تعداد بازدید: 2150

توصیه به دیگران 1

جمعه 13 مرداد 1385-0:0

فرماندار قائم شهر:نمي گذاريم حتي يك متر از خاك كارخانجات ما را بفروشند

"عليجان زاده"‌‏: ضعف مديريت صنعت مازندران را به بحران كشيده است.


فرماندار قائمشهر با اشاره به وجود 11 هزار متقاضي كار در اين شهرستان گفت: متاسفانه شهر كارگري و صنعتي قائم شهر از نظر اشتغال ويران است و كارخانه ها و كارگران در وضعيت بسيار بدي به سر مي برند.

"عليجان زاده" يادآور شد‌‏: ضعف مديريت صنعت مازندران را به بحران كشيده است ؛ اما تاكيد مي كنيم كه وظيفه مسئولان است كه از فروش حتي يك متر از خاك كارخانجات منطقه جلو گيري كنند .
فرماندار قائم شهر تصريح كرد : امروز اولويت اول دولت حفظ اشتغال موجود و ايجاد اشتغال جديد براي هزاران جوان جوياي كار است و مجموعه مديريتي استان و شهرستان وطيفه دارند كه براي برقراري عدالت اجتماعي و رفع معضل اشتغال تلاش كنند.
" دريابيگي" دبير اجرايي خانه كارگر مازندران نيز گفت‌‏: در حال حاضر 64 درصد كارگران با قرار دارد موقت و سفيد امضا شاغل هستند.
وي با انتقاد از هجمه اي كه عليه قانون كار صورت مي گيرد، گفت : طي سال هاي گذشته قانون كار همواره با هجمه ي متعدد مواجه بوده است، قانوني كه براي تصويب آن مجمع تشخيص نظام به فرمان حضرت امام (ره ) شكل گرفت و كارگران طعم شيرين عدالت را چشيدند .
دبير اجرايي خانه كارگر مازندران با اشاره به مشكلات خصوصي‌‏سازي در بخش صنعت گفت : امروز خصوصي‌‏سازي از راه اصلي خود خارج شده و واگذاري كارخانجات به كسانيكه حتي يك ساعت در كارخانه مشغول به كار نبوده‌‏اند و دل براي توليد و كار نمي‌‏سوزانند منجر به آن شده است كه تنها در استان مازندران 20 هزار نيروي كار شغل خود را از دست بدهند.
وي افزود: علي رغم شعارهاي زيباي دولت مهرورز احمدي نژاد، امروز حمايت از كارگر سياسي است و كارگران در بدترين شرايط بعد از پيروزي انقلاب قرار دارند.(ilna)



    ©2013 APG.ir