تعداد بازدید: 2098

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 14 ارديبهشت 1385-0:0

با تئاتر مي جنگيم

رئیس حوزه هنری استان مازندران گفت: با تئاتر می توان به جنگ بسیاری از معضلات و ناهنجاری های موجود در جامعه رفت.


مهدوی جمنانی- ريیس حوزه هنری استان مازندران- بااشاره به استقبال بی نظیر مردمی از جشنواره ها و برنامه های مختلف نمایشی اجرا شده حوزه هنری در استان افزود : در بيشتر برنامه ها استقبال مردم به گونه ای بوده که حتی بزرگ ترین سالن های استان هم جواب گوی حضور مشتاقان و علاقه مندان به این هنر مردمی نبود .

 وی با اشاره به قابلیت های بالا و کم نظیر هنر تئاتر و تأثیر گذاری آن در روح و روان جامعه افزود : با توجه به این قابلیت ها می توان به جنگ بسیاری از معضلات و ناهنجاری های موجود در جامعه رفت و روح تعهد ، همدلی و خودباوری را در جامعه حاکم کرد.

مهدوی برپايی کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بازبینی نمایش ها همچنین برپایی جشنواره های مختلف استانی و کشوری را از جمله برنامه هایی ذکر کرد که با هدف ارتقاع سطح کیفی و با رویکردی دینی در طول سال های گذشته آغازشد و هم اکنون نیز ادامه دارد .

خبر ديگر حاکيست که به همت واحد عکس و نمایش حوزه هنری استان مازندران نمایشگاهی از آثار 15 عکاس جوان با موضوع تئاتر و به مناسبت گرامی داشت روز جهانی تئاتر در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ساری به مدت یک هفته از تاریخ 9/ 2/ 85 تا 15/ 2/ 85 بر پا ست. علاقه مندان می توانند در اين ایام از نمایشگاه بازدید کنند.

حوزه هنری مازندران  - (hozeh_artsari@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir