تعداد بازدید: 2418

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1385-0:0

سفر مازندران لغو شد

طنزي از:سيد ابراهيم نبوي


در پی اعلام سفر رئیس جمهور به مازندران، دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که این سفر انجام نمی گیرد و لغو می شود. تعدادی از ناآگاهان گفتند که علت لغو سفر رئیس جمهور به مازندران این بود که برخی فرمانداران این استان مشارکتی هستند و به همین دلیل از نظر رئیس جمهور جزو مملکت ایران به شمار نمی آیند و لذا رئیس جمهور نیز به مردم این نقاط رحم کرده و از سفر به آن جا خوددداری می کند. اما آگاهان دلایل دیگری را برای لغو این سفر برشمردند.


اول: اصولا" استان مازندران یک استان سرسبز و زیباست و چشم اندازهای زیبایی دارد و رئیس جمهور می ترسد در جریان سفر با دیدن این چشم اندازها چشمش ناراحت بشود و مریض شود. البته قبلا قرار بود تا جایی که ممکن است تعدادی از جاده های آسفالت این استان را تبدیل به جاده خاکی کنند تا مراسم استقبال در آن جا صورت بگیرد، ولی چون این کار را نکردند، رئیس جمهور هم سفر را لغو کرد.


دوم: اصولا در استان مازندران تعداد زیادی دانشگاه و تعداد بسیاری از مردم تحصیلکرده وجود دارد که دیدن آنها ممکن است باعث ایجاد سردرد در رئیس جمهور بشود، لذا رئیس جمهور به دلایل پزشکی سفر مذکور را لغو کرد.


سوم: اصولا چون در مازندران نه حرم امام رضا قرار دارد، نه حرم حضرت معصومه و مردمش هم لباس محلی نمی پوشند و لر هم نیستند، رئیس جمهور نمی داند وقتی به آن جا رفت باید چه کار کند، بنابراین به آن جا نمی رود.(roozonline)


  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1385-0:0

    آقاي نبوي را درد سير نيست درد چيز ديگري است.آخر همين احمدى نژاد و دارودسته اش بودند كه چهره واقعي مدعيان فريب و نيرنگ دوم خرداد را افشا نمودند. ديگر از كف زدنهاي ممتد دختران دانشجو براي امثال نبوي ها خبري نيست حق دارد اينطوري عقده خالي كند.

    • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1385-0:0

      واقعا راست گفتی


      ©2013 APG.ir