تعداد بازدید: 3039

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 29 تير 1385-0:0

سعيدي کيا:با وجود تنش هاو مخالفت ها،ساحل دريا را آزاد مي کنيم

وزير مسكن و شهرسازي گفت: از مصوبه قبلي هيات دولت و مجلس براي آزاد- سازي ‪ ۶۰‬متر از حريم درياي خزر كه دولت مالك واقعي آن است به طور كامل و جدي حمايت مي‌كنيم.


 

"محمد سعيدي كيا" روز پنج شنبه در جمع كارشناسان ساخت و ساز مازندران در دفتر استاندار اين استان افزود: هر چند اين كار با تنش و مخالفت هايي همراه خواهد بود اما با تمام قدرت و با حمايت رييس جمهوري اين كار را به صورت قانوني انجام مي‌دهيم.

وي اضافه كرد: به رغم پيشروي آب و تغييرات حاصله در حريم دريا طرح جديدي را باعنوان آزادسازي سواحل درياي خزر به هيات دولت و مجلس ارايه خواهيم داد.

وزير مسكن و شهرسازي خاطر نشان كرد: به هيج عنوان به بهانه ساخت مراكز آموزشي وغيره زمين به بخش‌هاي دولتي‌ها واگذار نخواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از اجرايي شدن طرح هادي در ‪ ۲۸‬استان كشور خبر داد و گفت: اكنون طرح هادي مازندران و خراسان رضوي هنوز به اتمام نرسيده است.

در ادامه اين نشست " ابوطالب شفقت "استاندار مازندران درباره سواحل اين استان گفت: اكنون زمين خالي براي ورود عموم به دريا وجود ندارد .

وي تنها راه آزادسازي حريم ‪ ۶۰‬متري سواحل درياي خزر را عقب نشيني دستگاه‌هاي دولتي خواند و ادامه داد: اگر دولتي‌ها اين كار را بكنند مردم باتاسي‌ازاهالي دولت و رضايت خود اين كارانجام مي‌دهند.

وي اضافه كرد: متاسفانه دستگاه‌هاي دولتي بيشترين تصرف را در حريم سواحل دريا دارند.(irna)



    ©2013 APG.ir