تعداد بازدید: 4836

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 تير 1385-0:0

تابستان-سليمان تنگه-جشنواره طبيعت

"جشنواره طبیعت" 16تيرماه امسال در مجتمع تفریحی، سیاحتی سلیمان تنگه ساری برگزار خواهد شد.


 مدیر مجتمع تفریحی، سیاحتی سلیمان تنگه ساری، ضمن بیان این مطلب، گفت: در این جشنواره علاوه بر بهره‌گیری از جاذبه‌های این منطقه، فرهنگ بومی استان مازندران را به میهمانان معرفی خواهیم کرد.

"قاسمعلی ایرانمنش" با بیان این که جشنواره طبیعت شانزدهم تیرماه با حضور هنرمندان، فرهیختگان و میهمانان آغاز می‌شود، افزود: این جشنواره شامل جنگل‌نوردی، عکاسی، شونیشت، ماهیگیری، تیراندازی و جشن خرمن خواهد بود.

ایرانمنش تصریح کرد: آغاز جشنواره با ویژه برنامه شونیشت همراه است که با الهام از شب‌نشینی و دور هم‌نشینی که ریشه در فرهنگ کهن مردم منطقه دارد شکل گرفته است.

وی بااشاره به این که بازارچه صنایع‌دستی نیز در این جشنواره برپاست، ادامه داد: در این بازارچه با غذاهای محلی از میهمانان پذیرایی می‌شود و هنرمندان موسیقی استان مازندران نیز به هنرنمایی خواهند پرداخت.

ایرانمنش اضافه کرد: در بخش جنگل‌نوردی و ماهیگیری نیز ضمن معرفی مواهب خدادادی در زمینه ورزش‌های همگانی مسابقه برگزار خواهد شد.

مدیر مجتمع تفریحی، سیاحتی سلیمان تنگه ساری در ادامه بااشاره به این که فروش بلیت‌های جشنواره آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در جشنواره طبیعت، شونیشت 16 تیر، ماهیگیری 30 تیر، عکاسی 13 مرداد، تیراندازی 27 مرداد و جشن خرمن 10 شهریور برگزار خواهد شد.

در جشنواره طبیعت شورای اسلامی و شهرداری ساری، آژانس هواپیمایی، مجموعه ورزشی معراج، کمیته گردشگری ورزشی و هیأت ورزش‌های همگانی مازندران نیز مشارکت خواهند داشت.(chtn)


©2013 APG.ir