تعداد بازدید: 2206

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 ارديبهشت 1385-0:0

مارمولک در ويلاي ساحلي

ماجراى اسارت دختر دانش آموز در ويلاى شمال.


يك دختر دانش آموز پس از فرار از دست ربايندگانش ماجراى ۴روز اسارت خود در يك خانه ويلايى را بازگو كرد.
وى كه ۱۶ساله است به هنگام بازگشت به خانه شان از سوى ۴پسر جوان ربوده شده بود. اين دختر جوان وقتى در برابر بازپرس شعبه سوم دادسراى جنايى تهران قرار گرفت در اين باره گفت: ساعت۲۱ بود كه در كنار خيابان به انتظار خودروى مسافركش ايستاده بودم.

 ناگهان يك خودروى پرايد با ۴سرنشين در مقابلم توقف كرد. يكى از سرنشينان كه به «مارمولك» معروف بود پياده شده و كاردى را زير گلويم قرار داد. وى با تهديد مرا سوار خودرواش كرده و به منطقه خلوتى بردند. آنها بدون اعتنا به التماس ها و خواهش هايم ابتدا دست و پايم را بسته و سپس مرا در صندلى عقب خودروشان گذاشتند. وقتى خودروشان با سرعت به حركت درآمد نمى دانستم مقصدشان كجاست ولى بعد از ساعتى از صحبت هاى آنها فهميدم كه به سمت مازندران مى روند.
در شمال وارد يك خانه ويلايى شديم. هوا هنوز تاريك بود. آنها مرا به اتاقى بردند و با قرار دادن كاردى زير گلويم به زور مورد تجاوز قرار دادند. پس از گذشت چندروز بار ديگر به همان روش مرا سوار كرده وبه طرف تهران حركت كردند. در بين راه به هر زحمتى بود، توانستم دستانم را باز كنم. وقتى حوالى ميدان آزادى آنها براى خريد سيگار، خودرو را متوقف كردند، با سرعت از ماشين پياده شده و با داد و فرياد از مردم كمك خواستم.

 آنها با مشاهده اين وضعيت سوار خودروى خود شده و منطقه را ترك كردند. با توجه به اين ادعاها به دستور بازپرس پرونده تجسس هاى پليس براى رديابى ربايندگان اين دختر دانش آموز آغاز شده است.(iran-newspaper)



    ©2013 APG.ir