تعداد بازدید: 2607

توصیه به دیگران 1

شنبه 2 ارديبهشت 1385-0:0

در آستانه يك تحول مهم هستيم-موحد منش

مشاور علمي استاندار و دبير اتاق فكر اولويت هاي اتاق فکر مازندران را اعلام کرد.


صادقعلي موحد منش با بيان اين كه اتاق فكر در مازندران زير نظر مستقيم استاندار با هدف انجام مطالعات راهبردي براي برنامه‌هاي توسعه، كارش را آغاز كرده، اظهار داشت: طرح‌هاي آمايش سرزمين، ساماندهي نوار ساحلي استان، گردشگري، طرح جامع شناسايي منابع نفت و گاز، آموزش عالي استان، ساماندهي رودخانه‌هاي استان، شناسايي ذخاير معدني مازندران و طرح پايگاه جامع فن آوري در اولويت طرح‌هاي مطالعاتي توسعه مازندران در برنامه چهارم است.
وي با اشاره به تمركز بخش كشاورزي، صنعت گردشگري و صنعت و معدن براي سرمايه‌گذاري در استان گفت: در اجرايي كردن سند ملي توسعه مازندران، اتاق فكر استان با تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي، محورهاي توسعه را با جديت دنبال مي‌كند.
موحد منش، سفر رئيس جمهوري به مازندران را نقطه عطف تحول و توسعه استان خواند و تصريح كرد: نخبگان فكري استان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي، مازندران را در آستانه يك تحول مهم اقتصادي و بنيادين قرار دهند.
مشاور علمي استاندار مازندران از تشكيل اولين جلسه هم انديشي نخبگان و مديران استاني در استانداري خبر داد و اضافه كرد: تاكنون، بيش از 150 نخبه و اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌هاي مازندران براي بكارگيري در اتاق فكر مازندران شناسايي شده‌اند.
مشاور علمي استاندار در پاسخ به پرسشي درباره چگونگي همكاري دستگاه‌هاي اجرايي با اين اتاق، خاطر نشان كرد: تصميمات اتخاذ شده در اتاق فكر استان از طريق استاندار به شوراي برنامه‌ريزي و توسعه ابلاغ و پس از تصويب به دستگاه‌هاي اجرايي براي اجرا واگذار مي‌شود.
موحدمنش در پايان گفت: علاقه‌مندان به پيشرفت و توسعه استان مي‌توانند براي بيان نظرات و پيشنهادهاي خود به آدرس اتاق فكر مازندران روي اينترنت به نشاني info@ostan.mz.ir نامه‌هاي الكترونيكي بگذراند.(farsnews)


    ©2013 APG.ir