تعداد بازدید: 3721

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 29 فروردين 1385-0:0

خودمان را باور کنیم-قناعت

محمد جواد قناعت- معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران-گفت: جمهوری اسلامی ترکیبی است از دو رکن جمهوریت و اسلامیت و آسیب هر یک از این دو رکن آسیب کل نظام است.


 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ریشه موفقیت و تاثیر گذاری جنبش دانشجوئی را در تحول خواهی دانست و گفت: کارکرد جنبش های دانشجويی عدالت خواهی، ظلم ستیزی و تلاش برای استقرار ارزش های اسلامی بومی است.

 

 وی بی اعتنائی به اصل مشارکت سیاسی را موجب توسعه نیافتگی و بی اعتنائی به جوهره دینی نظام ونیز موجب فساد دانست و خواستار توجه به هر دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در تبیین جایگاه ولایت فقیه در نظام سیاسی بر جمهوری اسلامی گفت: ولایت فقیه علاوه بر پاسداری از اسلامیت نظام تعادل بین احزاب ، نهادها و گروههای سیاسی را نیز حفظ خواهند کرد.

 

وی با بیان این مطلب که جنبش دانشجوئی باید آمیزه ای از تعهد و تخصص باشد تصریح کرد: خودمان را باور کنیم تا بتوانیم تمدن جدید اسلامی را بنیان گذاری کنیم.(mehrnews)


  • چهارشنبه 30 فروردين 1385-0:0

    اسلامیت در جمهوریتی که آقای قناعت از آن سخن رانده عین دیکتاتوریست ، جمهوری یعنی نظام مردمی آنهم شهروندانی با سلایق وادیان متفاوت . مذهب مسئله ی شخصیست و ربطی به جمهوری ندارد. سعید از اطریش

    • سه شنبه 29 فروردين 1385-0:0

      معلوم نیست این بی سواد از دانشگاه آزاد چگونه این مسئولیت را قبول کرده و نظرات آبکی و نخ نماشده دفتر تحکیم را در قالب دیگر افاضه می نماید.


      ©2013 APG.ir