تعداد بازدید: 3902

توصیه به دیگران 2

جمعه 22 خرداد 1394-10:57

پایان «و این منم»

نماینده ساری خانه ای برای سوژه نمایشگاه اجاره کرد

به همت سیدرمضان شجاعی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس- یک خانه به مدت یک سال برای سوژه نمایشگاه عکس خیریه اجاره شد.


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، مینا محسن پور: نمایشگاه خیریه عکس "واین منم" عصر پنج شنبه با حضور مسوولان شهری و همچنین سوژه های دو مجموعه نمایشگاه، به کار خود پایان داد.

امیرعلی رزاقی- عکاس خبری و اجتماعی- با بیان اینکه در طول پنج روز برپایی نمایشگاه، استقبال بسیار خوب بود و انجمن همیاران توانست تا حدی به اهدافش نزدیک شود، اظهار داشت: مردم ما بسیار نوع دوست هستند و هر بازدید کننده در حد توان به سوژه های نمایشگاه کمک کرد که ستودنی است.

وی از حضور مسوولان شهری قدردانی و نسبت به محقق شدن وعده های شهرداری ساری و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد.

این هنرمند در مورد آقای حدادی که سوژه مجموعه عکس "و این منم" است، گفت: به همت آقای شجاعی -نماینده مردم ساری و میاندورود- قرار شد یک خانه به مدت یک سال برای او اجاره شود.

رزاقی ادامه داد: برپایی نمایشگاه خیریه ایده انجمن همیاران است که مورد استقبال سایر انجمن های خیریه هم قرار گرفت.

وی در پایان با تاکید بر حفظ کرامت فرد یاد آوری کرد: همه ما به روزی امید داریم که مشکلات اجتماعی جامعه به کمترین میزان ممکن برسد و برای تحقق این مهم، تمام تلاش مان را به کار می گیریم.

گفتنی است در روز اختتامیه نمایشگاه، کوروش یوسفی،عضو سابق شورای شهر ساری که نامزد انتخابات مجلس شده است نیز حضور داشت.

*مطلب مرتبط:

سوژه در کنار عکس هایش/ افتتاح نمایشگاه عکس خیریه در ساری



©2013 APG.ir