تعداد بازدید: 2526

توصیه به دیگران 1

شنبه 3 تير 1385-0:0

300 مرد براي فکر کردن

دبير اتاق فکر مازندران اعلام کرد: بيش از 300 نفر از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و صاحب نظران در مسائل توسعه استان که قريب به اتفاق آنها داراي دکتراي تخصصي (PH.D) و يا رتبه‌هاي علمي استادياري، دانشياري و استاد تمام (پروفسوري) هستند، شناسايي شدند.


 دکتر موحدمنش مشاور علمي استاندار مازندران و دبير همايش نخبگان فکري مازندران گفت: اولين همايش هم‌انديشي نخبگان فکري مازندران با مديران دستگاههاي اجرايي با حضور استاندار مازندران و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

در اين همايش مهندس شفقت استاندار مازندران به تبيين ضرورت انجام مطالعات و تحقيقات راهبردي در زمينه هاي مختلف توسعه استان پرداخت و از دانشگاهيان و نخبگان فکري استان خواست تا با مشارکت در انجام طرح‌هاي پژوهشي و ارايه ديدگاههاي علمي و کارشناسي خود، بيش از پيش مديران دستگاه هاي اجرايي را در تحقق اهداف و برنامه‌هاي توسعه استان مازندران ياري كنند.

در اين همايش دکتر نعمت زاده نماينده قائم شهر، دکتر محسني نماينده نوشهر، چالوس و حجت‌الاسلام ناصري نماينده بابل به بيان ديدگاه هاي خود در زمينه‌ي برنامه‌هاي توسعه استان مازندران در برنامه چهارم کشور پرداختند.

هم‌چنين دکتر رنجبر در زمينه‌ي «محدوديت‌ها و قابليت‌هاي توسعه کشاورزي مازندان»، دکتر جهانشاهي در زمينه‌ي «ضرورت توسعه نانوبيولوژي در مازندران»، دکتر اولادي در زمينه‌ي «اکوتوريسم محور توسعه مازندران» و پرفسور يخکشي در زمينه‌ي «ضرورت توسعه روستايي در مازندران» به ايراد سخنراني پرداختند.

گفتني است: گروههاي تخصصي اتاق فکر مازندران شامل گروه صنعت و معدن، گروه کشاورزي، منابع طبيعي و محيط زيست، گروه گردشگري و صنايع دستي، گروه توسعه صادرات، گروه امور زيربنايي و عمران شهري و روستايي، گروه بهداشت، درمان و تأمين اجتماعي، گروه امور فرهنگي، اجتماعي و سياسي مي‌باشند.(isna)



    ©2013 APG.ir