تعداد بازدید: 6899

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 20 دی 1384-0:0

به نام پسر

نامه پدر عليرضا افشار-خبرنگار مازندراني شبكه خبر- به رييس کميسيون امنيت ملي مجلس.


پدر شهيد عليرضا افشار- از جان باختگان مازندراني- حادثه سقوط هواپيماي C-130 در نامه اي سرگشاده به علاءالدين بروجردي، رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با توجه به نزديك شدن به ايام اربعين اين شهدا ضمن ابراز گله مندي از عملكرد اين كميسيون در خصوص روشن شدن سرنوشت اين پرونده خواستار توجه بيشتر اعضاي اين كميسيون براي رسيدن به نتيجه مطلوب و نهايي حادثه سقوط شد.

در بخشي از اين نامه آمده است: شما به عنوان امين مردم در خانه ملت براساس مسووليت و وجدان كاري شخصا بايد به دور از هرگونه مسائل گروهي و سياسي و مصلحت انديشي به دنبال علل و كشف مسببين و مقصرين سقوط هواپيما معيوب كه باعث گرديد جان صدها تن از نخبگان اصحاب خبر و رسانه گرفته شد، باشيد.
در ادامه نامه پدر عليرضا افشار-خبرنگار روياني شبكه خبر- آمده است:

 جناب آقاي بروجردي! جهت اطلاع شما فرزند اين جانب در ساعت 9:15 دقيقه ضمن تماس تلفني با همسرش اعلام مي نمايد در حالي سوار شدن به هواپيما مي باشيم. در زماني اين تماس برقرار گرديد كه ساعت 9:15 دقيقه را نشان مي‌‏داد كه پرواز مجددا تا ساعت 13:30 دقيقه به تاخير مي‌‏افتد كه بيانگر نقض فني در هواپيما مي‌‏باشد.
لذا با توجه به فرا رسيدن اربعين اين شهيدان كه فرزند اين جانب هم درعنفوان جواني و شروع زندگي زناشويي كه با هزاران اميد و آرزو همراه بود و چهلمين روزش مصادف با سالگرد ازدواجش مي‌‏باشد با همان هواپيماي معيوب و خارج از استاندارد كه شما مخالف آن هستيد، با مرگ فجيع و بدن سوخته ولي پرافتخار به درجه شهادتي كه ملت بزرگوار ايران به آنها اعطا كردند، نائل آمد تا منصب حضرت عالي و ديگر يارانتان را در جهت احقاق حقوق خود تداوم بخشند. پس شايسته است كه عملكرد مناسبي را با بازماندگان شهدا لحاظ نماييد.
در ادامه اين نامه آمده است: اگرچه چنين نابرابري‌‏ها و بي‌‏عدالتي‌‏هاي بعضي از مسوولان در احقاق حقوق مشروع بازماندگان را نمي‌‏توان انكار نمود كه در اينجا لازم مي‌‏دانم اشاره به سخنان حضرت آيت‌‏الله هاشمي‌‏رفسنجاني، رياست محترم تشخيص مصلحت نظام داشته باشم كه در مورد بي‌‏مهري كه به ايشان در هفتمين دوره رياست جمهوري شده بود، به اظهار خودشان شكايت به خدا خواهند كرد كه معناي اين سخنان برهمگان روشن است. وقتي كه چنين مقامي نتواند به حقوق شرعي و قانوني خود دستيابي پيدا كنند، واي به حال اين مردم.
پدر عليرضا افشار در خاتمه نامه خود، با اشاره به موارد ياد شده خواستار صداقت و امانت داري آن كميسيون و كميسيون دفاعي مجلس در راستاي شفاف سازي بدون هرگونه چشم پوشي و مصلحت انديشي در علل سقوط هواپيما و حقوق شهداي ان سانحه شد.(ilna)



©2013 APG.ir