تعداد بازدید: 2618

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 6 خرداد 1394-14:52

فرماندار میاندورود:

کسی حق ندارد کلام خود را به رهبری منتسب کند

ارسطو قادری: نباید حرف ها و برداشت های سخیف و شخصی را به اسم رهبری جامعه زد/کسی حق ندارد در جامعه کلام خود را به رهبری منتسب کند/ دولت به دلیل کسری بودجه مجبور به تک نرخی کردن بنزین شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری-فرماندار میاندورود- پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه متاسفانه افراطی گری و بی اعتمادی به نیروهای خط مقدم نبرد با امریکا و غرب در کشور منجر به اتفاقاتی در عرصه سیاسی جامعه می شود که مردم از شنیدن آن احساس مثبتی ندارند، افزود: باید تلاش کرد که همه منتقدان و دلسوزارن واقعی به نظام و انقلاب در راستای رسیدن و دستیابی به اهداف انقلاب گام بردارند.

وی گفت: نباید حرف ها و برداشت های سخیف و شخصی را به اسم رهبری جامعه زد، اگر فضای سیاسی جامعه به این شکل ترسیم شود آینده خوبی را نمی توان متصور بود.

فرماندار میاندورود ابراز داشت: کسی حق ندارد کلام خود را به رهبری منتسب کند، چرا که رهبری هم در هیچ موضوعی با کسی تعارف ندارد، اگر حرفی باید زده شود حتما موارد و مسایل را متذکر خواهند شد و همان گونه هم که بارها فرمودند تریبون خصوصی و حرف خصوصی با کسی ندارند.

نماینده دولت تدبیر و امید در میاندورود داعش و خطر تفکر داعشی برای کشورهای اسلامی و جوانان و مردم کشورهای جهان خطری واقعی دانست و ابراز داشت: دگم اندیشی و برداشت نادرست از مسایل دینی کار را به جایی می رساند که انسان فجیع ترین کارها را با نام دین و اسلام انجام می دهد و از کشتار، قتل و خونریزنی نیز باکی ندارد.

وی گفت: برداشت ناصحیح از دین منجر به مظلوم کشی و ستمگری در یمن و فلسطین و سوریه خواهد شد که بخشی از آن با نام اسلام و بخشی دیگر به نام تحجر، استعمار و زیاده خواهی در حال وقوع است.

فرماندار میاندورود ادامه داد: امروز ایران در میان کشورهای منطقه نقطه امنی است که بر معادلات جهانی تاثیر می گذارد، به گونه ای که هر تصمیمی در منطقه بدون تایید و حضور ایران محکوم به شکست است.

قادری با بیان اینکه در موضوع داخلی دولت به دلیل کسری بودجه مجبور به تک نرخی کردن بنزین شده است، افزود: البته هجمه ای که مخالفان و منتقدان دولت آغاز کردند فشارهای سیاسی برای منحرف کردن افکار عمومی است.

وی گفت: باید در نرخ گذاری سایر اجناس دقت کرد که به بهانه گران شدن بنزین اجناس دیگر قیمت شان بالا نرود، لذا بازرسی ها و نظارت های دستگاه های اجرایی باید بیشتر شود تا مشکلات در این زمینه تشدید نشود.

قادری با انتقاد از برخی دستگاه های اجرایی به جهت نبود استقرار نمایندگی در میاندورود گفت: زمانی که فرمانداری در منطقه مستقر شده است، نمایندگی‌های همه ادارات کل باید در شهرستان ایجاد شود.

وی همچنین گفت: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان در هفته های پایانی ماه شعبان نیاز است که کمیته نظارت بر بازار و قیمت ها موضوعات را رصد کنند تا مردم در ماه مبارک رمضان دچار آسیب نشوند.

قادری با اشاره به جلسات مختلف کمیته آب برای آبرسانی به مزارع شهرستان و مزارع پایین دست گهرباران اظهار داشت: مسئولان آب منطقه ای و بهره برداری از سد و شبکه موارد را با بخشداران و شوراهای دو بخش به عنوان نماینده مردم حل و فصل کنند.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز باید حتما سازماندهی شوند افزود: نباید اجازه داد ساخت و سازهای غیرمجاز قواره شهرستان و سیمای شهری را ناهمگون کند.

وی همچنین به در پیش بودن ایام 14 و 15 خرداد شاره کرد و گفت: این انقلاب با نام و تفکر امام تشکیل و با آن نیز اداره می شود و همه به امام مدیونیم لذا باید تلاش شود تا با مسئولان اعزام زایران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) همکاری لازم صورت پذیرد که مانند سالهای قبل شاهد حضور پرشور مردم در روز 14 خرداد ماه باشیم.


  • پنجشنبه 7 خرداد 1394-9:17

    آقاي قادري. مياندرود چي داره كه كله پاچه داشته باشه
    بازار چيه 90 درصد مردم مياندرود محيتاج خودشان را از شهرستانهاي مجاور مثلا ساري يا نكاء خريد مي كنند اگر نمي داني بدون!!!

    • پنجشنبه 7 خرداد 1394-8:43

      دولت فقط مجری قوانین وضع شده از سوی مجلس می باشد.قانون هدفمندی یارانه ها نیز در دولت نهم ودهم در مجلس تصویب شد که براساس آن د ریک برنامه پنج ساله یارانه ها حذف و قیمت ها آزاد میشود،متاسفانه مردم عوام این افزایش قیمت ها را از چشم دولت می بینند از طرفی نیز بواسطه سیاستهای نادرست دولت قبل تحریم های ظالمانه بر کشور ما تحمیل گردید که موجب کاهش هفتاد درصدی درآمد این دولت شدبنابراین حقایق موجود را باید درست به افکار عمومی انتقال داد.

      • جمعه 8 خرداد 1394-0:55

        قرار بود دولت کلید وامید 100روزه حل کنه این گوی این میدان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • جمعه 8 خرداد 1394-22:30

          اتفاقا صد روزه حل شد مشکلات ما. مشکل امثال تفکر تو بود که کنار رفتند و ما الان نفس راحت می کشیم. خدا رو شکر


      ©2013 APG.ir