تعداد بازدید: 3661

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 28 دی 1384-0:0

اظهارنظرجمشيدي درباره دانش هسته اي:بايد پوزه استکبار را به خاک ماليد

محمدحسين جمشيدي‌اردشيري-نماينده نکاوبهشهر-گفت:مردم بايد طعم شيرين سياست‌هاي دولت عدالت‌خواه را بچشند.


نماينده مردم نكا و بهشهر در مجلس گفت:  دانش صلح‌آميز هسته‌يي را مطالبه حقيقي ملت در راستاي تحقق آرمان هاي بلند معمار كبير انقلاب اسلامي و اراده فرزندان كشور عنوان كرد و گفت: بايد با پيگيري مستمر و اهتمام دائمي بر امر توسعه اين دانش به درجات ممتاز نائل شد و پوزه استكبار را در اين مسأله كه خواهان صرف‌نظر كردن مسئولان از اين حق طبيعي است، به خاك ماليد.

جمشيدي با اشاره به سياست‌هاي داخلي كشور، گفت: با توجه به تكميل شدن بافت دولت نهم، يك بار ديگر فضل پروردگار شامل حال مردم كشور شد كه پس از تصميمات كلان محوري دولت، طعم شيرين سياست‌هاي عدالت‌خواهان را بچشند.

نماينده‌ي مردم نكا گفت: با توجه به اين كه دولت اولين تجربه خود را در بودجه سال آينده به نمايش مي‌گذارد، انتظار مي‌رود با نگاه هوشمندانه به ظرفيت‌ها و محروميت‌ها، از تمامي امكانات براي استفاده از استعدادهاي طبيعي براي ايجاد بارقه‌هاي اميد در محرومان و صاحبان اصلي كشور بهره‌گيري كند.

وي اظهار داشت: ضمن سپاس از تلاشهاي مسئولان و دولت هاي گذشته بايد اذعان كرد كه متأسفانه استعدادهاي بالقوه برخي مناطق مانند مازندران مظلوم در طول ساليان قبل مغفول برنامه‌ريزان قرار گرفته است.

وي گفت: به علت پايين بودن ضريب اعتباري استان، امكان رشد استعدادها و شتاب‌بخشي به طرح هاي توسعه استان در شرايط فعلي امكانپذير نيست كه مي‌تواند دولت با نگاه عميق‌تر به نيازهاي روزافزون استان و به فعليت رساندن استعدادهاي آن در بخشهاي كشاورزي و گردشگري به عنوان محور اساسي فعاليت و يا افزايش ضريب اعتبار استان به 200 درصد، شاخص بالندگي اين استان را ارتقا بخشد. (isna)



    ©2013 APG.ir