تعداد بازدید: 2697

توصیه به دیگران 1

شنبه 17 تير 1385-0:0

ماهواره؛غيرمستقيم و کنترل شده

ولي رعيت-نماينده مردم قائم شهر،سوادکوه و جويبار- در مجلس گفت:بايد پخش مستقيم ماهواره را ممنوع کرد وبرنامه ها را به صورت غيرمستقيم و کنترل شده روي آنتن فرستاد.


رعيت-عضو کميسيون اجتماعي مجلس هفتم-گفت:«اگر غذاي سالم سر سفره بگذاريم،مردم عادت مي کنند به غذاي سالم خوردن؛اما اگرغذاي ناسالم نپختيم و به مردم ارائه نکرديم و کسي به خاطر نياز به غذا و سير شدن رفت و غذاي مسموم خورد و گرفتاروبيمارشد،به نظرم مسئول ماهستيم.»

وي گفت:در حال حاضر طرحي به وسيله نمايندگان مجلس ارائه شده مبني براستفاده غيرمستقيم ازماهواره که مردم مي توانندبرنامه هاي موردتاييد را به صورت کنترل شده دريافت کنند.وي ادامه داد: اين امر به ابزار،تجهيزات مالي وفني لازم نياز داردکه صدا و سيما بايد در آينده اين کار را انجام دهد.

نماينده مردم قائم شهر ادامه داد:براي نمونه بعضي از شبکه هاي ورزشي را با تاخير مي توان دريافت کرد؛کاري که در کشورهايي مثل مالزي اجرا مي شودومردم مالزي مي تواننددر صورت نياز برنامه هاي ماهواره را با تاخير وکنترل شده دريافت کنند.

نايب رييس کميسيون اجتماعي مجلس گفت:در حال حاضر ماهواره ها برنامه هاي مفيدي هم دارند؛مثلا"فرض کنيدهمين فوتبال اروپا که با چند ثانيه تاخير پخش مي شود وجوانان به آن علاقه دارنديا برنامه هاي ديگري که مي توان به صورت کنترل شده و تحت نظارت در اختيار مردم قرار داد.



    ©2013 APG.ir