تعداد بازدید: 2467

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 1 مرداد 1385-0:0

تولدي ديگر

عملیات بازسازی و نوسازی سینما سپهر ساری تا اواسط مردادماه سال جاری به پایان می رسد .


محمد مهدوی جمنانی- رئیس حوزه هنری استان مازندران- با بیان خبر فوق افزود : طبق قرارداد منعقده با پیمانکار پروژه فوق قرار بود بازسازی سینما در طول 75 روز به اتمام برسد ،که تاکنون حدود 65 درصد عملیات بازسازی انجام شده است .

اما بر اساس تعهد حوزه هنری استان مازندران به مردم استان و پیگیری انجام شده، مقرر شد که سینما سپهر ساری از نیمه مرداد ماه کار خود را آغاز کند تا مشتاقان و علاقه مندان بتوانند از سینمایی با تجهیزات و امکانات کاملاً پیشرفته و جدید در محیطی با نشاط و مطبوع همراه با صدا و تصویر مناسب و مجهز به سیستم دالبی و دیجیتال بهره مند شوند.

 وی در ادامه افزود : پس از اتمام بازسازی سینما سپهر این سینما جزء ده سینمای برتر و ممتاز کشور قرار خواهد گرفت .

فرستنده:حوزه هنری مازندران  - (hozeh_artsari@yahoo.com)

مازندنومه:گفتني است ماموريت محمد مهدوي جمناني در حوزه هنري مازندران  پايان يافت و با تمديد ماموريت جديد او موافقت نشد.با حکم مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، فریبرز شیرینی به سمت سرپرست حوزه هنری استان مازندران منصوب و جانشین محمد مهدوی جمنانی شد.

mehrnews خبرداد:مجید مصلحی در حکمی شیرینی را با حفظ سمت جانشین مهدوي کرد. شیرینی در حال حاضر معاون هماهنگی فرهنگی هنری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری است.مازندنومه در يکي از خبرهاي ماه هاي پيش خود به اين تغييرات اشاره کرده بود.



©2013 APG.ir