تعداد بازدید: 4603

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 19 خرداد 1394-21:3

زمان و سخنران جشن بزرگ دولت و ملت تغییر کرد

حمیدرضا جلایی پور در آمل سخنرانی می کند

جشن پیروزی حماسی دولت تدبیر و امید با حضور حمیدرضا جلایی پور یکشنبه آینده در آمل برگزار می شود.(اصلاحیه)


 مازندنومه، سرویس سیاسی: روز گذشته لطف الله آجدانی -رییس ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در شهرستان آمل- از برگزاری جشن دولت و ملت در آمل خبر داده بود که در اصلاحیه ای زمان و سخنران این همایش تغیر یافت.

این جشن نخست قرار بود در روز شنبه 23 خرداد و با سخنرانی دکتر جواد اطاعت برگزار شود که بنا به برخی مشکلات موجود و ممکن نبودن حضور عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در این مراسم، تغییراتی در برنامه به وجود آمد.

به گفته آجدانی این مراسم در روز یکشنبه 24 خرداد از ساعت 17 تا 20 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور جمعی از مدیران و شخصیت های کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

رییس ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در شهرستان آمل افزود: سخنران ویژه همایش و جشن دولت و ملت در آمل، دکتر حمید رضا جلایی پور-استاد دانشگاه تهران- است.

آجدانی همچنین تاکید کرد: این همایش و جشن در راستای فرمایش های مقام معظم رهبری در تاکید بر همدلی و همزبانی دولت و ملت برگزار می شود.

حمیدرضا جلایی‌پور روزنامه‌نگار، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و از اعضای اصلی انجمن جامعه‌شناسی ایران و مسئول گروه‌های علمی- تخصصی این انجمن است. او مدیرمسئول روزنامه‌های جامعه و نوسازی و همچنین رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه نشاط بود.

 


  • چهارشنبه 20 خرداد 1394-9:57

    ایشون و شمس الواعظین رد پای خودشونو در کردستان چنان جا گذاشتند که امت فهیم و ملت مظلوم هرگز فراموش نخواهند کرد ! عجبا..عجبا اینها اهل دموکراسی شدند ؟ بقول مازندرانیها :
    اِما آخه نِفَسّمی گو کلّه کینِ پیش دَره ؟؟؟؟؟؟

    • پنجشنبه 21 خرداد 1394-0:50

      اگه سن شماقدمی ده چندتانمونه ازمواردی راکه می دونی بگو.

    • سه شنبه 19 خرداد 1394-22:46

      همان روزنامه های زنجیره ای که روان مردم را نابود میکردند را می فرمائید دیگه؟

      • چهارشنبه 20 خرداد 1394-8:59

        همان روزنامه هایی که پایه گذار دموکراسی نوین در ایران شدند


      ©2013 APG.ir