تعداد بازدید: 7056

توصیه به دیگران 1

جمعه 9 تير 1385-0:0

خانه اي در لفور خواهم ساخت...

عماد افروغ-رييس کميسيون فرهنگي مجلس هفتم-درباره خانه ييلاقي خود در روستاي رييس کلاي لفور سوادکوه توضيح داد.وي گفت:همه پرونده هاي مفسدان را تا حد توان افشا مي کنم.


رئيس کميسيون فرهنگي مجلس، انتشار شبنامه عليه خود را آغاز يک داستان از سوي دريوزگان سياسي براي تخريب خود دانست و تاکيد کرد: همه پرونده هاي مفسدان را تا حد توان افشا مي کنم.

افروغ که در حاشيه جلسه علني امروز با خبرنگاران سخن مي گفت، در خصوص قراردادن شبنامه مذکور در کازيوي نمايندگان ملت، گفت: کسي که وارد عالم سياست مي شود و رويکرد انتقادي اتخاذ مي کند، بايد منتظر و آماده تحرکات شبکه ها و باندهاي متعفن و فاسد و ريشه دار در حوزه هاي سياسي و اقتصادي باشد.

وي اين مساله را امري طبيعي دانست و ادامه داد: وقتي شبنامه را ديدم، از اين که جامعه ما اين گونه است کمي ناراحت شدم، ولي اکنون عزم خود را جزم کردم تا بيش از گذشته پرونده مفسدان را افشا کنم. عده اي تصور مي‌کنند با بدنام کردن و راست و دروغ گفتن مي‌توانند با خيال آسوده به فعاليت‌هاي فاسد خود ادامه دهند.

افروغ با تاکيد بر اين که سرنخ هايي به دست آورده که هويت عاملان توزيع شبنامه مذکور را مشخص مي کند، خاطر نشان کرد: امروز مي‌دانم چه کساني سنگ در دل دارند و ديگران مي پندارند در و گوهر است و من تمام اين سنگها را افشا مي کنم. همه شبکه هاي سياسي و قدرت که در قالب گروه‌ها و جناح‌هاي مختلف از اين اقدامات حمايت مي‌کنند و حتي مانع تحقق شعارهاي دولت نهم شده اند را افشا مي‌کنم.

افروغ با تاکيد بر اينکه بايد با جديت زمينه لازم براي تحقق عدالت در جامعه فراهم شود، گفت: از اين که کساني چيزي درباره من رو کنند، استقبال مي‌کنم ولي لجن‌پراکني، اقدامي غيرانساني و دور از اخلاق است. من خانه‌اي 30 الي 40 ميليون توماني در روستاي رئيس کلاي لفور  سوادکوه دارم که حاضرم آن را با يک آپارتمان در تهران معاوضه کنم ولي اينها مدتها گشته‌اند و اين محل را که براي مطالعه و تحقيق و دور از زشتي‌ها و پلشتي‌ها بنا کرده‌ام، يافته‌اند.

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس هفتم در خصوص ارتباط توزيع شبنامه با موضوع درخواست 70 نماينده از رئيس مجلس شوراي اسلامي براي عزل رئيس ديوان محاسبات کل کشور، گفت: در اين شبنامه به بخشي از اظهارات من درباره محمدرضا رحيمي اشاره شده بود و با توجه به زمان توزيع آن، به نظر مي رسد بي ارتباط نباشد.

افروغ در پاسخ به اين سوال که آيا اين مساله به اطلاع منابع اطلاعاتي و امنيتي نيز رسيده، اظهار داشت: اين اقدام را انجام داده ام و در صحن علني مجلس هم مطرح کرده ام که سر نخ هايي را به دست آورده ام که کار چه کساني مي تواند باشد. کساني که با تملق و چاپلوسي بزرگ شده اند و فعاليت سياسي مي‌کنند، دريوزه‌هاي سياسي که متاسفانه در همه گروه‌ها و جناح‌هاي سياسي چپ و راست هستند و استثناء هم ندارند، مي‌توانند عامل توزيع شبنامه مذکور باشند.خبر پيشين ما را اين جا بخوانيد:http://www.mazandnume.com/?PNID=V5758(baztab)

  • شنبه 11 شهريور 1391-0:0

    ای کاش علی وار حرف زدن با علی وار زیستن ما یکی بود

    • چهارشنبه 17 فروردين 1390-0:0


      برادر محترم اقا سعید،به این برادر محترم که برای لفوریها کاری نکرده و باحقوق کم کارمندی در مجلس تونسته فقط یه خونه محقر روستایی 100 میلیونی در لفور بسازه این قدر گیر نده .. شاید از اینجا بدلیل حرفهای شما رنجیده خاطر بشه و به لواسان یا دربند نقل مکان کنه ... ما بچه های لفور همین جوری هم سالی یه بار ایشان را زیارت نمی کنیم ...
      نعمت

      • سه شنبه 16 فروردين 1390-0:0

        این حرفها همش چرت وپرته،کی گفته خونه اش 30،40 میلیون می ارزه،من حاضرم بابتش60 میلیون بدم.اینها دم از عدالت میزنن ولی خودشون بوی ازش نبردن اگه فکر میکنین حرفهام دورغه عکس خونشو برات بفرستم.لطفا با این حرفها مخ ملتو کار نگیرد ،یکی ندونه فکر میکنه شما امامزاده اید آقا....

        • سه شنبه 11 خرداد 1389-0:0

          همیشه طرف حق و حقیت را بگیر

          • سه شنبه 11 خرداد 1389-0:0

            اقای افروغ شما خود را به خاطر این حرفها ناراحت نکنید. از این حرف ها کسانی باید ناراحت شوند که میلییاردها دلار پول این مردم را بالا کشیده و اکنون در خارج از کشور مشغول خوردن هستند

            • دوشنبه 19 مرداد 1388-0:0

              بابا چه خونیی می خواین بسازین شما که زدین لفورو داغون کردین که من خودم یه لفورییم و به لفوری بودنم افتخار میکنم...
              شما اگه عرضه شو دارین یه جاده مناسب بین روستاهای لفور بزنین.

              • يکشنبه 18 اسفند 1387-0:0

                خدا را شاکرم که مرا اول یک ایرانی و بعد یک لفوری آفریده است. سرزمین ما مردمانی دارد که ذهنی روشن و خلاق دارند پس چه خوب است دست به دست هم پیشرفت و آبادانی و رفاه مردممان را فراهم کنیم.

                • من يك لفوري هستمپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  دوشنبه 5 اسفند 1387-0:0

                  من افتخار ميكنم كه يك لفوري هستم زيرا سرزمين من شجاع دلاني دارد كه باعث سازندگي و پيشرفت ايران و ايراني ميشود

                  • يکشنبه 12 خرداد 1387-0:0

                    مردان بزرگ همیشه بزرگ فکر می کنند و مردان کوچک همیشه کوچک.
                    پس همیشه با دیدگان مثبت و در جوار مردان بزرگ و دوراندیش ، قدمهای بزرگ بردارید .

                    • پنجشنبه 2 اسفند 1386-0:0

                      N/A

                      • پنجشنبه 10 آبان 1386-0:0

                        چه بسيار افراد پرقدرتي كه در اين جهان در پي راحتي به كوه وكمر قصرها ساختند....
                        چه خوب بود آنان كه داعيه ساده زيستي وعلي وارزيستن دارند كمي هم شعارهايشان با عمل شان همگوني داشت بجاي اينكه آقاي افروغ براي خوش نشيني خود درروستايي كه هنوز بيشتر ساكنينش درنهايت فقر ونداري زندگي مي كنند كمي با شناخت عميق تر وجامعه شناسانه تر عمل مي كردند تا تفاوت بين خانه ايشان تا بهترين منزل موجود در آن روستا اينقدر چشمگير نبود .ايشان معناي كامل تضاد طبقاتي را به مردم روستا فهماندند ايشان نوعي بي اعتمادي در بين مردم ايجاد كردن مي شد با ساخت خانه اي با شكل ونماي معماري روستا همان استفاده را برد كه با ساخت اين بناي....دارند مي برند.

                        • جمعه 5 مرداد 1386-0:0

                          با سلام در خصوص انتخاب آقای افروغ از این منطقه بعنوان تفریحگاه و در واقع استراحتگاه ایشان نشان از شعور بالای ایشان است وگرنه ایشان می توانستند به نقاط معروف ییلاقی ویا ساحلی که همطرازان ایشان استفاده می کنند انتخاب نمایند . ایشان بدلیل دوستی با یکی از همکلاسی دوره دانشجویی خود و ارزانی زمین آن منطقه خانه مسکونی بنا کردند . ضمن تشکر از آن دانشمند محترم امیدوارم که قدم ایشان منشا خیر و آبادانی برای چنین منطقه محرومی باشد . ان شاا...

                          • شنبه 29 ارديبهشت 1386-0:0

                            عماد افروغ در لفور چه کار می کند
                            او نشانی از دولت مهرورزاست
                            مردم لفور خود از لفور رانده شده اند و محتاج نان شبند عماد افروغ اینجارا کی پیدا کرده است


                            ©2013 APG.ir