تعداد بازدید: 3366

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 19 ارديبهشت 1385-0:0

در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان عنوان شد:ماهواره هاي مشهود جمع آوري مي شود

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که طبق قانون ، استفاده از گیرنده‌ های ماهواره ای در منازل غیر قانونی بوده و جرم محسوب می‌شود ، تصریح کرد: با افراد متخلف برابر قوانین برخورد خواهد شد.


سردار اسماعیل احمدی مقدم در ساري گفت: در صورت مشهود بودن استفاده از گیرنده‌های ماهواره ‌ای در منازل ، طبق قانون ، تجهیزات مربوطه ضبط و متخلفان پس از تشکیل پرونده ، به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

به گفته وی ، سال گذشته تعداد زیادی از شبکه ‌ها و باندهای وارد کننده ، سازنده و توزیع‌ کننده دیش و تجهیزات ماهواره ‌ای توسط نیروی انتظامی دستگیر و تجهیزات زیادی از این شبکه ‌ها به دست آمد.

احمدی مقدم افزود: در این ارتباط افراد زیادی همراه با کالای ممنوعه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده ناجا درباره برنامه‌ های نیروی انتظامی اظهارداشت: برقراری نظم و امنیت اجتماعی ، مبارزه با مواد مخدر ، مفاسد اجتماعی ، سرقت‌ های مسلحانه و برخورد با افرادی که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می ‌کنند ، از برنامه ‌های ناجا در سال جاری است.

 فرمانده نیروی انتظامی برای شرکت در مراسم تودیع سردار حمید رضا حسین‌ آبادی ، فرمانده سابق انتظامی مازندران و معارفه سردار مهدی توکلی ، به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان به ساری سفر کرده بود. (mehrnews)



    ©2013 APG.ir