تعداد بازدید: 2629

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 18 بهمن 1384-0:0

جوادي آملي:حضوراحمدي نژاد در پايتخت و تشكيل جلسات دراستان‌ها نشانه مديريت قوي ايشان است

آيت‌الله "عبدالله جوادي آملي" در جلسه شوراي اداري مازندران در آمل گفت: احمدي نژاد درصحنه بين‌المللي به پشتوانه مردم حرف هاي پرصلابت بيان مي‌كند.


آيت‌الله "جوادي آملي" خطاب به استاندار و مديران دستگاه هاي اجرايي استان مازندران گفت: ما بايد در جهت حمايت از بيانيه رييس جمهوري در زمينه انرژي هسته‌اي درايام تاسوعا و عاشورا بارديگر همدلي، وحدت و حمايت خود را از شعار رسمي انقلاب كه همان آزادي ، استقلال ، جمهوري اسلامي است به جهانيان نشان دهيم.

وي تصريح كرد: تمامي مطالب بيانيه رييس جمهوري بايد در دسته‌هاو هيات‌هاي عزاي امام حسين(ع) به صورت پارچه نوشته مطرح شود.

آيت الله "جوادي آملي" تصريح كرد: ايران شعار استقلال و آزادي را باشعور و هدف دار مطرح كرده است و امروز ايستادگي و تعامل را در صحنه بين‌المللي به خوبي انجام داده است.

وي ازبين رفتن مشكلات و چالش‌ها را تحقق شعار رسمي ايران مبني بر آزادي واستقلال دانست و گفت: اكنون اين شعار در عدم وابستگي به غرب و شرق تحقق يافته است.

آيت الله "جوادي آملي" گفت: امروز مدير لايق و فهميده بايد در جلسه شوراي اداري با شناخت وظايف و حوزه كاري خود براي چالش‌ها برنامه ريزي كند.

امام جمعه موقت قم يادآورشد: جلسه شوراي اداري كه مديران دستگاه هاي اجرايي در آن حضور دارند بازوي دولت است زيرا با برنامه‌ريزي، استعداد و هوش مديران مشكلات حل مي‌شود.

وي تشكيل جلسه هيات دولت دراستان‌هارا مهم ترين حركت رييس جمهوري دانست و گفت: حضوراحمدي نژاد در پايتخت و تشكيل جلسات دراستان‌ها نشانه مديريت قوي ايشان است.

اين مفسر كبير قرآن به وجود نفت در كشور مان اشاره كرد و گفت: نفت يك سرمايه‌ملي است و اين سرمايه كشور بايد به جاي صرف شدن در هزينه جاري، سرمايه‌گذاري شود.

وي خطاب به مديران اجرايي استان گفت: مازندران در پشت سبزي و خرمي ظاهري خود داراي محروميت‌هاي زيادي است و شما چهارسال وقت داريد تا دراين سمت براي حل اين معضلات و چالش‌ها كاركنيد.

وي بر پرداخت و توزيع تسهيلات بانكي با محوريت عدالت تاكيد كرد وگفت:
امروز عدالت محوري در دولت احمدي نژاد درحال تحقق است.

استاندارمازندران هم در اين جلسه به پايين بودن شاخص‌هاي زيربنايي استان اشاره كرد و گفت: راه به‌عنوان مهمترين شاخص توسعه زيربنايي از بزرگترين چالش‌هاي استان است.

 وي از پايان يافتن سند توسعه مازندران در برنامه چشم انداز‪ ۲۰‬ساله كشور خبرداد و يادآور شد: اميدواريم در اين سند كه چالش‌ها و برنامه‌ها به صورت مدون مشخص شده است مسوولان كشور با محروميت مازندران و تغيير سياست براي توسعه آن آشنا شوند.

استاندار مازندران ايجاد اشتغال را مهمترين برنامه در استان ذكركرد و ادامه داد: ايجاد صنايع كوچك و در كنار آن ساخت شركت پتروشيمي و صنايع فرآوري معدني وكشاورزي ازبرنامه‌هاي استان است.

"شفقت" با اشاره به جذب دوهزار و‪ ۲۰۰‬ميلياردريال تسهيلات بانكي به استان مازندران گفت: اين تسهيلات براي جذب سرمايه‌گذاري و در جهت ايجاد صنايع است.

وي ازتشكيل كميته تخصصي سرمايه‌گذاري مازندران خبرداد و تصريح كرد:
اكنون اين كميته تمامي تسهيلات بانكي را با محوريت عدالت در جهت ايجاد اشتغال سرمايه‌گذاري و هدايت مي‌كند.

استاندار مازندران ساماندهي زباله را از ديگر برنامه‌هاي استان دانست وگفت: روند اجرايي سيستم تصفيه فاضلاب و ساخت سد در استان بسياركند است كه اين مشكل طي ملاقاتي با وزير نيرو با تامين اعتبار مورد نياز سال آينده حل خواهد شد. (irna)



    ©2013 APG.ir