تعداد بازدید: 3019

توصیه به دیگران 0

جمعه 5 تير 1394-16:50

تلنگر جوانان منتقد به مسئولان شهری بابل

مردم زباله های درون محوطه شهرداری را جمع کردند!

جمعی از جوانان بابلی در اقدامی خودجوش و در انتقاد از ضعف مجموعه شهری، زباله های داخل محوطه شهرداری این شهر را جمع آوری کردند!


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، بابک ابهرزاد: چند روز پیش گزارشی را از وجود فضای متعفن و پر از زباله در اطراف رودخانه بابلرود شهرستان بابل انتشار دادیم.

با وجود این که شهردار بابل این روزها در محافل رسانه ای و فضای مجازی شدیدا مورد انتقاد افکار عمومی و شهروندان بابلی قرار گرفته، هنوز اقدام مناسبی برای کاهش این انتنقادات و دفع بهداشتی زباله و پاکسازی مکان مورد نظر انجام نداده است.

در همین راستا جمعی از جوانان این شهرستان در اقدامی خودجوش و در انتقاد از ضعف مجموعه شهری، زباله های داخل محوطه شهرداری بابل را جمع کردند!

حسین بیژنی -دبیر جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و مجری این حرکت نمادین- گفت: این حرکت که با کمترین امکانات و با حداقل افراد انجام شد، کوچک اما پرمعنا بود و ما امیدواریم اعضای شورای شهر بابل به طور جد، تصمیم های لازم را در خصوص عملکرد شهرداری بابل اتخاذ کند .

وی نقش جوانان را در سرنوشت شهر و کشور بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: امروز جوانان ادامه دهنده راه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس هستند تا نظام مردم سالاری دینی را در کشور زنده نگه دارند .

بیژنی با بیان اینکه مردم می بینند و متوجه می شوند، تصریح کرد: ما با این حرکت خواستیم وظایف شورای شهر و شهرداری را یادآوری کنیم و امیدواریم از این پس با جدیت بیشتری خدمت رسانی کنند .

دبیر جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: مردم بابل در صورت بی توجهی مسئولان شهری، به منظور احقاق حقوق شهروندی شان، خود به میدان خواهند آمد.


  • يکشنبه 7 تير 1394-11:32

    وضعیت بابلرود از مبدا و منشا رودخانه تا مقصد رودخان در دریای مازندران - و بابلسر فوق العاده خراب هستش. البته شهرداری ها وظیفه اصلی رو دارن اما این مسیر از روستا تا شهر و ... رو دربر میگیره. همه درگیر انتخابات و پست و مقام شدن/
    خدا رحم کنه

    • يکشنبه 7 تير 1394-6:58

      چشي بيه چشي بيه
      شهرداري دله اين همه زباله شما تشريف بيارين شهرداري ساري ساختمان عمارت چقدر قشنگه به قول معروف پلا دكن بخر


      ©2013 APG.ir