تعداد بازدید: 2624

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 دی 1384-0:0

پول مان را ندهيد،کشتي نمي گيريم

نگرانی در اردوی پیام ارتباطات ساری


يک روز بیشتر به مراسم وزن کشی مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باقی نمانده اما پیام ارتباطات ساری تیم دوم گروه B که روز پنجشنبه حریف تیم نفت تهران است تا این لحظه که قصد حضور روی تشک را ندارد.

مصطفی میرعمادیان سرمربی این تیم می گوید:
بچه ها هنوز به اردو نیامده اند. با بهترین امکانات اردو تشکیل داده ایم اما فقط دو نفر خود را به هتل سالاردره رسانده اند. به آن ها قول داده بودند که تا 13 دی همه پول خود را بگیرند ولی مسئولان ارتباطات به قول خود عمل نکرده اند و بچه ها شاکی و ناراضی هستند. آن ها نمی خواهند پنجشنبه روی تشک بروند.


مربی مازندرانی پیام اضافه می کند:
با هر یک از مسئولان ارتباطات که صحبت می کنیم موضوع را به بخش دیگری ارجاع می دهند. ظاهرا افراد جدید مباحثی را که قبلا مهندس فائقی تصویب کرده قبول ندارند و همین مسئله باعث شده که پولی به اعضای تیم پرداخت نشود.
متاسفانه ما نمی دانیم با چه کسی طرف هستیم. به ما گفته اند همه چیز درست می شود اما زمان آن را اعلام نکرده اند. اوضاع آن قدر حاد است که کشتی گیر به من اعتراض می کند و می گوید: "تو نگذاشتی من به تیم های دیگر بروم!" و من نمی دانم چه جوابی باید به کشتی گیرم بدهم.


در این وضعیت، کشتی گیران خارجی پیام در راهند. میرعمادیان این خبر را می دهد:
پول کورتانیدزه و میندوراشویلی از منابع محلی تامین شده و خوشبختانه در مورد آن ها مشکلی نداریم. منابع محلی حمایت خوبی از ما دارند. دو کشتی گیر خارجی ما امروز وارد ساری می شوند و اگر تهدید کشتی گیران مان عملی نشود و ارتباطی ها پول آن ها را بپردازند کورتانیدزه ومیندوراشویلی هم روز پنجشنبه روی تشک خواهند رفت.


مصطفی میرعمادیان در پایان تاکید می کند:
چه طور می توانم تیمم را آماده کنم در حالی که همه از لحاظ روحی وضعیت نامساعدی دارند. از تیم انتظار قهرمانی دارند در حالی که هنوز معلوم نیست روز پنجشنبه روی تشک می رویم یا نه. به هر حال کشتی گیر حق دارد. او هشت دوره کشتی گرفته و حداقل می خواهد بداند چه زمانی به پولش می رسد.


تهدید پیامی ها: روی تشک نمی رویم!


و باز هم تهدید! لیگ کشتی آزاد و فرنگی این فصل تا دل تان بخواهد تهدید و انصراف داشت. گرچه اغلب تهدید به انصراف ها خیلی زود فیصله می یافت اما این مسئله تا حد زیادی از کیفیت رقابت ها کاست.
حال که لیگ فرنگی تمام شده و لیگ آزاد نیز آخرین هفته خود را پشت سر می گذارد تهدیدی دیگر این بار از مازندران به گوش می رسد.
پیامی ها که این فصل با آمادگی خوبی در مسابقات شرکت داشتند تا به امروز تنها پنج درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند این در حالی است که طبق قراردادهای ثبت شده می بایست کل مبلغ قرارداد اعضا تا روز سه شنبه 13 دی پرداخت می شد.
همین مسئله اعتراض شدید کشتی گیران پیام ارتباطات ساری را به همراه داشته است به طوری که آن ها هنوز خود را به اردوی تیم جهت آماده سازی برای شرکت در مرحله پایانی لیگ معرفی نکرده اند.
تا به امروز فقط محمد قاسمی زاده و مهدی تقوی وارد هتل سالاردره شده اند و این هتل همچنان منتظر ورود سایر اعضا است.
پیامی ها که دوست ندارند مشکل سال گذشته تیم کشتی پرسپولیس برای آن ها تکرار شود مصر هستند که پول خود را پیش از پایان کشتی های رده بندی و فینال دریافت کنند. بر این اساس اگر تا پایان هفته پولی به حساب پیامی ها واریز نشود آن ها در سالن هفت تیر روی تشک نخواهند رفت.(koshti)



    ©2013 APG.ir