تعداد بازدید: 4956

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 12 خرداد 1394-13:56

یازدهمین اسباب کشی مدیرعامل برق مازندران

پیک مصرف برق 2 برابر شد

تا اوایل سال 95 پروژه مسکن مهر به پایان می رسد و پروژه مسکن اجتماعی توسط دولت آغاز خواهد شد/در مازندران 25 درصد افزایش بار مصرف داشته ایم، با وجود اینکه میانگین کشوری اندکی بیش از 6 درصد است/ پیک مصرف امسال از ساعت 11 تا 16 است، در حالی که سال گذشته از ساعت 13 تا 16 بود(گزارش+عکس از مراسم معارفه مدیرعامل توزیع برق مازندران)


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، مینا محسن پور: مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق مازندران، با حضور مسوولان کشوری و استانی، صبح امروز در سالن اجتماعات باشگاه برق ساری برگزار شد.

بهروز درویشی متولی -معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق مازندران- به نمایندگی از همکاران ضمن عذرخواهی از مهندس جعفری بابت هرگونه قصور از سوی کارکنان، اظهار داشت: حتما در نظام جمهوری اسلامی از تجربیات شان استفاده خواهد شد.

درویشی متولی انتصاب شهابی را نیز بجا و شایسته دانست و افزود: مجموعه کارکنان توزیع برق مازندران برای همکاری با وی آماده هستند.

* سال گذشته 25 درصد رشد بار مصرف داشتیم

  منوچهر جعفری-مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق مازندران- با بیان اینکه خبر موافقت با بازنشستگیم بهترین خبری بود که گرفته ام، افزود: از این پست می روم اما آنقدر تجربیات و تخصص های دیگر کسب کرده ام که بتوانم خارج از این مسند هم در خدمت نظام باشم.

وی تعداد مشترکین برق را 1 میلیون 200 هزار نفر اعلام کرد و گفت: به طور میانگین سالانه 60 هزار مشترک اضافه می شوند که با برون سپاری، بیشتر کارها انجام می شود.

جعفری میزان بودجه تملک دارایی از استانداری در سال 86 را 150 میلیون تومان عنوان کرد و ابراز داشت: امسال این بودجه 8 میلیارد تومان شده است که آن را نتیجه تلاش همه همکارانم می دانم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 25 درصد رشد بار مصرف داشتیم، افزود: 130 مگاوات برق از مردم و صنایع کمک گرفتیم.

*پایان مسکن مهر نزدیک است

در ادامه علی نبیان-معاون عمرانی استاندار مازندران- جعفری را دارای تجربیات زیاد دانست و افزود: گام های موثر ایشان برای آبادانی مازندران مثال زدنی است.

نبیان با اشاره به خدمات زیادی که در نظام جمهوری اسلامی برای رفاه مردم صورت گرفته، اظهار داشت: اگر لحظه ای خدمت رسانی به مردم دچار اختلال شود مانند این است که هوا را از مردم گرفته باشیم و این مسوولیت مدیران را بیشتر و سنگین تر می کند.

وی با اشاره به اقدامات موثر و مفید شرکت توزیع برق در پروژه های مسکن مهر، خاطرنشان کرد: تا اوایل سال 95 پروژه مسکن مهر به پایان می رسد و پروژه مسکن اجتماعی توسط دولت آغاز خواهد شد.

نبیان در پایان سخنانش ضمن خیر مقدم به مهنس شهابی، وی را مدیری لایق با کارنامه درخشان دانست و گفت: او باید همانند گلستان، در مازندران نیز با سرعت بیشتر و گام های بلندتر، اقدامات شایسته ای انجام دهد.

*مردم مازندران توانمند و قانع هستند

حسین افضلی-مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان- در این جلسه با بیان اینکه در انتقال و توزیع برق باید دقت و سرعت وجود داشته باشد، افزود: در مازندران 25 درصد افزایش بار مصرف داشته ایم، با وجود اینکه میانگین کشوری اندکی بیش از 6 درصد است و این نشان دهنده این است که در مازندران باید کارهای زیادی انجام شود.

در ادامه حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور- امام جمعه جویبار- گفت: خدمت به مردم شایسته ترین خدمت است.

وی خطاب به مهندس شهابی گفت: مردم مازندران توانمند و قانع هستند اما با این حال مناطقی از مازندران هنوز با فرسودگی شبکه های برق که متعلق به پیش از انقلاب است؛ روبرو هستند.

*در برق رسانی کوتاهی نکرده ایم

غلامرضا خوش خلق-معاون شرکت توانیر- با بیان اینکه با وجود ضعف مالی، تاکنون در برق رسانی کوتاهی نکرده ایم، افزود: بیش از 31 میلیون مشترک برق در کشور داریم که از این تعداد، بیش از 20 میلیون، مشترک خانگی هستند.

وی متوسط نرخ برق را بین 50 تا 60 عنوان کرد و گفت: میزان پرداخت هزینه تلفن از هزینه برق منازل بیشتر است و این ما را با کمبود منابع، روبه رو می سازد.

خوش خلق ادامه داد: هزینه برق برای هر دوره مشترکین حدودا 10 هزار تومان است و اگر افزایشی هم در نرخ برق داشته ایم، به سمت هدفمندی یارانه ها بوده است.

وی پیک مصرف امسال را از ساعت 11 تا 16 اعلام کرد و گفت: سال گذشته از ساعت 13 تا 16 بود که با این افزایش مصرف پیش بینی می شود امسال 51 هزار مگاوات ساعت برق مصرف شود.

*این یازدهمین اسباب کشی من است

  در ادامه حکم هر دو مسوول خوانده و به آن ها تحویل داده شد. سپس قاسم شهابی –مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران- با بیان اینکه این یازدهمین اسباب کشی من و همسرم است، اظهار داشت: امیدوارم لایق خدمتگزاری به شما باشم و شرمنده مازندران نشوم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران، آب را مایع حیات و برق را لازمه حیات دانست و افزود: آب و برق لازم و ملزوم همند و امروزه برق هم یک کالا و ضرورت زندگی مردم است.

شهابی خود را متعلق به گلستان و مازندران دانست و ابراز داشت: همیشه تلاشم بر شایسته سالاری بوده و در مازندران نیز این شیوه و منش را ادامه خواهم داد.

وی خود را انسانی تعاملگرا بر مدار قانون معرفی کرد و گفت: اصل کار این است که از همه توان و پتانسیل قانونی برای حفظ حقوق حقه مردم استفاده کنم.

شهابی با بیان اینکه فضای دوستی و مودت را روز به روز بیشتر خواهیم کرد، افزود: احترام و تکریم مردم، ابزار و رویکرد اصلی شرکت توزیع برق مازندران خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران در پایان با تاکید بر استفاده از نیروی انسانی متعهد و متخصص، گفت: شرکت توزیع برق مازندران را نگین درخشنده صنعت برق می کنیم.



    ©2013 APG.ir