تعداد بازدید: 2209

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 16 اسفند 1384-0:0

معاون فرهنگي فدراسيون فوتبال:باشگاه شموشك و مسوولان آن داراي پيشينه سياسي هستند

فدراسيون فوتبال در واكنش به صحبت‌هاي سرمربي تيم شموشك نوشهر در برنامه تلويزيوني نود، آن را حركت ناشايست بهمن فروتن خواند.


 بهمن فروتن دوشنبه شب در برنامه زنده تلويزيوني نود با اشاره به حوادث ديدار اين تيم برابر تيم برق شيراز بعد از بيان دلايل خروج اين تيم از زمين بازي عنوان حركت «درست» و «نادرست» و «خوب» و «بد» را استفاده كرد و بعد از تشريح آن مثال انقلاب ايران را با وصف حركت نادرست و خوب تشريح كرد كه اين جمله‌ باعث خشم مسئولان فدراسيون فوتبال شده است.

حجت‌الاسلام عليرضا علي‌پور معاون فرهنگي فدراسيون فوتبال اظهار كرد: نمي‌توان نسبت به حركات غير ارزشي و گفته‌هاي خلاف اخلاق و عرف برخي نالايق ورزش سكوت كرد.

اظهارات بهمن فروتن مربي شموشك در برنامه زنده تلويزيوني موضوعي است كه كميته‌ي فرهنگي فدراسيون فوتبال در قبال آن ساكت نخواهد نشست.

علي‌پور ادامه داد: فروتن با مطرح كردن عنوان نادرست و خوب با زمينه سازي قبلي نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران آن هم در رسانه ملي تمام ارزش‌هاي انساني و انقلابي اين حركت بزرگ را ناديده گرفته است. فدراسيون فوتبال در راستاي وظايف ارزشي و فرهنگي خود تا پايان و به نتيجه رسيدن اين موضوع آن را پيگيري خواهد كرد.

علي‌پور تاكيد كرد: فدراسيون فوتبال و با هماهنگي تمامي نهادهاي مربوطه تعليق بهمن فروتن از ادامه فعاليت در عرصه فوتبال داخلي را پيگيري خواهد كرد.

معاون فرهنگي فدراسيون فوتبال كه خروج تيم شموشك از ورزشگاه حافظيه شيراز را نيز سناريوي از قبل تعيين شده با هدف تخريب فوتبال ايران مي‌داند خاطر نشان كرد: باشگاه شموشك و مسوولان آن كه داراي پيشينه سياسي هستند در حضور دبير كل كنفدراسيون فوتبال آسيا با حركتي سنجيده به دنبال تخريب فوتبال ايران بوده است. اين سناريو با صحبت‌هاي اخير بهمن فروتن در رسانه ملي شكل تازه‌اي به خود گرفته است.

وي همچنين با انتقاد شديد از مديران شبكه‌ سه سيما و دست‌اندركاران برنامه 90 اظهار كرد: متاسفانه در رسانه ملي شاهد جرياناتي هستيم كه مسئولان ملي بدون هيچ نظارت و پيگيري آدم‌هايي را با سابقه نه چندان روشن رفتاري به برنامه دعوت مي‌كنند و يا از اظهار نظرات آنها استفاده مي‌كنند، به نظر مي‌رسد مسوولان رده بالاي سازمان صدا و سيما بايد در راستاي اهداف متعالي و مشخص شده خود در چارچوب فعاليت‌هاي رسانه‌ ملي حساستر و با دقت بيشتري عمل كنند.

علي‌پور تاكيد كرد: مديران باشگاه شموشك بايد در خصوص اتفاقات اخير توضيحات شفاف و قابل ملاحظه‌اي را ارائه كنند، استفاده اين باشگاه از مربيان با چنين خصوصياتي نه تنها مشكلات فوتبال را حل نخواهد كرد بلكه شرايط رفتاري فوتبال و حتي موارد مقدس و مورد اعتقاد ملت شريف ايران را خدشه دار مي‌كند. (isna)



    ©2013 APG.ir