تعداد بازدید: 3415

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 اسفند 1384-0:0

جوادي آملي:يهوديت و مسيحيت را نيز زنده كرده ايم

آيت الله جوادي آملي:ذات الهي بر وجود پيامبر اسلام از چهل قرن پيش سرمايه گذاري كرده است.


 آيت الله" عبدالله جوادي آملي"  گفت‌‏: در هر عصري سيه دلاني بودند كه نسبت به پيامبران الهي دهن كجي داشتند كه اين روند از آدم تا خاتم ادامه داشته است ؛ در قرآن نيز آمده است كه هيچ پيامبري نيامده مگر سيه دلان كج راهرو او را به مسخره گرفته اند اين تعبير خدا و تعليم انبيا بود .
وي افزود : بر اساس اين آيه از اعصار گذشته تا عصر رسول گرامي ، دل هاي تيره نسبت به رهبران الهي بدگويي كرده اند؛اما پيامبران كه كج دهني اين سيه دلان را مي ديدن نه غمگين مي شدند و نه از آن گله‌‏اي به خداوند مي كردند و نه خدا به آنها دستور صبر مي‌‏داد ؛ آنها از اين امر غصه مي‌‏خوردند كه چرا مردم نمي فهمند و آگاه نيستند.
"جوادي آملي " هتك حرمت نسبت به پيامبر اسلام را هتك حرمت همه انبياي الهي دانست و افزود‌‏: پيامبر اسلام همه انبياي الهي را به عظمت معرفي كرده است. او علاوه بر اسلام‌‏, يهوديت و مسيحيت را نيز زنده كرده است كج انديشان و حاميان آنها بايد بدانند كه ذات اقدسيت الهي براي وجود پيامبر اسلام ( ص ) از چهل قرن پيش تا امروز سرمايه گذاري كرده است .خداوند كعبه را به دست ابراهيم و اسماعيل , مهندس و معمار كعبه ساخته است و به آنها فرموده كه اين مكان را براي يك رهبر و يك مكتب الهي بسازند.(ilna)


    ©2013 APG.ir