تعداد بازدید: 2403

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 14 تير 1385-0:0

سرخ با سيلي

نماينده كارگران مازندران گفت‌‏: كارگران با سيلي صورت خود را سرخ مي كنند و وزير محترم كار مي گويد كه كارگران 150 هزار تومان بگيرند و خويشتن‌‏داري كنند‌‏! به راستي چگونه با اين ميزان حقوق مي‌‏توان زندگي كرد ؟!


"نصرالله د ريابيگي" تصريح كرد : دستمزد 85 غير كارشناسي بود و زمينه اخراج هزاران كارگر را فراهم ساخت و شوراي عالي كار با اصلاح مصوبه دستمزد 85، محيط‌‏هاي كارگري را به تنش خواهد كشاند و برنده ميدان توافق براي تعيين دستمزد كارگران قراردادي , كارفرما خواهد بود و بس!
وي گفت‌‏: كارگران بخاطر مصالح نظام و انقلاب تمام سختي ها را تحمل كرده و سكوت پيشه كرده اند اما اين وضعيت تا كي مي‌‏تواند ادامه داشته باشد .
وي گفت‌‏: حداقل دستمزد واقعي كارگران بايد 230 هزار تومان باشد تا كارگر يك زندگي متوسط و آبرمندانه داشته باشد , آن وقت وزير كار مي‌‏گويد كه كارگران با 150 هزار تومان قناعت كنند و خويشتن داري نمايند.
او راجع به اظهارات اخير نمايندگان كارگري منتصب وزير كار در مجامع قانوني و اجلاس سازمان بين‌‏المللي كار گفت : آنان عملكرد نمايندگان واقعي كارگران را زير سوال مي‌‏برند ، در حالي كه خود هيچ جايگاهي در ميان كارگران ندارند .
"دريابيگي" حضور گسترده كارگران و نهادهاي كارگري در تجمع 25 تيرماه را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اين تجمع نشان دهنده قدرت واقعي كارگران و نمايشي از حضور جامعه كارگري براي حفظ و صيانت از تامين‌‏اجتماعي و اعلام انزجار از مخالفين كارگران و قانون كار و تشكيلات واقعي كارگري خواهد بود .(ilna)

  • يکشنبه 18 تير 1385-0:0

    در اظهار نظر اين آقا هم از افزايش دستمزد انتقاد شد و هم دستمزد را بسيار كم مي داند اين جمع اضداد فقط از يك مسئول رشتي و مشاركتي خانه كارگر بعيد نيست


    ©2013 APG.ir