تعداد بازدید: 5015

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 3 تير 1394-13:9

برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

بابایی کارنامی استعفا داد

مدیرکل کار، تعاون و رفاه مازندران امروز از سمتش استعفا داد تا نامزد انتخابات پیش روی مجلس از حوزه ساری و میاندورود شود.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: علی بابایی کارنامی -مدیرکل کار، تعاون و رفاه مازندران- امروز از سمتش استعفا داد تا نامزد انتخابات آتی مجلس از حوزه ساری و میاندورود شود.

او که مدرک فوق لیسانس اقتصاد گرایش برنامه ریزی دارد و دانشجوی دوره دکتری اقتصاد گرایش امور مالی است، تاکنون در این سمت ها فعالیت داشت:عضو شورای عالی اشتغال کشور، بخشدار چهار دانگه، مسئول کانون هماهنگی کار مازندران، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ساری، مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان مازندران، مشاور استاندار مازندران و رییس شورای اسلامی شهرستان ساری.

بابایی کارنامی که اصولگرای میانه است، از معدود مدیران بازمانده از دولت قبل در استان است که در همان سمت مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابقا شد.

  وی اردی بهشت ماه امسال مشاور معاون قوانین و عضو کارگروه تنقیح قوانین امور اجتماعی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی شد.

او که از بدنه کارگری است قصد دارد ضمن سازماندهی، با بهره مندی از سوابقش میان این قشر، جزو دو برنده انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از حوزه ساری و میاندورود باشد.

مازندنومه چندی پیش در تحلیلی که به کنشگران انتخابات مجلس در مرکز استان اختصاص داشت، درباره بابایی کارنامی این گونه نوشت: «او پس از استعفای زارعی از فرمانداری ساری با حکم وزیر کشور قرار بود به عنوان فرماندار ساری معارفه شود، اما در اقدامی تامل برانگیز طاهایی -استاندار وقت مازندران- اعلام کرد " به واسطه اینکه از مدت زمان انتصاب حکم تا روز معارفه بر تصدی بابایی بر مسند فرمانداری ساری استخاره بد آمده، ترجیح دادیم با معرفی سرپرست فرمانداری به دنبال گزینه جدیدتری برای تصدی فرمانداری مرکز استان برآییم."

وی در انتخابات ریاست جمهوری از دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید حمایت کرد تا جزو مدیرانی باشد که از دوره قبل بر مسند مانده است. بابایی کارنامی در مصاحبه نوروزی خود با مازندنومه گفته بود که اگر به حرف زدن باشد بنده ادعا می کنم از خیلی ها در استان بزرگ تر هستم.»

در پیام خداحافظی  بابایی کارنامی چنین آمده:

بنام یگانه ی هستی بخش

آری هر آمدی، رفتی در پیش دارد...

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد.

سلام بر کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، مسئولان، همکاران و مردم شریف استان مازندران

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما سپری کنم ، به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ،اخلاقی ،علمی و فنی شما توانمندان پرتلاش و اندیشمندان محترم نصیب اینجانب شده است .

به امید آنکه در این سالها هرآنچه که از قصورم یا غیر آن از من بر دل ، سنگین نگاشتید، بروبید و به دریایی دلهاتان ببخشایید.
آری بعلت حضور در انتخابات پس از کش و قوس های فراوان و اجازه از بزرگان کشوری و استانی استعفایم را تقدیم نمودم و بناچار و با اکراه شما را ترک خواهم گفت ولی قلبم همواره با شما خواهد بود.

همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ و متعال می سپارم و آرزوی شادکامی و بهروزی تمامی تان را از خداوند منان دارم.

امید که در کارهایتان، موفقیت رفیق راهتان باشد و نتیجه همدلی و اتحاد در برابر مشکلات به کامتان.

ارادتمند و آرزومند آرزوهای نیکتان هستم و عاجزانه تقاضای حلالیت از فرد فردتان را دارم.

زندگی در صدف خویش گهر ساختن است                    در دل شعله فرو رفتن و نگداختن است
مذهب زنده دلان خواب پریشانی نیست                        از همین خاک جهان دگری ساختن است

با تشکر
علی بابایی کارنامی


*مطلب مرتبط:

بابایی کارنامی: بايد همه حرف ها را بشنويم

 



    ©2013 APG.ir