تعداد بازدید: 3690

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 12 خرداد 1394-10:48

اتفاقات خردادماه سال گذشته تکرار شد

این اصلاح طلبان ناکام

مراسم سخنرانی مجید انصاری که قرار بود امروز 12 خردادماه در ساری برگزار شود، با مانع تراشی برخی چهره ها و ضعف استانداری مازندران لغو شد.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: باز هم نشست اصلاح طلبان کنسل شد. این بار مهمان نشست معاون پارلمانی رییس جمهوری -مجید انصاری-بود.

همایش اصلاح طلبان مازندرانی با عنوان "با خرداد" که قرار بود عصر امروز ساعت 17  در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شود، با اعمال فشار و برخی بی تدبیری ها لغو شد.

این همایش در حالی کنسل شد که در روزهای اخیر دو چهره تندرو و دلواپس یعنی نوباوه و رسایی در بابل سخنرانی کردند و چندی پیش نیز رییس دولت قبل با میزبانی شایسته استانداری مازندران و فرمانداری بابل بدون هیچ حاشیه ای در این شهر میتینگ برگزار کرد.

سال گذشته نیز همایش دوم خرداد اصلاح طلبان استان با بهانه های دم دستی لغو شده بود.

گفتنی است قرار بود امروز ساعت 17 تا 19 مجید انصاری در ساری در جمع اصلاح طلبان در راستای مناسبت های ماه خرداد و ارتحال امام خمینی(ره)  سخنرانی کند که اعمال نفوذ و ضعف برخی مدیران ارشد دولتی در استان و نیز کارشکنی برخی اصلاح طلب نماها مانع از برگزاری این برنامه شد.


 


  • سجاد برزگرپاسخ به این دیدگاه 4 0
    سه شنبه 12 خرداد 1394-21:7

    خیلی جالب در عین حال زشت در عین حال خنده دار و در عین حال گریه دار!!! که معاون رئیس جمهور نتونه حرف بزنه و استاندار استان هم تلاش کنه اما نتیجه نده!!!
    هیچ جای دنیا اینجوری نیست. موفق باشید و پایدار.

    • سه شنبه 12 خرداد 1394-16:38

      دروغ از جانب هرطیفی باشد زشت است. مبارک باد دروغ گویی در دولت تدبیر و امید .... اینکه به انصاری اعلام کردین این برنامه از طرف افراطی ها ست و اهداف دیگری دارند و تنش و درگیری بین انهاست و ذهن انصاری را خر اب کردن و اصرار براینکه حتما باید مجری از طرف استانداری باشد و سخنران از قبل با شما هماهنگ شود و اینکه استاندار باید سخنرانی وارایه گزارش کند شرط و شروطهای اینچنینی لاجرم عدم پاسخگویی به تماس های مکرر دفتر انصاری زمینه را برای لغو مراسم فراهم نمایید ترافیک جادهای هم بهانه ای بیش نبود چرا که هماهنگی مدیر ارشد جاده های کشور جناب مهندس کشاورزیان به عملا مده بود ه بود

      • سه شنبه 12 خرداد 1394-13:59

        بودن فضای رقابتی سالم در یک کشور نعمتی بس بزرگ است که ما از ان کم بهره هستیم.
        ایشا... به برکت این ایام عید برادرانه با هم رفتار کنیم به دور از کینه توزی یادمان نرود دشمنان هوشیارند (داعش لب مرزهای ماست ) و اجازه بدیم مردم آزادانه ما رو انتخاب کنند.

        سربلند و پیروز باد ایران و ایرانی و
        ذلیل و خوار باد دشمنان ایران و اسلام

        • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 1 1
          سه شنبه 12 خرداد 1394-13:12

          رودکی بازم مگر چنگی نوازد هر دمی / کز نسیمش ، بوی جوی مولیان آید همی /مژده سر کوبی ماران رسد از جبهه ها/ مریمی گوئی فرستد زخم ما را مرهمی/ دجله از صدامیان خواهی گلویی تر کند؟/ پس نخواهد داد زمزم با سعودیها نمی/ آدمی از بیم غم ، ظلم و ستم سازد علم/ بدتر از ظلم و ستم هم نیست در عالم غمی/ قصه صهیونیان تکراری از فرعونیان/ کز خدا خواهند موسائی و مشت محکمی/ گله گله خفتگان خیزند و چوپان شعیب/ میدمد در صور اسرافیل خود هر دم دمی/ محشری در حال تکوین است چون طوفان نوح/ کز پلیدیها و زشتیها بشوید عالمی/ خواجه ما را نفس حق است ، آدم مسخ شد/ عالمی نو می شود کز نو بسازد عالمی/ دولت و ملت بسیج است و به فرمان جهاد/ جنگ دیوان است و با هر هفتخوانی رستمی/ هر که را آئینه چشم جهان بین داده اند/ ارثی از اسکندری برده ست و جامی از جمی/ آصفی هم مشعل ارشاد چرخاند به دست/ خوش بر انگشت سلیمان می درخشد خاتمی/ گر نهی پائی فراتر از طبیعت شهریار/ دیگر از حافظ نخواهی داشتن دست کمی...

          • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 7 1
            سه شنبه 12 خرداد 1394-12:48

            مازندنومه هم مثل ... با فلاح بسته تا مطالب خلاف را انتشار ندهد....

            • خلیلی لیندیپاسخ به این دیدگاه 9 1
              سه شنبه 12 خرداد 1394-12:37

              این حق بزرگان اصلاحات است که چک سفید به استاندار ...بی اعتقاد به توسعه مدنی دادند.... تازه اولش است....این حرف ما را به حساب تندروی و افراطی گری نگذارید بلکه گوشه هایی از حقایق تلخی است که در حال وقوع است.


              ©2013 APG.ir