تعداد بازدید: 2285

توصیه به دیگران 1

شنبه 13 اسفند 1384-0:0

يک بام و دو هوا

مروري بر سخنان چندامام جمعه شهرهاي مازندران.


 امام جمعه رامسر گفت: سياست‌هاي يك بام و دو هواي آمريكا مورد نفرت كشورهاي منطقه است.

عبدالرحمان باقرزاده گفت: آمريكا به خاطر اهدافي كه دنبال مي‌كند، به هيچ عنوان حاضر به پذيرش حرف‌هاي منطقي ايران نبوده و در روند مذاكرات نيز سنگ‌اندازي كرده و مانع از به نتيجه رسيدن آن مي‌شود. چرا كه تحمل ديدن پيشرفت‌هاي شگفت‌انگيز جوانان ما را نداشته و با ايجاد ترس دروغين از فعاليت‌هاي صلح‌آميز ما در دنياي غرب، از ما چهره‌اي تهديدگر مي‌سازد.

سيد داود موسوي- امام جمعه محمود آباد-هم با اشاره به تلاش هيئت‌هاي هسته‌اي در جهان اظهار داشت: هيئت‌هاي هسته‌اي كشورمان كه عازم نقاط مختلف جهان شده‌اند، همه با يك استدلال حقوقي و عزت‌مدار مواضع كشور را طرح كرده‌اند.
امام جمعه محمود آباد در ادامه خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه ما همه داشته‌هاي خود را به آژانس انرژي هسته‌اي ارائه كرده‌ايم، باز هم آن را داراي ابهام مي‌دانند و اين جاي تعجب است كه آنها زياده خواهي مي‌كنند.

در همين زمينه عباس فرازي امام جمعه چالوس  گفت: مسئولان بايد در راه دستيابي به اين انرژي، دقت نظر و سرعت عمل بيش‌تري داشته باشند و اين مهم را مدنظر قرار دهند كه در مسير رسيدن به منافع يك كشور از هيچ تلاشي فروگذار نكنند و تنها راه دستيابي به منافع يك كشور تكيه كردن بر ذخيره‌‌هاي بي‌‌‌پايان و غير قابل تسخيري است كه به آن مردم مي‌گويند.(farsnews) 



    ©2013 APG.ir