تعداد بازدید: 2484

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 فروردين 1385-0:0

اعتماد ملي به رعيت

نماينده قائم شهر در مجلس رييس حزب اعتماد ملي در مازندران شد.هم چنين خبر رسيده که به زودي مدیر کل نهضت سوادآموزی استان تغيير مي يابد.


ولي رعيت-نماينده قائم شهري ها در مجلس ششم وهفتم،بر اساس حکم مهدي کروبي، رييس حزب اعتماد ملي در مازندران شد.رعيت که از طريق آشنايي با آيت الله اسدالله بيات به مجمع روحانيون مبارز متصل شد، در دو انتخابات اخير مجلس،از حمايت اين گروه برخوردار بود.آگاهان اين انتصاب را قابل پيش بيني مي دانستند.گفتني است رعيت در انتخابات رياست جمهوري،رييس ستاد کروبي در مازندران بود.

پيش تر ابراهیم امینی - عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی-گفته بود:« حزب اعتماد ملی توانست مطابق با برنامه خود دفاتر شورای مرکزی و نیز کمیته های خود را در سال گذشته تشکیل دهد و تشکیل دفتر استانی و عضوگیری در کلیه شهرستان ها با ترکیبی فراگیر و دور از نخبه گرایی برای بهار امسال در دستور کار حزب قرار گرفته است.» 

از باشگاه خبرنگاران جوان هم خبري به mazandnume رسيده مبني بر اين که کمیته انتصاب سازمان آموزش و پرورش برای انتخاب  موسی امینی به سمت مدیر کل نهضت سوادآموزی استان مازندران به جمع بندی نهایی رسیده ، منتظر اعلام نظرنهایی او برای صدور حکم انتصاب است.

 موسی امینی مسئولیت ریاست شهرستاني آموزش و پرورش، مدیریت شورای نگهبان ساری و هدایت استانی تشکل های غیردولتی را در کارنامه خود دارند.



    ©2013 APG.ir