تعداد بازدید: 7371

توصیه به دیگران 0

شنبه 30 خرداد 1394-12:30

دستگیری زورگيرهای اینترنتی در بابل

پسری به نام یگانه!

خبرهای حوادث استان/ سه سارق زورگير در بابل دستگیر شدند+ اختلافات خانوادگي در آمل قرباني گرفت+10هکتار از گندم زارهاي ساري در آتش سوخت+ قتل در سرخس، دستگيري در مياندورود+ کشف 4 کيلو گرم ترياک از خودروي پرايد در نور+ کشاورز تنکابنی در تله خود گرفتار شد و جان سپرد/+  کشف محموله 11 کيلوئي ترياک در جاده قائم شهر+  واژگوني تراکتور در سوادکوه حادثه آفريد و...


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران: فرمانده انتظامي بابل، از شناسايي و دستگيري سه سارق زورگير که با استفاده از فضاي مجازي، مالباختگان خود را اغفال و از آنان زورگيري مي کردند، خبر داد.

سرهنگ "سيد محسن جعفري" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي مراجعه افرادي به ماموران انتظامي بخش "بندپي غربي" مبني بر خفت گيري سه سارق زورگير از آنان در منطقه تفريحي "سد شياده"، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين بخش قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود: ماموران با انجام تحقيقات از مالباختگان دريافتند سه سارقان زورگير با استفاده از فضاي مجازي پس از معرفي خود به عنوان دختري به نام "يگانه"، مالباختگان را اغفال و آنان را به اين منطقه تفريحي کشانده و در محلي خلوت با استفاده از چاقو اقدام به خفت گيري و سرقت اموال آنان مي کردند.

سرهنگ جعفري با اشاره به اقدامات فني و اطلاعاتي ماموران انتظامي در جهت شناسايي متهمان به زورگيري، گفت :ماموران در کمتر از شش ساعت، متهمان به زورگيري و سرقت به نام هاي "علي - ح " 18 ساله ،" عليرضا – ع " 18 ساله ، " اميرحسين – ق " 17 ساله را شناسايي کردند.

وي تصريح کرد: با شناسايي متهمان به سرقت و زورگيري، ماموران با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه هر سه متهم را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، گفت: متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شدند.

 اختلافات خانوادگي در آمل قرباني گرفت

ماموران پليس آگاهي شهرستان "آمل"جوان 33 ساله اي را که به علت اختلافات خانوادگي پدر زن 50 ساله خود را به قتل رساند، شناسايي و دستگير کردند.

 در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان آمل، مبني بر درگيري منجر به جرح در خيابان " طالب آملي " در تاريخ 19 خرداد ماه، ماموران انتظامي شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند،در پي درگيري بين دو نفر به نام هاي "مهدي – ر" 33 ساله و "رمضانعلي – ص" 50 ساله ،" مهدي – ر" به علت اختلافات قبلي و خانوادگي با استفاده از تکه آجري به اين مرد 50 ساله حمله ور شد و او را از ناحيه سينه بشدت مصدوم کرد.

با وقوع اين حادثه و حضور عوامل امدادي، مصدوم سريعاً به مرکز درماني منتقل شد که پس از گذشت 4 روز به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان باخت .

با مرگ اين مرد 50 ســــــاله و وقوع قتل، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و ماموران در ساعت 9:10 روز 27 خرداد ماه متهم به قتل را شناسايي و  دستگير کردند.

متهم پس از بازداشت در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به قتل اعتراف کرد و علت و انگيزه قتل را اختلافات قبلي و خانوادگي با مقتول که پدر زنش مي باشد، اعلام کرد.

  10هکتار از گندم زارهاي ساري در آتش سوخت

در پي وقوع آتش سوزي در اراضي کشاورزي "بخش دودانگه" شهرستان " ساري" 10 هکتار از گندم زارهاي اين بخش دچار حريق شد.

 در پي کسب خبري در ساعت 18 روز 28 خرداد ماه از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان ساري مبني بر وقوع آتش سوزي در اراضي کشاورزي روستاي" مرگاو سفلي" بخش دودانگه، ماموران انتظامي اين بخش سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران با حضور محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، حدود 10 هکتار از مزارع گندم متعلق به پنج نفر از اهالي اين روستا به علت نامعلومي دچار حريق شد.

با حضور عوامل آتش نشاني،حريق مهار شد ولي با توجه به حجم بالاي آتش سوزي،کليه محصول زراعي اين زمين ها در آتش سوخت.

 قتل در سرخس، دستگيري در مياندورود

ماموران پليس آگاهي شهرستان"مياندورود"، قاتل فراري را که پس از قتل در شهرستان"سرخس"در اين شهرستان متواري بود، شناسايي و دستگير کردند.

 در راستاي اجراي دستور مقام قضايي در خصوص شناسايي افراد غير بومي در شهرستان مياندرود، ماموران پليس آگاهي اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي در ساعت 10صبح روز گذشته به فردي به نام "احمد-ت "مظنون شدند و وي را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند .

ماموران در ادامه تحقيقات اين فرد را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند و او را مورد بازجويي قرار دادند.

براساس اين گزارش، ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، اين فرد قاتل فراري بوده که پس از قتل فردي به نام "علي –ب "در شهرستان "سرخس " استان خراسان رضوي به اين شهرستان متواري شد.

متهم که تحت تعقيب مراجع قضايي و انتظامي بوده، پس از دستگيري با تشکيل پرونده براير سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد .

  کشف 4 کيلو گرم ترياک از خودروي پرايد در نور

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان" نور"، با توقيف يک دستگاه خودرو سواري پرايد موفق شدند، چهار کيلو گرم ترياک را کشف و ضبط کنند.

 در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام" حسين – ک" در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر در سطح عمده در سطح شهرستان نور ، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه بامواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

ماموران با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي دريافتند، متهم به موادمخدر با يک دستگاه خودرو پرايد سبز يشمي در امر فروش موادمخدر به صورت عمده در سطح شهرستان فعاليت دارد .

براساس اين گزارش، ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي و هماهنگي هاي قضايي متهم به مواد مخدر را حين تردد در يکي از خيابان هاي شهر شناسايي و دستگير کردند.

ماموران در بازرسي از خودروي متهم موفق شدند، بيش از سه کيلو 800گرم ترياک را به همراه يک حقه وافور و يک دستگاه ترازوي توزين از خودرو و منزل متهم کشف و ضبط کنند.

متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

  تله برقي جان کشاورز تنکابني را گرفت

کشاورز تنکابني که براي مقابله با حيوانات وحشي اقدام به گذاشتن تله الکتريکي دور زمين کشاورزي خود کرده بود، به علت بي احتياطي دچار برق گرفتگي شد و جان باخت .

 ماموران پاسگاه انتظامي دو هزار شهرستان تنکابن در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110شهرستان مبني بر وقوع حادثه برق گرفتگي و مرگ مردي 65 ساله در يکي از روستاهاي حومه اين منطقه، سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، فردي به نام" فرمانعلي – ش" براي جلوگيري از ورود حيوانات وحشي به زمين کشاروزي اقدام به وصل کردن برق به سيم خاردار دور زمين کشاورزي کرده بود، دچار برق گرفتگي شد و در دم فوت کرد.

با وقوع اين حادثه جسد متوفي براي بررسي علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني شهرستان منتقل شد که موضوع در دست بررسي است .
 
کشف 4 کيلو گرم ترياک در محور رامسر– تنکابن

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "رامسر" با شناسايي و دستگيري متهم به موادمخدر چهار کيلوگرم ترياک کشف و ضبط کردند.

 ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان رامسر در راستاي اجراي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي با همکاري ساير يگانهاي انتظامي، در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدر در محور" رامسر– تنکابن" از سوي فردي به نام " رحيم– ق" موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

ماموران در ادامه با هماهنگي قضايي و انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند، متهم را حين تردد در اين محور دستگير کنند که در بازرسي از وي بيش از سه کيلو و 800 گرم ترياک کشف و ضبط شد.

 کشف محموله 11 کيلوئي ترياک در جاده قائم شهر

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از شناسايي و دستگيري دو عامل افيوني و کشف بيش از 11 کيلو گرم ترياک در جاده قائم شهر خبر داد.

سرهنگ " ذبيح الله پهلواني" افزود: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر ورود مواد مخدر ترياک از استان هاي همجوار به داخل استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت .

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، ضمن شناسايي دو متهم به موادمخدر به نام هاي "علي الف " و " شيرحسين – ز " دريافتند اين افراد با يک دستگاه خودرو سواري پرايد و در پوشش خودرو تاکسي شهري اقدام به ورود مواد مخدر از استان تهران به ساري مي کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ادامه داد: با شناسايي متهمان اين افراد حين تردد در جاده قائم شهر در عملياتي غافلگيرانه دستگیر شدند.

سرهنگ پهلواني افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو موفق شدند، بيش از 11 کيلو و 680 گرم ترياک را کشف و ضبط کنند.

  واژگوني تراکتور در سوادکوه حادثه آفريد

مردي 52 ساله در شهرستان " سوادکوه "، حين کار با تراکتور در زمين کشاورزي دچار سانحه واژگوني شد و به علت شدت چراحات وارده جان باخت.

این فرد به نام "فريبرز حين کار با تراکتور در زمين کشاورزي بود که ناگهان واژگون شد و در دم فوت کرد.


  • مفسد فی الارضپاسخ به این دیدگاه
    شنبه 27 آذر 1395-12:38

    در روایات اومده که اگر مومنی به خواستگاری دختران آمد، اگر او را رد کنید فساد بزرگی در جهان ساخته‌اید.
    قلب انسان شوخی نیست.
    چه برسه به قلب «خدا»

    • يکشنبه 4 بهمن 1394-16:57

      بنظرم این سه پسر بچگی کردن و همه چیزو ب شوخی گرفتن

      • چهارشنبه 9 دی 1394-0:54

        خاااااااک بر سره همچین پسرایی ک با این سنه کمشون میامن همچین کارایی میکنن
        اینا همه نشونه از این داره ک پدر مادر بالا سرشون نبوده

        • فیس بوک مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 1 0
          سه شنبه 2 تير 1394-11:41

          با سلام و ادب/ خطاب به مسئولین محترم نیروی انتظامی بابل: ضمن تقدیر عمیق از عزیزان نیروی انتظامی، فراموش نکنیم که: بیاییم تا به محو « بزهکاری » بنیدیشیم تا نابودی بزهکاران. آنچنانکه با نابودی « دشمن »، گزینه « دشمنی » محو نمیگردد/ عمو نوروز


          ©2013 APG.ir