تعداد بازدید: 4662

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 24 خرداد 1394-20:41

جشن بزرگ پیروزی دولت تدبیر و امید در مرکز استان

صالحی امیری: دولت مدیون ساری و مازندران است

گزارش مراسم 24 خرداد ساری/مشاور رییس جمهوری: دولت مدیون ساری و مازندران است و باید قدر مردم استان و شهرستان را بداند/ کسانی که تفکر آسمانی داشتند هشت سال کشور را به بن بست رساندند+گزارش کوتاهی از مراسم 24 خرداد بابل


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: جشن 24خرداد -سالروز حماسه بزرگ مردم ایران در سال 92- عصر امروز با حضور مشاورعالی رئیس جمهوری و استاندار مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

در این مراسم ربیع فلاح جلودار با بیان اینکه امروز 24 خرداد و یادآور حماسه بزرگی است که مردم در تاریخ این کشور رقم زدند، افزود: این حماسه بزرگ بعد از سال ها درد و رنج شکل گرفت و تدبیر و امید با فضای آرامش و اعتدال و با رای بالای مردم انتخاب شد.

وی با اشاره به رای بالای مردم مازندران به رئیس جمهوری ابراز داشت: نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق و تعامل سازنده با دنیا وعده های مهمی بوده که رئیس جمهوری به مردم داده است و از آغاز شروع به کار دولت نیز در دستور کار قرار داد.

استاندار مازندران با اشاره به مشکلات موجود در مازندران اظهار داشت: علی رغم وجود مشکلات تعامل سازنده با همه جریان های سیاسی داریم و اعتقاد داریم که باید از همه ظرفیت هایی که دل شان برای مازندران می تپد استفاده کرد.

وی گفت: 24 خرداد متعلق به هیچ حزب و جناحی نبوده و وابسته به همه مردم ایران است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مازندران به 24 هزار اشتغال ایجاد شده در مازندران اشاره کرد و ابراز داشت: تلاش می کنیم تا در سال جاری این رقم به 40 هزار برسد.

وی همچنین گفت: در مازندران هر هفته شاهد حضور گروه سرمایه گذاران هستیم که همه آنها به انتظار شکستن تحریم ها هستند.

* دولت مدیون ساری و مازندران است

سیدرضا صالحی امیری-مشاور رئیس جمهوری و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی- نیز در این مراسم با بیان اینکه برای عرض سلام رئیس جمهوری خدمت مردم مازندران رسیده ام، افزود: بستر خیزش 24 خرداد ماه در 19 خرداد و از ساری بوده است.

وی گفت: باید به انسان های فرهیخته ای که این حادثه بزرگ را آفریدند، تبریک گفت، چرا که با ایجاد حماسه ای بزرگ به همه بی کفایتی ها و افکار متحجرانه، نه گفتند.

صالحی امیری با اشاره به حضور دکتر روحانی در ساری و حضور مشتاقان و علاقه مندان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: آن لحظه من به رئیس جمهوری گفتم کار تمام است، چرا که بهمن رای از ساری آغاز شد و این بهمن به سراسر کشور نیز رسید.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با بیان اینکه دولت مدیون ساری و مازندران است، تاکید کرد: دولت باید قدر مردم استان و شهرستان را بداند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که امروز این جمعیت بزرگ آزادانه و با نشاط در این جمع حاضر شده اند، افزود: آنها که نفاق می کنند و به جوانان اتهام می زنند توبه کنند چرا که این جوانان پاک فرزندران ما و شما و انسان های با شرافت و با فضیلتی هستند.

صالحی امیری ادامه داد: آمده ایم تا از تمام تلاش های شما دفاع کنیم چرا که کسانی که تفکر آسمانی داشتند هشت سال کشور را به بن بست رساندند.

وی گفت: امروز دولت تدبیر و امید با استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال حل مشکلات مردم و کشور است.

مشاور رئیس جمهوری با اشاره به مذاکرات هسته ای و تلاش تیم مذاکره کننده برای رفع تحریم ها از کشور اظهار داشت: پس از جنگ جهانی اول تاکنون هیچ هیات عالی رتبه ای در این سطح در حال مذاکره نبوده و نیست.

این مسئول بیان داشت: امروز نه تنها 5+1 بلکه تمام دنیا در برابر ایران مذاکره می کنند و ما در این مبارزه پیروز خواهیم بود.

صالحی امیری با بیان اینکه ما توانستیم ایران هراسی را در افکار جهان تغییر دهیم، افزود: آمارها نشان می دهد که نگاه مردم جهان و دولت ها نسبت به ایران تغییر یافته است.

وی ادامه داد: دنیا ایران را اهل مذاکره می داند و به همین دلیل به این نتیجه رسیده اند که باید با ملت ایران از روی عزت مداری صحبت کنند و حقوق مردم ایران را به رسمیت بشناسند.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ابراز داشت: بیش از 50 میلیارد دلار از دارایی های ایران در همین روند مذاکرات آزاد شده است و امیدواریم شرایط بهتری برای کشور رقم بخورد.

این مسئول با بیان اینکه نشاط و شادابی در ایران احیا خواهد شد، افزود: هیچ کس نمی توان

 مانع آزادی های مردم باشد و همگان باید بتوانند بنویسند و قلم بزنند.

وی گفت: پیام رئیس جمهوری این است که ما قدر حماسه و تلاش مردم مازندران را می دانیم و در سفر هیات دولت به مازندران نیز این قدردانی به شکل شایسته ای انجام خواهد شد.

در این مراسم یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی، قادری، گنجی و واحدی فرمانداران میاندورود،جویبار و ساری و مدیران کل ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مدیران استانی حضور داشتند.

یک گروه از مازندران موسیقی محلی اجرا و و بهنام صفوی نیز موسیقی پاپ اجرا کرد. امنیت حاکم بر جلسه علی رغم استقبال گسترده مردم شایسته بود.

*مراسم 24 خرداد بابل در آرامش برگزار شد

امروز جشن پیروزی دولت تدبیر و امید در بابل نیز برگزار شد.

علیرضا شهیری طبرستانی در تلگرام مازندنومه نوشت: شورای اصلاح طلبان بابل با همکاری کانون تدبیر و امید -مشترکا"-مراسمی در محوطه دبیرستان پورنگ (باغ فردوس) برپا کردند.

در این مراسم همت احمدی -رییس آموزش وپرورش مسئول کانون تدبیر و  امید بابل و دکترسید رحیم ابوالحسنی سخنرانی کردند.

باوجود گرمای هوا و شدت تابش آفتاب ساعت 5 بعدازظهر،جمعیت خوبی آمدند. فرماندار بابل و بخشدارهم از ابتدا تا انتهای برنامه حضورداشتند.

در این مراسم موسیقی محلی توسط حسن علی تبار به صورت "پلی بک" اجرا شد.

در طول مدت اجرای برنامه، ماموران نیروی انتظامی، مراقب اوضاع بودند و هیچ حادثه ای اتفاق نیفتاد.

لابلای برنامه صدای برخی سخنرانی های تاریخی و به یادماندنی سیدمحمدخاتمی و حسن روحانی پخش شد که مورد توجه حضار قرار گرفت.


  • دوشنبه 25 خرداد 1394-18:41

    ...امثال شماها باعث تشنج بین ساروی ها و بابلی ها شدین.خجالت داره...

    • دوشنبه 25 خرداد 1394-15:35

      باسلام...دردرجه اول از اینکه ساری بابل یا امل را در مراسم ها جراگانه فرزکنیم این بی انصافی است بیاییم برای استان خود تلاش کنیم تا این چهره محرومیت وفقر راازاستان بدور کنیم.واین بی کاری وحشت ناک رااز چهره استان به زداییم

      • دوشنبه 25 خرداد 1394-11:33

        دولت مدیون ساری اما پستها در چنته بابلیها

        • دوشنبه 25 خرداد 1394-9:24

          مگه پوستر نزدین بنیامین بهادری برنامه اجرا میکنه؟؟


          ©2013 APG.ir