تعداد بازدید: 2449

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 8 دی 1384-0:0

جمعي از دانشجويان:بركناري مديران بي انگيزه بايد اولويت اول استاندار جديد باشد

مجمع دانشجويان و دانش آموختگان آزادانديش مازندران در بيانيه اي به مناسبت انتصاب استاندار جديد ،تلاش هماهنگ و منسجم مديريت اجرايي براي توسعه يافتگي اين استان را خواستار شد.



در اين بيانيه با اظهار خرسندي از درايت دولت در انتصاب استاندار بومي براي مازندران آمده است: سالها بود كه پول بيت المال صرف پروازهاي هفتگي مديران پروازي مي شد و مديران رده بالاي استان از بعد مسافت شهرهاي اين استان بي اطلاع بودند.
اين مجمع با تأكيد بر مسئوليت خطير استانداران در نظام اسلامي، گزينش فرمانداران متعهد و بااخلاص و همفكر با دولت عدالت محور با مشورت نيروهاي اصولگرا و متدين شهرستانها را اولويت امروز مازندران دانست و بر لزوم بركناري برخي مديران فاقد انگيزه هاي الهي و فارغ از دغدغه هاي مردم كه به مشكل عمده اي در مسير توسعه و بالندگي استان تبديل شده اند، خاطرنشان كرد.
دانشجويان و دانش آموختگان آزادانديش مازندران ضرورت بكارگيري نيروهاي جوان، تحصيلكرده و برخوردار از مايه هاي ايماني را رمز توفيق مديريت ارشد استان در حل تنگناها و رفع چالش هاي جاري در عرصه خدمت رساني به مردم عنوان كرده و خواستار تشكيل تيم كارآزموده اجرايي براي شناسايي موانع توسعه يافتگي مازندران در بخش هاي مختلف و ارائه راهكارهاي لازم براي شتاب بخشيدن به روند فعاليت هاي توسعه استان شدند.
اين مجمع با يادآوري آرمان ها و شعارهاي دولت نهم و انتظار منطقي مردم براي تحقق وعده هاي اين دولت، بسترسازي براي اجراي مطلوب سياست ها و اهداف برنامه هاي دولت جديد در استان مازندران را از اهم وظايف مهندس شفقت بيان كرد.(kayhannews)


    ©2013 APG.ir