تعداد بازدید: 2503

توصیه به دیگران 2

جمعه 12 تير 1394-17:40

انتقاد امام جمعه میاندورود از جام رمضان و سریال های صدا و سیما

سریال ها فرصت نماز خواندن را هم می گیرند

حجت الاسلام سید مجتبی رسولی: از لحظه افطار با فیلم و سریال های مختلف جوان ها و مردم را پای سفره افطار میخ کوب می کنند/حتی فرصت نماز خواندن نیز با وجود این سریال های متعدد برای افراد حاصل نمی شود/طرح استعماری جام رمضان بلای ماه رمضان شده است.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام سیدمجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندورود با بیان اینکه با دست خود اسلام، قرآن، مسجد و دین را مهجور می کنیم، اظهار داشت: از لحظه افطار با فیلم و سریال های مختلف جوان ها و مردم را پای سفره افطار میخ کوب می کنند.

وی گفت: اصلا بحث انتقاد از فیلم و سریال نیست، اتفاقا بعضی از سریال ها بسیار درس آموز است و هر چه بهتر باشد مشتری بیشتری دارد.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه نشستن پای این برنامه ها فرصت استفاده از مسجد و برنامه های آن را از انسان سلب می کند، افزود: حتی فرصت نماز خواندن نیز با وجود این سریال های متعدد برای افراد حاصل نمی شود.

وی گفت: طرح استعماری جام رمضان بلای ماه رمضان شده است که متاسفانه بعد از انقلاب با هدف فاصله بین جوانان، دین و مسجد این کار شروع شد و در دوره های گذشته تا به امروز دولت ها این برنامه ها را به استان ها و شهرستان ها ابلاغ می کنند.

حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه مگر نمی شود این جام های رمضان را در ماه شعبان و یا رجب برگزار کرد، افزود: چه اصراری است که اینکار در ماه رمضان برگزار شود؟

وی ادامه اد: از یک طرف جوان ها علاقه مند به ورزش و از طرف دیگر نیز علاقه مند به مسایل دینی هستند و این وسط می مانند که چه تصمیمی بگیرند.

حجت الاسلام رسولی گفت: ما مخالف ورزش و فیلم و سریال نیستیم اما ممانعت هایی برای استقبال مردم از برنامه های ماه رمضان وجود دارد که باید مرتفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فصل زراعی کشاورزی و کمبود آب در این خصوص اشاره کرد و گفت: متاسفانه در آب، بد مدیریت کردیم و بسیاری از زمین ها خشک شدند.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه هم زمین ها می سوزد و هم کشاورزان ابراز داشت: با این وضعیت بسیار بد، دولت برنج وارد کرده است.

وی گفت: واردات برنج با این وضعیت موجود با چه بهانه ای انجام می شود در حالی که مصوبه ممنوعیت واردات برنج هم همچنان بر سر زبان ها است.

حجت الاسلام رسولی در خصوص مذاکرات هسته ای هم اظهار داشت: تا اینجا با عنایت و اشراف و حمایت حضرت آقا کار به خوبی پیش رفته است.

وی گفت:روندی که طی شده است خوب بوده است و همه تلاش ها برای یک توافق خوب است، بنابر این کسی نباید شک کند که فرزندان انقلاب و نظام به دنبال توافق بد هستند.

امام جمعه میاندورود ابراز داشت: هر چند امریکا قابل اعتماد نیست، ما به فرزندان انقلاب و نظام اعتماد داریم و می دانیم مصالح انقلاب و کشور را مد نظر دارند.

وی به زیاده خواهی و مانع تراشی های امریکایی ها در زمینه توافقات هسته ای اشاره کرد و گفت: اینکار هرگز ما را از کار خود باز نمی دارد و در آرمان های ما خللی ایجاد نمی کند.

خطیب جمعه سورک گفت: اقتصاد مقاومتی و توجه به درون راهبردی است که مردم به آن رسیده اند، هر چند ما به توافق خوب امیدواریم.

 


  • يکشنبه 14 تير 1394-6:43

    حجي جون شما هم دلواپس نواش جذبه مساجد بيشترهاكن به قول خودت كه مخالف فيلم و ورزش نيستي! شما از اين طرف جاذبه ها رابيشترهاكن به قول خودت جذب مشتري هاكن صورت مسئله ره پاك هاكردن كارنوونه كه


    ©2013 APG.ir