تعداد بازدید: 2677

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 11 دی 1384-0:0

فروتن ماند

سرمربي تيم فوتبال شموشك نوشهر، پس از رد استعفايش،در اين تيم ماندني شد.


بهمن فروتن گفت: استعفايم از سوي مسوولان باشگاه شموشك مورد قبول واقع نشد و به دليل آن كه قراردادم با اين تيم به پايان نرسيده است، در شموشك مي‌مانم.

وي افزود: در ديدار برابر سپاهان بازيكنان انتظاراتم را برآورده كردند و تنها پيروز نشدند، تيم ما به خصوص در نيمه‌ي دوم برتر از حريف بود و سپاهان نيز بهانه‌اي براي برتري ما ندارند چرا كه شرايط زمين مساعد بود.

فروتن تصريح كرد: شموشك زيبا بازي مي‌كند اما، در كنار آن بايد روحيه‌ي پيروزي طلبي نيز در تيم به وجود آيد، زحمات بازيكنان را ناديده نمي‌گيرم، من تاكنون اين مقدار شكست نخورده‌ام و اين موضوع من را افسرده كرده است.

سرمربي شموشك خاطر نشان كرد: پس از بازي روز جمعه، ساكت مديرعامل سپاهان من را در آغوش كشيد و به من گفت: شاهكار كرده‌اي، اين تيم با شموشك بازي رفت قابل مقايسه نيست.اما طبق يك مثال آلماني با تعريف نمي‌توان در بازار چيزي خريد، به همين دليل تيم ما بايد در كنار بازي خوب به نتيجه گرفتن نيز عادت كند.

وي در مورد ديدار هفته‌ي آينده برابر فجر سپاسي نيز تاكيد كرد: من قبل و بعد از اين بازي در مورد آن صحبتي نخواهم كرد.

سرمربي شموشك نوشهر افزود: ديگر تيم‌هاي ليگ برتري را براي شموشك رقيب نمي‌كنم بلكه تيم فصل گذشته‌ي شموشك، رقيب تيم اين فصل است، ما در پايان هفته‌ي شانزدهم در فصل گذشته 15 امتياز و 31 گل خورده داشتيم و اكنون 15 امتياز و 20 گل خورده داريم، از اين به بعد از بازيكنان انتظار دارم كه شرايط را بهتر از فصل پيش ادامه دهند.

فروتن در ادامه با اشاره به استعفاي علي پروين از سرمربيگري تيم پرسپوليس تاكيد كرد: اين خبر قلبم را شكست، پروين يكي از بزرگ‌ترين مربيان ايران است كه خلاش پرشدني نيست و نبايد با سرمايه‌هايي چون پروين چنين رفتاري مي‌شد.

وي افزود: در همين جا اعلام مي‌كنم كه قدم پروين را در شموشك بر روي چشم مي‌گذارم و دوست دارم وي به عنوان رييس من به اين تيم بيايد.

فروتن در پايان گفت: زمين خوردن مرد عيب نيست بلكه بر زمين ماندن عيب است و اميدوارم پروين هر چه سريع‌تر اين وضعيت را فراموش كند و به جامعه‌ي فوتبال بازگردد.

در همين زمينه مديرعامل باشگاه فرهنگي و ورزشي شموشك نوشهر اعلام كرد: بهمن فروتن به سرمربيگري خود در تيم شموشك نوشهر ادامه مي‌دهد.

در پايان ديدار روز جمعه هفته گذشته دو تيم شموشك نوشهر و فولاد سپاهان در ورزشگاه شهداي نوشهر، فروتن سرمربي تيم شموشك از ارايه استعفاي خود از سرمربيگري اين تيم خبر داده بود.

"علي‌اكبر اسماعيل نژاد" روز شنبه در جمع بازيكنان اين تيم گفت: فروتن به فعاليت خود در اين تيم ادامه داده و ترك وي از اين تيم صحت ندارد.

وي اظهار داشت: اين سرمربي روز گذشته در تمرينات تيم شموشك شركت و با بازيكنانش تمرين كرد.

تيم شموشك نوشهر در آخر جدول ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران جاي دارد.(irna+isna)



    ©2013 APG.ir