منزل اين معلم او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و با خودروي پرايد به منزل فردي به نام «قضبان عبدالله» تبعه كويت در تهران منتقل كردند.
وي اضافه كرد: زورگيران از اين معلم 8 ميليون تومان وجه نقد، 230ميليون تومان چك در وجه حامل و دست نوشته اي مبني بر فروش ويلاي تهران و آمل و يك دستگاه خودروي زانتيا از وي اخذ و سپس او را آزاد كردند.
اين مقام مسئول از دستگيري 2تن از عاملان اين زورگيري به نام هاي حسين و مجيد و اعتراف آنها به آدم ربايي و زورگيري خبر داد و افزود: زورگيران در يك سفر با تبعه كويتي آشنا شده بودند.
وي اضافه كرد: تبعه كويتي به سارقان گفته بود معلم مذكور به نام «علي پور» مبلغ 250ميليون تومان از وي كلاهبرداري كرده و در صورتي كه آنها اين وجه را وصول كنند 10درصد آن را به دست خواهند آورد.
اسكندري فرد افزود: در جريان تحقيقات پليس تعدادي از مدارك مال باخته كشف شد. ماجرا همچنان تحت بررسي است.


    ©2013 APG.ir